kun jij het gvd niet eens een keer over wat anders hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:25 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso moeten alleen vrouwen die een prachtige poes hebben zich scheren anders is het net alsof je een blikje Spam heb laten vallen op de keukenvloer
Ieder zijn ding toch jongeman "Dealer appt binnen 2 min terug"quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
kun jij het gvd niet eens een keer over wat anders hebben.
😬quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder zijn ding toch jongeman "Dealer appt binnen 2 min terug"
Had ik vanmorgen, nog even in gestaan, had wel wat surreëels.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:25 schreef Le_Professeur het volgende:
Hagel in mei, natuurlijk waarom niet
Dat doen Nederlanders juist vaakquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar het zijn maar fucking wenkbrauwen en als ze die overdreven aanzetten lijkt het met die harde lijnen net een pop
Pijp hem anders ffquote:
Die is dood.quote:
kroketten zijn zo lekker hé mmmmquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leg net twee kroketjes in de pan mmm
Dat je dat überhaupt moet vragenquote:
hoe Hollandsquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja doe altijd door de helft en dan haal ik er vier broodjes uit mmm
nee joh hahahaquote:
Ja na 2 minuten over de knie 😅quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nee joh hahaha
Terecht? Ene kwam er toch pas in 2xe helft in?
Ben 6 kilo afgevallen brur. Probeer iets nieuws.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja mag niet te dik worden, daar geef jij dan weer minder om
Een gewone.quote:
Belgisch dus.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ben 6 kilo afgevallen brur. Probeer iets nieuws.
[..]
Een gewone.
Het land waar officieel de Tulpen ontstaan zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor of na India, vanaf hier gezien naar het oosten toe?
Kerel wolla ik draag jakka van 5 barkie wat kan mij buskaartje verrottenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je al blij bent met het besparen op een buskaartje
tuurlijk brurquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kerel wolla ik draag jakka van 5 barkie wat kan mij buskaartje verrotten
Is alleen chill
Oeh, mijn eerste meisje was Turks, mooie beschaafde en sociale vrouw, kapotsexy zonder dat ze er moeite voor hoefde te doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Het land waar officieel de Tulpen ontstaan zijn.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kerel wolla ik draag jakka van 5 barkie wat kan mij buskaartje verrotten
Is alleen chill
thats mequote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh, mijn eerste meisje was Turks, mooie beschaafde en sociale vrouw, kapotsexy zonder dat ze er moeite voor hoefde te doen.
heb ik na 2 jaar niet meerquote:
Als je maar uitkijkt voor m'n jakkaquote:
Ik zie tegenwoordig aardig wat kerels lopen met witte vlekken op hun jas of T-shirt, mode?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je maar uitkijkt voor m'n jakka
is me nooit opgevallenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie tegenwoordig aardig wat kerels lopen met witte vlekken op hun jas of T-shirt, mode?
wanne lelijk shirtquote:Op zaterdag 4 mei 2019 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.spreadshirt.nl/vlek+mannen+premium+t-shirt-D7911749
Knoopt zijn gulp weer dichtquote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Hangt er bij jullie ook al een vlag halfstok
En nee uitstraling ik doel op dodenherdenking
Ik woon in een geannexeerde wijk dus neequote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Lukt het aanpassen aan de moderne tijd al een beetje?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik woon in een geannexeerde wijk dus nee
Weinig modern aan schreeuwende baardapen en blowende negers.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lukt het aanpassen aan de moderne tijd al een beetje?
Zie zo voor me dat je daar als gedistingeerde blanke tussen loopt met afkeurende hooghartige blik.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weinig modern aan schreeuwende baardapen en blowende negers.
Het was gisteren ook nog april en nu ineens 4 mei dus dan krijg je dat.quote:
Voordat we het weten liggen we als bleek en koud geraamte onder de grond vol verbazing naar de levenden te staren.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het was gisteren ook nog april en nu ineens 4 mei dus dan krijg je dat.
Dagen gaan veel te snel.
Is toch ook vaak niks al die buitenlandersquote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie zo voor me dat je daar als gedistingeerde blanke tussen loopt met afkeurende hooghartige blik.
Ja prachtig he, zou toch skitterend zijn als ze er nu nog buiten vallen. Chelsea kan er nu al overheen en ze moeten tegen Everton zonder Son en Kane 🙏quote:
Yup, hele wijk hangt er vol mee hier.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
Mochten ze tegen Everton verliezen, moet Arsenal wel winnen, anders haalt United nog top 4quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja prachtig he, zou toch skitterend zijn als ze er nu nog buiten vallen. Chelsea kan er nu al overheen en ze moeten tegen Everton zonder Son en Kane 🙏
Klopt, dan maar de EL winnen. In de PL zijn we een stel gehandicaptenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mochten ze tegen Everton verliezen, moet Arsenal wel winnen, anders haalt United nog top 4
Lijkt erop alsof niemand de top 4 wil halenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt, dan maar de EL winnen. In de PL zijn we een stel gehandicapten
Jij woont in duindorp zeker?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yup, hele wijk hangt er vol mee hier.
Terechtquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Die voelen ook wel dat ze door de maatschappij worden uitgekotst
hard gewordequote:Op zaterdag 4 mei 2019 17:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Haha doe normaal @:Zosk
wat fijn he meidquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:21 schreef Myrr het volgende:
Vet handig heb een 1 pits kookplaatje gekocht (omdat mijne kapot is) voor een tientje nu kan ik eindelijk weer rijst eten.
Ben echt gelukkig.
ongekendquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het besef dat dit ding gewoon in mijn kluis kan en ik eieren kan bakken op school.
Onie dan.
Vrij onpraktischquote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het besef dat dit ding gewoon in mijn kluis kan en ik eieren kan bakken op school.
Onie dan.
Ook stil om 20:00,ouwe nazi?quote:
Que? Noem 1 onpraktisch ding aan eieren bakken als je niet gehandicapt bent. Heb straks gewoon een eigen bureau.quote:
Heb je elektriciteit in je kluisje?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 19:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Que? Noem 1 onpraktisch ding aan eieren bakken als je niet gehandicapt bent. Heb straks gewoon een eigen bureau.
Ik wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |