Welk seizoen?quote:Op maandag 13 mei 2019 16:06 schreef manny het volgende:
Mwa. Ja. Mmm.
Zag dat het seizoen van "The Bridge" was toegevoegd. Gekeken.
Tja. Mmmm. Weet niet.
Weet niet waarom, maar ben een beetje klaar met Saga. Haar dingetje kennen we nu wel. En begint ook een beetje op een soap te lijken, niet zo gek spannend naar mijn mening.
Jammer. Vond de eerste seizoenen erg goed. Te hoge verwachtingen misschien
laatste seizoen bedoelde ik.quote:
Heb ik al gezien. Jammer, zou best nog een nieuw seizoen willen ....quote:Op maandag 13 mei 2019 16:13 schreef manny het volgende:
[..]
laatste seizoen bedoelde ik.
ja komen kinderen in voor.
Bloodline is alleen het eerste seizoen goed, daarna wordt het kutter en kutter.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 22:52 schreef maily het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ook 'n ijzersterke serie.
Ik heb het eerste seizoen niet eens afgekeken. Eerste afleveringen sterk, maar het begin na wat afleveringen te vaag te worden allemaal.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bloodline is alleen het eerste seizoen goed, daarna wordt het kutter en kutter.
Staat in mijn to do list.quote:Op zondag 12 mei 2019 00:47 schreef Stray_cat het volgende:
The Society aan het kijken, lijkt een beetje op The Dome. Weet nog niet echt wat er van vind, beetje simpel, maar ik ben pas bij aflevering 2.
Klein stukje gekeken. Vond het iets te veel tienerdrama.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat in mijn to do list.
Zou een beetje Lord of the Flies moeten zijn.
2 afleveringen gezien en hij is goed!quote:Op zondag 12 mei 2019 13:02 schreef VeX- het volgende:
Historia de un clan afgekeken. Wat een knotsgek verhaal en wat een vette serie.![]()
![]()
Ben nog steeds een beetje beduusd. Gaat dat zien als zo'n crime/dramaserie als Breaking Bad, Sopranos, Penoza, (Ozark?), Suburra, Heineken ontvoering ook maar een beetje in je straatje past.
Zo maken ze er niet veel!.![]()
FUCK YEAHquote:
Vond Searching an sich wel aardig, alhoewel de clue wel afgeraffeld was toch. 7/10quote:Op dinsdag 14 mei 2019 08:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Searching na 7 minuten afgezet. Daar gingen we echt niet doorheen komen
Daarna een B-film met Katherin Heigl en Rosario Dawson gekeken. Die was slecht maar keek wel lekker weg
Hell yeah finallyquote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malibu Rescue – 2019 6 1:09 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Geschift
Als Tyler door een hele reeks streken in de problemen komt, wordt hij gedwongen om de hele zomer te trainen voor een elitair strandwachtprogramma.
Patriot Act with Hasan Minhaj – V03E01 2018 12 - Netflix Original | Comedy, Cynisch, Politiek
Iedere zondag geeft Hasan Minhaj in deze unieke comedyserie zijn snijdende en genuanceerde commentaar op het wereldnieuws, de politiek en cultuur.
revisions – S01 2018 12 - Netflix Original | Actie, Anime, Fantasy, Sci-Fi
De stad Shibuya reist door de tijd en belandt in het jaar 2388. AHRV-agent Milo lijft tiener Daisuke en zijn vrienden in om te vechten tegen vijandige cyborgs: revisions.
Still LAUGH-IN: The Stars Celebrate – 2019 16 1:00 uur - Netflix Original | Comedy
In dit eerbetoon aan de innoverende comedyshow Laugh-In zijn onder meer Lily Tomlin, Snoop Dogg, Billy Crystal, Tiffany Haddish, Neil Patrick Harris van de partij.
Weed the People – 2018 9 1:34 uur | Documentaire, Wetenschap & technologie
Na hoopgevende ervaringen met medische marihuana willen artsen en ouders van kinderen met kanker dat er meer onderzoek wordt gedaan naar de helende krachten ervan.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Mooi zo! Goed om te horen.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
2 afleveringen gezien en hij is goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |