quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:46 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Ik zal heel eerlijk zijn: voor z'n overlijden had ik nog nóóit van hem gehoord (en ik ben 19)
Nee, ik ben niet zo'n fan van muziek van nu (behalve ESF nummers van nu, die vind ik wel goedquote:
Wat grappig.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:48 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo'n fan van muziek van nu (behalve ESF nummers van nu, die vind ik wel goed). Ik voel me over het algemeen meer thuis tussen alles tussen 1940-2009.
We’ll Meet Again is net te oud blijkbaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:48 schreef Butler456 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo'n fan van muziek van nu (behalve ESF nummers van nu, die vind ik wel goed). Ik voel me over het algemeen meer thuis tussen alles tussen 1940-2009.
Nu ik er aan denk, eigenlijk wou ik nog verder terug dan 1940, maar ik dacht dat dat wellicht te lang geleden is voor de meeste hier. Er zijn nummers die ik goed vind die nog verder teruggaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We’ll Meet Again is net te oud blijkbaar.
quote:
Dit gifjequote:
quote:
Ja. Of dinsdag al.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
We gebruiken die gif gewoon bij elk procentje
Hou opppp, m’n hartquote:
Dat zijn wij op donderdag de 16e als The Dunc uit de envelop komtquote:
Ik gil de hele buurt wakkerquote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zijn wij op donderdag de 16e als The Dunc uit de envelop komt
Kom je naar de meet? Die lieve Greys neemt allemaal vlaggetjes meequote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik gil de hele buurt wakker![]()
Oh, ik moet nog een vlag bestellen
Ik zou graag willen, maar mijn man is de volgende dag jarig. Moet voorbereidingen treffen tussen de esf hysterie door. Ik heb hem strikte instructies gegeven dat hij het op de dag zelf moet vieren en NIET de 16e of 18equote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kom je naar de meet? Die lieve Greys neemt allemaal vlaggetjes mee
Ah dan is het wel begrijpelijk jaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar mijn man is de volgende dag jarig. Moet voorbereidingen treffen tussen de esf hysterie door. Ik heb hem strikte instructies gegeven dat hij het op de dag zelf moet vieren en NIET de 16e of 18e
Het ESF GAAT VOOR ÁLLESquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dan is het wel begrijpelijk jaEn whahaha, getrouwd zijn met een ESF-fan is ook zo wat
Het zijn hele mooie dit keer, niet van papier en houtquote:Op vrijdag 3 mei 2019 19:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kom je naar de meet? Die lieve Greys neemt allemaal vlaggetjes mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |