Maar wij zijn viva niet he.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het meer in WGR passen. Op viva staat het ook in die categorie. Oh en ik kom meeschrijven hoor, Donna
Ja, dat was ook mijn idee, maar omdat Scoupy eigenlijk ook 'geld besparen' is en die weer hier staat ben ik nu in twijfel!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het meer in WGR passen. Op viva staat het ook in die categorie. Oh en ik kom meeschrijven hoor, Donna
Het gaat toch over ‘geld verdienen’?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar wij zijn viva niet he.Ik laat @:peejtur dit even beantwoorden.
Waarom hebben 'wij' die nooit geopend dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het gaat toch over ‘geld verdienen’?
Sowieso zijn er op viva in dat subforum leuke topicreeksen, dergelijke topics mis ik hier op fok wel
Denk dat hij weer open is?quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:15 schreef Koekoekskind het volgende:
LIF / Compleet verneukte en rare tattoo's #6
Mag dit topic weer open?
Eens en aangepast.quote:Op maandag 9 augustus 2021 07:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Omdat wat users de boel komen verstieren omdat ze zichzelf heel grappig vinden gaat maar een topic van iemand dicht?
LIF / Ervaring (dure) Dyson airwrap krultang?
Waarom niet vegen?
LIF / Piercings enzo #62 - Nog meer piercings! aste. Google 4 life.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:12 schreef Ama het volgende:
Je kan hem zelf ook omhoog kicken toch? Zit morgen pas achter een computer en mobiel kan ik het zo niet vinden.
Dankjewel 👌🏻😁quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 10:14 schreef SQ het volgende:
[..]
LIF / Piercings enzo #62 - Nog meer piercings! aste. Google 4 life.
Eens, het is nou ook weer niet zo dat de AT van LIF over loopt van de actieve topics.quote:Op donderdag 16 september 2021 18:10 schreef SQ het volgende:
Waarom centraal maken? Dan reageert er gegarandeerd nooit meer iemand
Klopt want het sloeg natuurlijk nergens op hoe je postte. Beginnend al bij de OP.quote:Op donderdag 23 september 2021 18:18 schreef Beursaap het volgende:
Grmf ik ben op zoek naar advies en jullie sluiten de boel?
Zou weer open moeten zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:38 schreef Arcee het volgende:
LIF / Robert Pershing Wadlow: The Gentle Giant (2.72m)
Mag deze open? Ik wil er graag een actueel filmpje in posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |