Neefje van snapking?quote:Op donderdag 2 mei 2019 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave heeft zelf in de bak gezeten en is zwakbegaafd
Wanneer is zijn kringspier voor het laatst opgerektquote:Op donderdag 2 mei 2019 23:13 schreef superniger het volgende:
Hoeveel gram heeft Gordon vandaag gesnoven?
Die Snapking heeft zichzelf ook zwakbegaafd laten verklaren in hoop op strafverminderingquote:Op donderdag 2 mei 2019 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dan ben je spekkoper.quote:Op donderdag 2 mei 2019 23:15 schreef superniger het volgende:
Dave is toch van het bubbelbad filmpje?
Vriendjes gingen op rooftocht.quote:Op donderdag 2 mei 2019 23:15 schreef superniger het volgende:
Dave is toch van het bubbelbad filmpje?
Zou hij daar die tokkie tattoos hebben laten zettenquote:Op donderdag 2 mei 2019 23:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 23:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wanneer is zijn kringspier voor het laatst opgerekt![]()
Fiscale grap. Daar moeten wij altijd ¤ 5 voor betalen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 23:15 schreef monkyyy het volgende:
Artikel 3.91 Wet IB 2001, TBS van vermogensbestanddelen aan een onderneming.
Kutwet, KUTWET en anders niets.
Gordon kan maar beter in Dries komenquote:Op donderdag 2 mei 2019 23:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Kunnen dries en gordon niet aan tafel komen zodra het over die kut items gaat godverdomme man
quote:
Kluivert reed ze gewoon dood.quote:Op donderdag 2 mei 2019 23:21 schreef monkyyy het volgende:
Dave "Ik rij 180 waar je 100 mag met teveel alcohol op" Roelvink
Dacht ik ook al gelijk aan. Lijkt me sterk dat Pauw dit soort idioten in zijn uitzending wil tenzij Johnny een schip vol goud schenkt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 23:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoeveel smeergeld betaalt John de Mol aan Pauw voor het promoten van deze bagger TV?
Je zou bijna vergeten dat we over drie weken gaan stemmenquote:Op donderdag 2 mei 2019 23:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dacht ik ook al gelijk aan. Lijkt me sterk dat Pauw dit soort idioten in zijn uitzending wil tenzij Johnny een schip vol goud schenkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |