Onbegrijpelijkquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:14 schreef El-Stinho het volgende:
Dat de VAR er ook nog niet is in de EL-eindfase is vrij lachwekkend.
Met 3 doelpunten voor staan is niet gunstig in de halve finale heb ik me laten vertellen.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:15 schreef Bolasie het volgende:
Kon al zomaar 2-0 staan voor Valencia. Krijg je ervan als je het thuis niet afmaakt en 'maar' drie keer scoort.
Valencia krijgt alle ruimte om in de ruimtes te rennen. Heerlijk dom.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:15 schreef Bolasie het volgende:
Kon al zomaar 2-0 staan voor Valencia. Krijg je ervan als je het thuis niet afmaakt en 'maar' drie keer scoort.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met 3 doelpunten voor staan is niet gunstig in de halve finale heb ik me laten vertellen.
Moet dat nouquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
De verdediging van Valencia leek daar op Ajax.
Ja, gek he, dat ze de strijd om de IJslandse basketbaltitel niet uitzenden.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wil toch even kwijt dat ik het wel hilarisch vind dat de ontknoping van een bijzonder spannende titelstrijd in Engeland niet eens live op het open Ziggo-kanaal komt omdat de Formule 1 moet worden uitgezonden.
Zwaar terecht. F1quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wil toch even kwijt dat ik het wel hilarisch vind dat de ontknoping van een bijzonder spannende titelstrijd in Engeland niet eens live op het open Ziggo-kanaal komt omdat de Formule 1 moet worden uitgezonden.
Stuur een brief.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |