quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als die kut Renault weer ploftZou het wat uitmaken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ja, met een Mercedes achterin ben je veel sneller.quote:
Jammer. Tip?quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wilde een vergelijking met bepaalde sferen trekken, maar dat laat ik achterwege.
Tip: Een Aziatisch land.quote:
Hogere sferen? Stratosferen? Atmosferen? Conisferen?quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wilde een vergelijking met bepaalde sferen trekken, maar dat laat ik achterwege.
ESF, Top 2000, wielrentopics, VBL.quote:
Behalve de altijd irritante Flash.quote:
Ik postte vroeger altijd in Slobeend's pretentieuze MUZ-topic (indie-topic). Misschien moet ik de draad weer eens oppakken daar.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ESF, Top 2000, wielrentopics, VBL.
Heb je overigens genoten van het nieuwste stukje proza van John Ewbank?quote:
Ik mijd die shit.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je overigens genoten van het nieuwste stukje proza van John Ewbank?
ESFquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ESF, Top 2000, wielrentopics, VBL.
Vooral Tottenhamquote:Op donderdag 9 mei 2019 21:30 schreef Dejannn het volgende:
Het zit die Engelse ploegen wel verschrikkelijk mee dit jaar.
Dat livetopic is niet bij te houden, maar het NL topic met de locals is wel prima vind ik altijd.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
ESF![]()
Dat gaat veel te snel, is alleen leuk als VBL daar komt rellen.
Ziggo is geen zender. Tot zover dit feitje.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wil toch even kwijt dat ik het wel hilarisch vind dat de ontknoping van een bijzonder spannende titelstrijd in Engeland niet eens live op het open Ziggo-kanaal komt omdat de Formule 1 moet worden uitgezonden.
Wat vind je van de Nederlandse inbreng?quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat livetopic is niet bij te houden, maar het NL topic met de locals is wel prima vind ik altijd.
Het open Ziggo kanaal is een zender.quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ziggo is geen zender. Tot zover dit feitje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Sychiater.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:36 schreef Coco. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robot JettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SKIP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |