Afhaalpunt bij ons is in het winkelcentrum. Het laatste wat ik wil na een werkdag is een parkeerplaats zoeken tussen alle huismoeders en vaders die na hun werk boodschappen gaan doenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Of je doet afhaalpunt waardoor je na het werk het kan ophalen en alsnog niet hoeft te wachten
Arme jongen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 23:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Afhaalpunt bij ons is in het winkelcentrum. Het laatste wat ik wil na een werkdag is een parkeerplaats zoeken tussen alle huismoeders en vaders die na hun werk boodschappen gaan doen
Niet geklikt.quote:
Dat ja. Ik selecteer de lokale gamma. Tot 9 uur open en voldoende parkeerplek. Rij er ook altijd praktisch langsquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Of je doet afhaalpunt waardoor je na het werk het kan ophalen en alsnog niet hoeft te wachten
Dan pak je een anderquote:Op donderdag 2 mei 2019 23:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Afhaalpunt bij ons is in het winkelcentrum. Het laatste wat ik wil na een werkdag is een parkeerplaats zoeken tussen alle huismoeders en vaders die na hun werk boodschappen gaan doen
Moet ik mij schamen als ik die man moest googelen?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:10 schreef O_o_ het volgende:
@:DonRaja
Docu over Anil Ramdas valt toch een beetje tegen. Een soort van hagiografie dat nergens cht over gaat.
Over wie wil je graag nog eens een documentaire zien?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:10 schreef O_o_ het volgende:
@:DonRaja
Docu over Anil Ramdas valt toch een beetje tegen. Een soort van hagiografie dat nergens cht over gaat.
Jaquote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet ik mij schamen als ik die man moest googelen?
Het gemak dat je geforceerd thuis moet zijn, het gemak dat ie na 1 bel weg is, het gemak dat ie weleens helemaal niet komt??quote:Op vrijdag 3 mei 2019 06:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat haalt voor mij toch compleet het gemak weg van een pakketje laten bezorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |