Die is gefrustreerd. Shelly heeft hem al weer laten barsten denk ikquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoor Adriaan alleen maar klagen en ruzie zoeken de laatste weken
Dat is ook voorgevallen, maar meeste keren mochten ze niet van hem pakken omdat het nog niet 'klaar' was. Totdat het doorgeschoten was. Dan is het niet meer te eten.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:47 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij heeft steeds tegen degene die kookte (Sanne chris) ge zegt dat ze groenten uit de tuin konden pakken maar ze bestelde blikken groente was makkelijker
quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:50 schreef Zeyina het volgende:
Hahaha. Ik had Adriaan in zijn wiek geschoten
zeker terecht want hij drukt zijn snor als er iets gedaan word met de groep,maar o wee als het over dat fietsen gaat en het is voor a3 dan moet iedereen paraat staan,wat ik al zei het is een grote egoist en geen fijn mens.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. En ze spreken hem aan op vandaag. En terecht in mijn ogen
Was al bezig, maar toen ik hem wilde plaatsen had je het blijkbaar al doorquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]Had je mogen doen hoor. Ik had niet door dat ik de laatste was. Ik zat net te mopperen waarom een nieuw topic maken zoveel tijd moest kosten
Dat zit hem ook flink dwars. Was gisteren in de uitzending ook goed te zien. Hij heeft vreselijk de smoor in dat Shelley overwoog om die camper in te gaan bij Gerritquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is gefrustreerd. Shelly heeft hem al weer laten barsten denk ik
quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Was al bezig, maar toen ik hem wilde plaatsen had je het blijkbaar al door
Ik denk zelf dat Adriaan in de kern wel een fijn mens is. Maar zijn gedrag de laatste weken laat anders zien. Kan me er ook wel wat bij voorstellen, maar heel jammer dat hij er nu in blijft hangen. Juist nu de groep eens wat samen doet. Dom van hem.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:52 schreef krabje het volgende:
[..]
zeker terecht want hij drukt zijn snor als er iets gedaan word met de groep,maar o wee als het over dat fietsen gaat en het is voor a3 dan moet iedereen paraat staan,wat ik al zei het is een grote egoist en geen fijn mens.
Hij was ook helemaal gelukkig dat Shelly een drankje met hem ging doen en even praten. Ze heeft hem nu niet meer nodig. Die drie stemmen kreeg ze nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zit hem ook flink dwars. Was gisteren in de uitzending ook goed te zien. Hij heeft vreselijk de smoor in dat Shelley overwoog om die camper in te gaan bij Gerrit
Dan gaat Hiske er niet leuker op worden denk ikquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:58 schreef sjampoeh het volgende:
van mij mag chris wieberen. met wie gaat his dan bonden ? denk andrea
En daar ging het om.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij was ook helemaal gelukkig dat Shelly een drankje met hem ging doen en even praten. Ze heeft hem nu niet meer nodig. Die drie stemmen kreeg ze niet
wiequote:Op donderdag 2 mei 2019 17:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ga je zelf eens verzorgen
smerig jank wijf
met je doekje
je pijntjes
viltharses .apenbek
ranzige gleuf
en aanstellerietus
Dat is nog netjes uitgedrukt.zquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:52 schreef krabje het volgende:
[..]
zeker terecht want hij drukt zijn snor als er iets gedaan word met de groep,maar o wee als het over dat fietsen gaat en het is voor a3 dan moet iedereen paraat staan,wat ik al zei het is een grote egoist en geen fijn mens.
ik heb het nooit een fijn mens gevonden,hij is al vanaf hij binnen kwam een vreselijke egoist en dat ging voornamelijk over dat veganisme.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:53 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat Adriaan in de kern wel een fijn mens is. Maar zijn gedrag de laatste weken laat anders zien. Kan me er ook wel wat bij voorstellen, maar heel jammer dat hij er nu in blijft hangen. Juist nu de groep eens wat samen doet. Dom van hem.
En omdat hij nu aangesproken is zal hij nog dwarser gaan doen en dat siert hem niet
omdat veel mensen hem leuk vinden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:01 schreef Laysa het volgende:
Van mij mag Adriaan op de volgende bank met een PS...Jammer dat het nog zo lang duurt.
Adriaan was ook de eerste die riep dat hij poepjes aan de groep had. Maar als een ander schijt aan de groep heeft speelt hij de moraalridderquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:03 schreef krabje het volgende:
[..]
ik heb het nooit een fijn mens gevonden,hij is al vanaf hij binnen kwam een vreselijke egoist en dat ging voornamelijk over dat veganisme.
Ik vind hem sinds een aantal weken rete irritantquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:03 schreef krabje het volgende:
[..]
ik heb het nooit een fijn mens gevonden,hij is al vanaf hij binnen kwam een vreselijke egoist en dat ging voornamelijk over dat veganisme.
Het vergeten kindquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:06 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik vind hem sinds een aantal weken rete irritant
Ik snap die uitnodiging ook niet zoquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:03 schreef sjampoeh het volgende:
en dat gejank morgen mag ook wel buiten beeld, chris met haar zusinpakken en wegwezen
Ja is gestolen voor het rouw prosesquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:55 schreef sjampoeh het volgende:
de kuttekoppen his en chris hebben toastjes
dus datquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Adriaan was ook de eerste die riep dat hij poepjes aan de groep had. Maar als een ander schijt aan de groep heeft speelt hij de moraalridder
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:03 schreef sjampoeh het volgende:
en dat gejank morgen mag ook wel buiten beeld, chris met haar zusinpakken en wegwezen
LOLquote:
Koffie met cake is vervangen voor crackers met Nutellaquote:
Ik denk ook niet dat we daar veel van gaan zien.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:03 schreef sjampoeh het volgende:
Niet eens gerookte zalmquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Koffie met cake is vervangen voor crackers met Nutella
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Koffie met cake is vervangen voor crackers met Nutella
Je wilt toch niet dood in die tattoo shop gevonden worden ik hou het wel bij mijn inktruderquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:08 schreef Zeyina het volgende:
Merel: Heb je nog wat van je klantje gehoord Dyl?
Dylan: Ik heb 3-4 keer gebeld, maar krijg hem niet aan de telefoon
Merel: Nou dan gratis geld verdiend toch?
Er zijn al klachten, ik snap dat mensen afhaken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:11 schreef wildstar het volgende:
[..]
Je wilt toch niet dood in die tattoo shop gevonden worden ik hou het wel bij mijn inktruder
Of ze gaat gelijk mee omdat ze weet dat ze wel wordt weggestemd. Hoop doet levenquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:12 schreef freaky40 het volgende:
Ik snap het wel waarom Christel haar bezoek mag ontvangen morgen. Betekend eigenlijk al dat ze maandag helemaal nergens heen gaat...ik hoop het niet, maar zo zal de Febo misschien besloten hebben...
Ik zie het meer als een wanhoop vanuit Christel. Ze had net zo goed kunnen wachten tot maandag. Al denk ik dat Mylene gaatquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:12 schreef freaky40 het volgende:
Ik snap het wel waarom Christel haar bezoek mag ontvangen morgen. Betekend eigenlijk al dat ze maandag helemaal nergens heen gaat...ik hoop het niet, maar zo zal de Febo misschien besloten hebben...
precies ik verbaas me dat stinktunnel niet de wijze raad van ben opvolgtquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn al klachten, ik snap dat mensen afhaken.
Ah jij had hem. Ik wilde hem net 'giffen', maar net SW.quote:
Ik denk dat Kees gaatquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een wanhoop vanuit Christel. Ze had net zo goed kunnen wachten tot maandag. Al denk ik dat Mylene gaat
Ik zag wat van Ben hier maar ik ben niet erg onder de inktdrukquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:14 schreef wildstar het volgende:
[..]
precies ik verbaas me dat stinktunnel niet de wijze raad van ben opvolgt
Die andere is meer in beeld volgens mij. In ieder geval als ik kijk dan zie ik die Gio2 lopen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:14 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ah jij had hem. Ik wilde hem net 'giffen', maar net SW.
De nieuwe zijn best wel heel weinig in beeld heb ik het idee
Met Dylan wordt het nooit wat. Het is een Jan Doedel en zal altijd een Jan Doedel blijven.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan ook. Wie weet wordt het dan weer wat met Dylan daar.
nou wel zo makkelijkquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of ze gaat gelijk mee omdat ze weet dat ze wel wordt weggestemd. Hoop doet leven
Geen idee wat Jessie hier nou weer mee te maken heeftquote:
Dat denk ik ook maar van mijn mag Cris opdonderen ....gek wijf .quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een wanhoop vanuit Christel. Ze had net zo goed kunnen wachten tot maandag. Al denk ik dat Mylene gaat
Neeeééééé ik geniet van die gestoorde heks. Dat gaat mooie beelden opleveren.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan ook. Wie weet wordt het dan weer wat met Dylan daar.
Dat is ook zo...quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:16 schreef snetje het volgende:
Jessie moet Hiske weer elke keer achter haar kont aan zitten qua markt ..elke keer vragen wanneer ze nu iedereen langs gaat met wat ze te bieden hebben..het is bij haar altijd een paar dagen van tevoren..
sorry hoor maar jessie kan beter die lange met dat f1 geluid er in houden en gerrit er uit laten pleurenquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee wat Jessie hier nou weer mee te maken heeft
Op stream 4quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
waar is PiemelisLIef?
aka StinkKoet
mag jij maar Ben is een tattoo artiest en ik veroordeel hem niet om wat hij gedaan heeft ik zeg allleen maar dat dil een lijnen trekker is .quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag wat van Ben hier maar ik ben niet erg onder de inktdruk
Stream 2.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op stream 4
Edit: Ze is alweer van de stream
Ja ik hoorde meteen een baby/peuter/kleuter stemquote:
Hij heeft haar ook al een paar keer gevraagd of ze nu onderhand de nieuwe munten al besteld heeft.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:16 schreef snetje het volgende:
Jessie moet Hiske weer elke keer achter haar kont aan zitten qua markt ..elke keer vragen wanneer ze nu iedereen langs gaat met wat ze te bieden hebben..het is bij haar altijd een paar dagen van tevoren..
ze krijgt een plekje in haar broekkkkkkquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Piemelislief; lkkr beentjes wijd
kereunen
MMM hijgeh
Mm eh hihihi
MM ow ja
ehmm..
lkkr he...
hallo lieve neeftjes en nichtjes![]()
![]()
![]()
dwars door die pendex heen rammenquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze krijgt een plekje in haar broekkkkkk
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dwars door die pendex heen rammen
met zn ZWaard
Toen hij in Utopia was, was je anders vol lof over hem.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag wat van Ben hier maar ik ben niet erg onder de inktdruk
O wat een stel die tweequote:Op donderdag 2 mei 2019 17:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Kaylee;Hou op hoor,ik krijg een vlek in mijn broek.Hihihihi.
Daarom en die jongen heeft t zo druk de wacht lijst is enorm lang en moet ze maar op zijn site kijken hoe strak hij ze zetquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen hij in Utopia was, was je anders vol lof over hem.
Met de nadruk op "waar"quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dwars door die pendex heen rammen
met zn ZWaard
dit dusquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Daarom en die jongen heeft t zo druk de wacht lijst is enorm lang en moet ze maar op zijn site kijken hoe strak hij ze zet
Ja die van jou is een plaatjequote:Op donderdag 2 mei 2019 17:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Daarom en die jongen heeft t zo druk de wacht lijst is enorm lang en moet ze maar op zijn site kijken hoe strak hij ze zet
En ze zegt dat ze Adriaan al paar keer gezegd heeft dat hij zich er niet mee moet bemoeien.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
iemand bezig met de retouren ?
leek nogal een behoorlijk aantal
. Likhut;
Shelly, Kriss. Hits
over Adrian .. shelly verteld
wat adriaan zee toen ze ..camper
iets aandacht Gerrit
. Kriss; waarom zou hij dat doen,..
"bemoei adrian ""
SHell; weet ik veel
hij zegt omdat ik zn maatje ben
quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
waar is PiemelisLIef?
aka StinkKoet
Ik denk dat het komt dat hij veel energie verbruikt met fietsen. Vaak niet genoeg voedingsstoffen binnen krijgt. (eiwitten) Hij het gevoel heeft dat Jessie hem steeds aan het prikken is (en dat klopt ook wel) dat verwacht hij niet van iemand die hem zijn vriend noemt Hij heeft alweer het gevoel dat hij alleen is. Die jongen is druk met fietsen snap ook wel dat hij er niet veel fysiek werk bij kan hebben, maar niemand snapt dat daar en vooral een Gerrit.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:06 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik vind hem sinds een aantal weken rete irritant
Likhutquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
iemand bezig met de retouren ?
leek nogal een behoorlijk aantal
. Likhut;
Shelly, Kriss. Hits
over Adrian .. shelly verteld
wat adriaan zee toen ze ..camper
iets aandacht Gerrit
. Kriss; waarom zou hij dat doen,..
"bemoei adrian ""
SHell; weet ik veel
hij zegt omdat ik zn maatje ben
Zeer zeker wist ook dat het jou om mij te doen was.. niet erg ik weet beter. en t zal me aan me reet roestenquote:
Shelley vindt het hartstikke leuk. Ze zoekt niet voor niks weer aandacht van Gerrit. Kunnen er weer lekker mannen om haar vechten.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:39 schreef Zeyina het volgende:
Shelley vertelt dat Adriaan gisteren al weer uitviel tegen Gerrit.
Shelley vertelt dat ze alleen maar samen in de wachtrij voor het roken en dat Adriaan weer tegen Gerrit uitviel dat hij Shelley met rust moet laten.
Shelley snapt het ook niet.
Ik had alles in een vuilnis zak gegooid en verstoptquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:41 schreef cobain1994 het volgende:
Lekker opgeruimd weer...
[ afbeelding ]
Dat is het, Shelly is een vals kreng.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:42 schreef yaello het volgende:
[..]
Shelley vindt het hartstikke leuk. Ze zoekt niet voor niks weer aandacht van Gerrit. Kunnen er weer lekker mannen om haar vechten.
Maar er loopt daar toch een financieel genie (Jessie) die dat in een half uurtje op kan lossen?quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:43 schreef Dotteke het volgende:
Mylene heeft een heleboel terug betalingen gedaan
Er lagen nog bestellingen van maart, die moeten dan nog besteld worden en wie weet hoe lang dat gaat duren. Het schijnt een grote chaos te zijn.
ja en ligt nooit aan merelquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:44 schreef Angelique61 het volgende:
Heb het idee dat merel niet veel doet, alles loopt in het 100 en nu mogen de meiden het weer opknappen....
Hoorde we net wel van Mylene, liggen nog bestellingen te wachten van maart, mensen klagen, veel mail s binnenquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:44 schreef Angelique61 het volgende:
Heb het idee dat merel niet veel doet, alles loopt in het 100 en nu mogen de meiden het weer opknappen....
Ze doet genoeg, maar zittend en ze kookt voor die hele kut bendequote:Op donderdag 2 mei 2019 17:44 schreef Angelique61 het volgende:
Die snotsnuiver kan helemaal niets oplossen, sinds hij er is komen ze alleen maar verder in de shit.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:44 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maar er loopt daar toch een financieel genie (Jessie) die dat in een half uurtje op kan lossen?
uhh A3 is een profesioneel duiker. Wat zwaar in uto ?quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:41 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt dat hij veel energie verbruikt met fietsen. Vaak niet genoeg voedingsstoffen binnen krijgt. (eiwitten) Hij het gevoel heeft dat Jessie hem steeds aan het prikken is (en dat klopt ook wel) dat verwacht hij niet van iemand die hem zijn vriend noemt Hij heeft alweer het gevoel dat hij alleen is. Die jongen is druk met fietsen snap ook wel dat hij er niet veel fysiek werk bij kan hebben, maar niemand snapt dat daar en vooral een Gerrit.
Ik vrees de snotkoker en zijn schaduwquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:45 schreef chufi het volgende:
Wie heeft wanneer al die Hoodies voor de mannen gedrukt ? Was dat gisteravond?
Zal allemaal wel kloppen, maar dat is nog allemaal geen excuus zoals hij zich nu gedraagt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:41 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt dat hij veel energie verbruikt met fietsen. Vaak niet genoeg voedingsstoffen binnen krijgt. (eiwitten) Hij het gevoel heeft dat Jessie hem steeds aan het prikken is (en dat klopt ook wel) dat verwacht hij niet van iemand die hem zijn vriend noemt Hij heeft alweer het gevoel dat hij alleen is. Die jongen is druk met fietsen snap ook wel dat hij er niet veel fysiek werk bij kan hebben, maar niemand snapt dat daar en vooral een Gerrit.
Duiker? Hij is een pijpfitter.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:46 schreef wildstar het volgende:
[..]
uhh A3 is een profesioneel duiker. Wat zwaar in uto ?
Die zaten in 2 grote plastic Action tassen die Rob kwam brengen, samen met het extra gereedschap en kruiwagens.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:45 schreef chufi het volgende:
Wie heeft wanneer al die Hoodies voor de mannen gedrukt ? Was dat gisteravond?
Nee. De hesjes kwamen met Rob mee. Maar de winkel had er niet genoeg. Als oplossing hebben ze toen de hoodies bedrukt voor het tekort aan hesjesquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:48 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Die zaten in 2 grote plastic Action tassen die Rob kwam brengen, samen met het extra gereedschap en kruiwagens.
Komen dus gewoon van de FEBO.
Dat kan ook nog, niet gezien.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. De hesjes kwamen met Rob mee. Maar de winkel had er niet genoeg. Als oplossing hebben ze toen de hoodies bedrukt voor het tekort aan hesjes
dat ze goed was met organiseren maar liever met chris wil scharen en dat lukt ook nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:50 schreef FOKoffieleut het volgende:
en his wat heb jij laten zien bij je binnenkomst (en erna)?
Organiseren ze toch een bevrijdingsdagfeestje ?quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske vindt het jammer dat de nieuwen geen alcohol hebben meegebracht.
nou talpa trek dan de stekker er maar uitquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:54 schreef FOKoffieleut het volgende:
als jens wegvalt is his benieuwd wie de markt over gaat nemen?
Ikke, ikke blehrt shel
De meeste daar gaan er van uit dat Jens gaat, ik hoop zo dat ze op hun bek gaan hiermee en ze Chri naar huis stemmenquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:54 schreef Jemoederniet het volgende:
Hiske gaat er nu al van uit dat Jens weg moet.
Sjellie kan zijn taken wel overnemen, contacten met standhouders, facturen sturen.
Ja viltkop er uitquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste daar gaan er van uit dat Jens gaat, ik hoop zo dat ze op hun bek gaan hiermee en ze Chri naar huis stemmen
of ze gaat morgen mee en dan maandag nog 1,zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:12 schreef freaky40 het volgende:
dan moet ze daar iets van zeggen tegen a3.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:39 schreef Zeyina het volgende:
Shelley vertelt dat Adriaan gisteren al weer uitviel tegen Gerrit.
Shelley vertelt dat ze alleen maar samen in de wachtrij voor het roken en dat Adriaan weer tegen Gerrit uitviel dat hij Shelley met rust moet laten.
Shelley snapt het ook niet.
Zal wel weer niet...quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:57 schreef krabje het volgende:
[..]
of ze gaat morgen mee en dan maandag nog 1,zou wel mooi zijn
Is Dylan gevlucht van de dame van HEL met haar calimero stemquote:
Ja daar ben je vast te goed voorquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:59 schreef goldback het volgende:
Vind het bizar dat die mensen zich laten verleiden en vernederen tot schep werkzaamheden dat is echt werk voor debielen.
jammerquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:59 schreef goldback het volgende:
Vind het bizar dat die mensen zich laten verleiden en vernederen tot schep werkzaamheden dat is echt werk voor debielen.
Die zit te trollenquote:
Hij neemt vast in acht dat in de brieven stond dat hij meer alleen moest doenquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Is Dylan gevlucht van de dame van HEL met haar calimero stem
Dat vond mevrouw onzin. Wat een stelquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:06 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Hij neemt vast in acht dat in de brieven stond dat hij meer alleen moest doen
Mylène.quote:
Eens! Adriaan krijgt volgens mij ook te weinig eiwitten. Zie hem ook geen noten meer eten. En jammer dat hij zo eigenwijs is om geen vitamine b12 te nemen. Dat kan als je thuis bent en alles goed in de gaten kan houden, maar nu niet. Te zware training.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:41 schreef maryo55 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:09 schreef FOKoffieleut het volgende:
het nieuwe klusduo: vetkuif en vetkuif, ervis & brenvis
je kan het vergelijken met de training voor een triahtlon en die doe je echt niet met het eten van A3quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:11 schreef eskil het volgende:
[..]
Eens! Adriaan krijgt volgens mij ook te weinig eiwitten. Zie hem ook geen noten meer eten. En jammer dat hij zo eigenwijs is om geen vitamine b12 te nemen. Dat kan als je thuis bent en alles goed in de gaten kan houden, maar nu niet. Te zware training.
kansloosquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:17 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
En toch proberen ze "beter"over te komen, heb ik t idee
Shel is onkruidquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:18 schreef Soury het volgende:
Shelly is moe, die heeft wat onkruid uit de grond getrokken.
Die debielen weten toch dat er een camera hangt. Echt sinds zij binnen is elke tv uitzending op die twee kneuzenquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:17 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
En toch proberen ze "beter"over te komen, heb ik t idee
Een paar uur geleden gingen er frikandellen in.quote:
Er zijn genoeg sporters die vegan zijn en er wel bij varen. Maar Adriaan krijgt nu echt te weinig voedingstoffen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:15 schreef wildstar het volgende:
[..]
je kan het vergelijken met de training voor een triahtlon en die doe je echt niet met het eten van A3
Dat varken schept nu nog een bord op.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Een paar uur geleden gingen er frikandellen in.
Klopt maar niet zoals A3 bezig is.....ik heb ook verloren van een vegan en daar is niets mis mee maar A3 zit in utoquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:21 schreef eskil het volgende:
[..]
Er zijn genoeg sporters die vegan zijn en er wel bij varen. Maar Adriaan krijgt nu echt te weinig voedingstoffen.
En ook om dat ze het veels te leuk vindt al die aandacht van die kerels.......daar geniet ze met volle teugen van....... totdat ze het tegen haar zeggen dat ze raar bezig is.quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En ze zegt dat ze Adriaan al paar keer gezegd heeft dat hij zich er niet mee moet bemoeien.
Waarom geloof ik daar nu niks van. Ze staat alleen maar ja en amen te knikken als Adriaan staat te ratelen over Gerrit
die eten toch met A3quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:23 schreef Jemoederniet het volgende:
Gezellig eten met z'n allen, alleen zijn Adriaan, Chris, Andrea, Dillan, Kaylee en Sjellie er niet bij.
Dot je snapt het nog steeds niet .quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:24 schreef Dotteke het volgende:
Ha de maffia (uitspraak van een utopiaan) familie zit weer aan de kop van de tafel.
[ afbeelding ]
is he5 minachting, of is het doorhebben en weten , dat de andere persoon liegt..door bijvoorbeeld veel streams gekek e n te hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dan gaat Hiske er niet leuker op worden denk ik
Als ze met Andrea omgaat. Andrea is m.i. een behoorlijk achterbakse tante.
Je moet ook eens op haar gezichtsuitdrukkingen letten als ze met andere zit.
De minachting straalt er van af
Euhhhhhhhhhhh WIld, is niet mijn verzinsel, een van de Utopianen noemde die twee de maffie die altijd aan de kop van de tafel zitquote:
Wat is jammer?quote:
Adriaan komt vooral B12 vitamine tekort. Is best ernstig, maar het kan jaren duren voordat de gevolgen duidelijk worden. Het wordt wel toegevoegd aan sojamelk, zodat vegans het toch nog binnenkrijgen. Maar ik weet niet of Adriaan sojamelk drinkt, heb het 'm niet eerder zien doen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:21 schreef eskil het volgende:
[..]
Er zijn genoeg sporters die vegan zijn en er wel bij varen. Maar Adriaan krijgt nu echt te weinig voedingstoffen.
dat jij nu weer hier bentquote:
Is gewoon opdracht van FEBO. En ook dat ze de ander niet daarop mogen aanspreken. Elk weldenkend en ook niet weldenkend mens pikt bepaalde zaken niet. In uto wel.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
is he5 minachting, of is het doorhebben en weten , dat de andere persoon liegt..door bijvoorbeeld veel streams gekek e n te hebben
Want dat is gewoon de rode draad in utopia , de een liegt nog harder dan de ander
Ow sorry Dot maar ik zit altijd aan het hoofd van de bank vandaar. Excuusquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhhhhhhhhhh WIld, is niet mijn verzinsel, een van de Utopianen noemde die twee de maffie die altijd aan de kop van de tafel zit
Nee, dat leer je daar in no time afquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is er nou van alle 17 Inbuselen
niet 1 die Fatsoenlijk aan tafel met mes, vork kan eten ?
Wat stopt ze dat mes (raar) in haar mond.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:24 schreef Dotteke het volgende:
Ha de maffia (uitspraak van een utopiaan) familie zit weer aan de kop van de tafel.
[ afbeelding ]
Precies. Dat dus.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:23 schreef wildstar het volgende:
[..]
Klopt maar niet zoals A3 bezig is.....ik heb ook verloren van een vegan en daar is niets mis mee maar A3 zit in uto
quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat jij nu weer hier bent![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:32 schreef wildstar het volgende:
[..]
ik werd gewaarschuwd dat iemand me wilde trollen.
Okay..... have fun.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:32 schreef wildstar het volgende:
[..]
ik werd gewaarschuwd dat iemand me wilde trollen.
plek zatquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:32 schreef Jemoederniet het volgende:
Merel wil best in Amsterdam wonen maar dan wel in een normaal groot huis.
neehoor geen behoefte aanquote:
Als je als inwoner door de poorten van Utopia bent gegaan, ben je overgeleverd aan de regels en grollen van de FEBO en zijn afgezanten.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:28 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Is gewoon opdracht van FEBO. En ook dat ze de ander niet daarop mogen aanspreken. Elk weldenkend en ook niet weldenkend mens pikt bepaalde zaken niet. In uto wel.
Kunnen niet anders dan opdrachtjes zijn
Weet ik ook niet. Volgens mij niet. Hij is daar best eigenwijs inquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:28 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Adriaan komt vooral B12 vitamine tekort. Is best ernstig, maar het kan jaren duren voordat de gevolgen duidelijk worden. Het wordt wel toegevoegd aan sojamelk, zodat vegans het toch nog binnenkrijgen. Maar ik weet niet of Adriaan sojamelk drinkt, heb het 'm niet eerder zien doen.
Jessiequote:Op donderdag 2 mei 2019 18:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je als inwoner door de poorten van Utopia bent gegaan, ben je overgeleverd aan de regels en grollen van de FEBO en zijn afgezanten.
Proest!quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij zit altijd te zieken hier en olie op het vuur te gooien. Ga eens een keer streams verslaan.
Ja kloptquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Proest!Je kan er anders ook wat van hoor.
quote:
Hou dat vast!quote:
Juist ja het is net als het bedrijf Talpa volgens mij....quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je als inwoner door de poorten van Utopia bent gegaan, ben je overgeleverd aan de regels en grollen van de FEBO en zijn afgezanten.
Die ja.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:38 schreef goldback het volgende:
[..]
Juist ja het is net als het bedrijf Talpa volgens mij....
Het hoofd van de bank nog welquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:29 schreef wildstar het volgende:
[..]
Ow sorry Dot maar ik zit altijd aan het hoofd van de bank vandaar. Excuus
Jaaaa, die waren echt goed!quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:39 schreef zodeju het volgende:
Waarom niet die jongens van babyblue........konden alle covers zingen en waren leuker dan weer zo'n piratenradiogast......
Hou je vast, de enige echte Dave Roelvink.... de rest is nog niet bekend.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
welke artiesten komen er eigenlijk
als barman blijft kan gerrit oppleurenquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:41 schreef formule het volgende:
De meeste inwoners zijn voor de barman?
Ik voor Gijs, nou ja, ik wacht het af
geen ideequote:Op donderdag 2 mei 2019 18:40 schreef dakpanlos het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 2 mei 2019 18:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hagenees Meikol kan niet zingen ..aldus Kriss
Merel, Shelly leggen uit
tis niet die van Barbie die andere!!
oke dan is het goed
Merel wil een mec kreket, en een Big Tastie zonder Bacon
. iemand eet sjipszz
[/quote]
Heeft Franny eigenlijk nog chips?
oepsquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou je vast, de enige echte Dave Roelvink.... de rest is nog niet bekend.
Dave Roelvink en Dottekequote:Op donderdag 2 mei 2019 18:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
welke artiesten komen er eigenlijk
Ja, die bulk....quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen idee
je bedoeld die bulk die ze van Timmie had geerft?
.. Dikke Boer in je Oor
dikke pret aan tafel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker, dat snap ik ook niet. Had een mooie voor mij geweest.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:42 schreef goldback het volgende:
[..]
Snap ook niet dat er niemand op de plek van die Jessica of miss Piggy gaat zitten.
Dat heeft eens iemand geprobeerd, ging op de plek van Merel zitten en werd er gelijk afgebonjourdquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zeker, dat snap ik ook niet. Had een mooie voor mij geweest.
Zag pitbull al voorbij komenquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou je vast, de enige echte Dave Roelvink.... de rest is nog niet bekend.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
#watisditnuweer? #verbaasd #voorgeengoudBen benieuwd naar de aandachtshoeren en glijers/schuimpjes die erop afkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Was mooi blijven zitten, ze kon me wat.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:47 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Dat heeft eens iemand geprobeerd, ging op de plek van Merel zitten en werd er gelijk afgebonjourd
Pikorde, hequote:Op donderdag 2 mei 2019 18:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Was mooi blijven zitten, ze kon me wat.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:44 schreef FOKoffieleut het volgende:
#watisditnuweer? #verbaasd #voorgeengoudwat enigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niemand heet Struis.. helaas![]()
ANdea over die andere jongen
Meikoll.. niet gesproken vreemd is ie
en wil sjunk uit zjiena laten komen
Kris ; ja.. fluister..en eh
LOck
Is wel wat voor Wyatt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de aandachtshoeren en glijers/schuimpjes die erop afkomen.
Ben er wars van.quote:
Ik vind het ook allemaal reuze meevallen met dat 'zieken' van jouquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Proest!Je kan er anders ook wat van hoor.
gewoon blijven zitten en negeren die er over begint te zeuren.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:47 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Dat heeft eens iemand geprobeerd, ging op de plek van Merel zitten en werd er gelijk afgebonjourd
Ja, die zal wel van de partij zijn, met haar vriendinnetje. Die indo en hoe heeft die andere vaste gast ook alweer (grote vent) wellicht ook. Ook nog een aantal vaste klanten die verslaafd zijn aan de BN'ers.quote:
Mij kunnen ze niet betalen joh.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:47 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Marco borsato kan niet ....quote:
Het enige wat ze daar kunnen krijgen zijn die nietszeggende Nederlandse artiestjesquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zag pitbull al voorbij komenAls hij dan Enrique Iglesias mee neemt dat zit ik nog te denken om een kaartje te kopen.....
![]()
Oh, ik weet niet wie ze bedoelt met zieken. Ik dacht zelfs dat ze die NIETMAG bedoelde omdat er geroepen was dat hij/zij een trol was. Daar doelde ik op met mijn antwoord.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal reuze meevallen met dat 'zieken' van jou
Soms verschillen we van mening,
of hebben we een totaal andere kijk op gebeurtenissen of mensen ,
Maar om met de woorden van Myleentje te eindigen :
Dat is okay'
Ze kunnen ook nog dat jongetje vragen, dat de Kidsvoice heeft gewonnenquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het enige wat ze daar kunnen krijgen zijn die nietszeggende Nederlandse artiestjes
Ach gossie wat zielig.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Marco borsato kan niet ....
Leon? Die heb ik al een tijdje niet meer gezien.quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, die zal wel van de partij zijn, met haar vriendinnetje. Die indo en hoe heeft die andere vaste gast ook alweer (grote vent) wellicht ook. Ook nog een aantal vaste klanten die verslaafd zijn aan de BN'ers.
Reiskostenquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:53 schreef wildstar het volgende:
[..]
Tuuk wel voor jou trekt J de M zijn knip
vilthoofd je moet wegquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:52 schreef FOKoffieleut het volgende:
andrea: jammer dat er geen 2 oudjes zijn binnengekomen...
chris: of iemand die HEEL apart is, dat vind ik ook altijd leuk
Ze hebben maar een budget van 8000 las ik, dus gaat hem niet wordenquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:53 schreef wildstar het volgende:
[..]
Tuuk wel voor jou trekt J de M zijn knip
Vraag je toch vrijkaarten voor het hele jaarquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben maar een budget van 8000 las ik, dus gaat hem niet worden
Nee hoor beter de zoon van de vader met zijn gele zwembroekquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:54 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ze kunnen ook nog dat jongetje vragen, dat de Kidsvoice heeft gewonnen
quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach gossie wat zielig.
We weten zo langzamerhand wel wie daar wel en niet wil komen.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:57 schreef wildstar het volgende:
[..]
Nee hoor beter de zoon van de vader met zijn gele zwembroek
quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach gossie wat zielig.
We weten zo langzamerhand wel wie daar wel en niet wil komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |