die hesjes ook, stelletje docielenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:49 schreef snetje het volgende:
Het mooiste is nog zolang Jessie door gaat met werken ... durven de anderen niet te stoppen..
[ afbeelding ]
voor de tv menquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die hesjes ook, stelletje docielen
Christel speelt voor zuster bij Maikel binnen..quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
werkt iedereen er nu aan mee of zijn er al weer utopianen die de snor drukken?
ook gejat hoor van iemand dat ideequote:Op donderdag 2 mei 2019 14:49 schreef snetje het volgende:
Het mooiste is nog zolang Jessie door gaat met werken ... durven de anderen niet te stoppen..
[ afbeelding ]
voorspelbaarquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Christel speelt voor zuster bij Maikel binnen..
snetje wat mankeert maikel dan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Christel speelt voor zuster bij Maikel binnen..
Merel laat zich bedienen om maar niet van dat trappetje af te hoeven.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Stelde niks voor, spelletje via een appie.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:46 schreef Bramenstruik het volgende:
iemand nog wat meegekregen van Merel haar presentatieavontuur, is ze ontdekt?
Hele koppen in de Telegraaf.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:46 schreef Bramenstruik het volgende:
iemand nog wat meegekregen van Merel haar presentatieavontuur, is ze ontdekt?
De enige die haar snor drukt is het dikke prinsesje op der dikke erwtquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Was ze al bij binnenkomst.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:48 schreef Bramenstruik het volgende:
In mijn ogen wordt ze meer en meer ASO
ja dat weet ik, maar mn internet lag er opeens uit, storing 24 uur NB! Dus vroeg me af wat ze er zelf van vond, want volgens mij had zij het heel anders in haar hoofd. Maar dat gaat dat blufkind natuurlijk niet laten merken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Stelde niks voor, spelletje via een appie.
mylene vroeg gister al aan jessie gaat merel ook scheppen. jessie ja tuurlijjkquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De enige die haar snor drukt is het dikke prinsesje op der dikke erwt
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hele koppen in de Telegraaf.
Bleek het nepnieuws te zijn
Ja dat snap ik ook nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
met dat achterlijke haagse accent, ze is een Groningse![]()
![]()
![]()
Heel Dordrecht van de straat natuurlijk ook?quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hele koppen in de Telegraaf.
Bleek het nepnieuws te zijn
Jessie heeft gewoon gelijk in deze...quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou komop Andrea, geeft die gast eens tegengas .... jammer, weer niet ...
Last van ruis in zijn hoofd ...net alsof er een Formule 1 wagen in zit zegt hij..quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
snetje wat mankeert maikel dan?
Weet alleen dat ze vertrok met een eigen tas vol make-up etc. Heb haar niet meer binnen zien komen. Solly.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar mn internet lag er opeens uit, storing 24 uur NB! Dus vroeg me af wat ze er zelf van vond, want volgens mij had zij het heel anders in haar hoofd. Maar dat gaat dat blufkind natuurlijk niet laten merken.
ineens of vakerquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Last van ruis in zijn hoofd ...net alsof er een Formule 1 wagen in zit zegt hij..
oei das minderquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Last van ruis in zijn hoofd ...net alsof er een Formule 1 wagen in zit zegt hij..
Gaat nog wel komen hoor. Maar Jessie blijft netjes en als hij wegloopt gauw nog een klote opmerking. Typisch Jessie.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou komop Andrea, geeft die gast eens tegengas .... jammer, weer niet ...
Zelfs hiero..ehhh daaroquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Heel Dordrecht van de straat natuurlijk ook?
Ik heb hem er al eerder over gehoord dus vaker denk ik dan..quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zelfs hiero..ehhh daaro
[ afbeelding ]
Aha, Maaik gaat straks , áls 'ie mag blijven. vast een tinnitus-akkademie organiseren , om alle mensen met een piep in hoofd een hart onder de riem te stekenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Ojeequote:Op donderdag 2 mei 2019 14:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
soort jeff met z'n afkickverschijnselen bij binnenkomst
neeheeeeee, hij zei net zelf dat hij het nog nooit eerder gehad heeftquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb hem er al eerder over gehoord dus vaker denk ik dan..
Merel ene hand een kop thee en andere een hark.quote:
Merel heeft gisteren Mylene en Tranny op een misselijke manier voor haar karretje gespannen , en nog geen minuut later liegt ze tegen Jessie dat Tranny en Mylene haar aanboden om te helpen met die kledinglijnquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mylene vroeg gister al aan jessie gaat merel ook scheppen. jessie ja tuurlijjk
Adriaan heeft inmiddels alweer een ander maatje ...Jens..quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fijn, zo'n maatje als Jessie .....![]()
[ afbeelding ]
Jessie over Adriaan - 2 mei 2019.
x777imp
Volgens mij zag ik gisteren dat daar 01-06-2019 stond.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Is er wat afgeplakt op die truien? Of is het gewoon een glimmende streep.
Kost ook wat al die truien.
Daar win je de oorlog meequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Adriaan heeft inmiddels alweer een ander maatje ...Jens..
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:06 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie je alleen maar leunen op de schep zegt Jes tegen Maikel eerder deze middag
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:07 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]Stond de datum vh evenement maar vond Jessolini onnodig en moest afgeplakt worden
staat nog niet vast zekerquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik vraag maar niet naar deze logica
Misschien omdat de datum nog niet officieel vast staat want finale CL?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik vraag maar niet naar deze logica
Dan had ik die nog maar voor me gehouden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien omdat de datum nog niet officieel vast staat want finale CL?
Die zat een uur geleden nog in Jessies reetquote:
tis 2 laken een pak, hij heeft haar nodig met dr grote waffelquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie zeikt toch eens een keer tegen Merel ja die schept niets . jij zeikt nu tegen mensen die wel scheppen enzo.. merel komt er mee weg waarom zegt niemand er iets van
Heeft Franny voornamelijk er ook nog bij gedaan. Merel wat geholpen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:00 schreef sjampoeh het volgende:
ik ging ook niet scheppen trouwensik zou de catering regelen. koffie, broodjes enz
ja beetje jammer weer.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie loopt als opzichter ond heb hun dit laten doen die heb ik palen laten zetten... jessie zegt wil dat we het met zijn allen doen maar hij laat prinses merel met rust .. klopt van geen kant ook jessie niet
van wiequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
haar achternaam is ook gewoon Boelie he!
Die doet de administratie van het feestje. Ze zit nu ook buiten met de PC.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie loopt als opzichter ond heb hun dit laten doen die heb ik palen laten zetten... jessie zegt wil dat we het met zijn allen doen maar hij laat prinses merel met rust .. klopt van geen kant ook jessie niet
Schreef al eerder dat daar ook geen probleem van gemaakt is. Maar alléén voor de heren én Merel hè. De anderen moesten het met een hesje doen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Merel, maar ze heeft er twee, net wat haar het meest oplevert op dat momentquote:
Ongelofelijk gewoon. Dat kind krijgt alles maar aangedragen en heeft voor eigen werkzaamheden anderen in dienst en liegt daar dan ook nog over. Niet de eerste keer dat ze liegt trouwens, is ze ook erg goed in.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Merel heeft gisteren Mylene en Tranny op een misselijke manier voor haar karretje gespannen , en nog geen minuut later liegt ze tegen Jessie dat Tranny en Mylene haar aanboden om te helpen met die kledinglijn
Merel die de boodschappen ,kledinglijn ,plotter en haar andere sjoemel praktijken beheert , bizar
Bah
Wim heeft al gezegd als jullie dit 2 weken vol houden, dan lukt het wel, dikke faal dusquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:17 schreef chufi het volgende:
Volgens mij heeft niemand er geloof in .... en geen idee wat er gedaan moet worden ...
is ook niet leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Wim heeft al gezegd als jullie dit 2 weken vol houden, dan lukt het wel, dikke faal dus
Had kinderkoppie van Dylan vannacht ook geen pijn in haar buikje?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:04 schreef Bramenstruik het volgende:
Frutsel heeft buikpijn opeeeheeeeennnssssss, zal wel moeten poepen
voor het hele maar dan ook hele terrein te egaliseren incl. silo hutjes tenten en teruggeven aan de natuur!quote:
ben je malquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
komt straks gewoon graaf machine en dan gaat merel pas gravenquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Wim heeft al gezegd als jullie dit 2 weken vol houden, dan lukt het wel, dikke faal dus
Ach ja, je mot wat. Lekker TV maken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:20 schreef DKUp het volgende:
Gijs zou wel Tran, Sheil of Myleen neuken.
NIET VERGETEN COSSIES![]()
OMdat hij geilt op Merel, daarom mag zij allesquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie zeikt toch eens een keer tegen Merel ja die schept niets . jij zeikt nu tegen mensen die wel scheppen enzo.. merel komt er mee weg waarom zegt niemand er iets van
Maar ze doet het wel zonder te zeiken zoals de rest.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:22 schreef snetje het volgende:
Shelley loopt ook steeds met 2 steentjes heen en weer...
En luisteren is helemaal niet te doen , zit al de halve dag zonder geluid ,quote:
dat dan weer niet, niet fysiek, want ze is 20 inmiddels 30 kilo te dik zegt hij toch?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OMdat hij geilt op Merel, daarom mag zij alles
Er miste een kruiwagen dus ja dan moet het maar op die manierquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:22 schreef snetje het volgende:
Shelley loopt ook steeds met 2 steentjes heen en weer...
Weten ze zelf ook nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:23 schreef PTLe het volgende:
Goede middag Cos![]()
![]()
....is er iemand die mij wil vertellen waarom ze aan het scheppen zijn ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Jessie praat iedereen slecht. Er is maar 1 de beste en dat is Jessie.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zat een uur geleden nog in Jessies reet
Merel gaat voor maikel begreep ik?
Nou dat scheelt
Maar Jens en Maikel kennen elkaar of niet ?
Jessie zit Maikel alleen maar slecht te praten dus ben benieuwd
Voor het jaar feest,ze willen het terrein opgeknapt hebben. Althans Jessie en Merel willen ditquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:23 schreef PTLe het volgende:
Goede middag Cos![]()
![]()
Ze moppert wel maar meer in zich zelf..en inderdaad ze doet het wel..quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Maar ze doet het wel zonder te zeiken zoals de rest.
Dat wordt de nieuwe kinderboerderij van Jessiequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:23 schreef PTLe het volgende:
Goede middag Cos![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:24 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Weten ze zelf ook niet
Dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Maikel zou er een zuipmaatje bij krijgenquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:20 schreef DKUp het volgende:
Gijs zou wel Tran, Sheil of Myleen neuken.
NIET VERGETEN COSSIES![]()
aandrang om steeds te moeten poepenquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoorde net Franny zeggen, dat had ik de eerste keer na het kontneuken
Ik kreeg alleen niet meer wat ze kreeg na de eerste keer kontneuken
Ohoh, wat een toneelspel......die hele show wordt door achter geregeld.....het is aan hun hoeveel man erop af komt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel ene hand een kop thee en andere een hark.![]()
Ze heeft geluid en licht geregeld voor 500 euro, onder budget dan.
Die schaamt zich ook nergens voor he, maf klappertquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
aandrang om steeds te moeten poepen
Super bedankt Dotteke ....quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor het jaar feest,ze willen het terrein opgeknapt hebben. Althans Jessie en Merel willen dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Zo noemde Marjet zichzelf ook altijd.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:21 schreef Bramenstruik het volgende:
ik kan er met mn kop niet bij, Merel freeloader eerste klas, en dan jezelf een powervrouw noemen
OMG te erg ditquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Dat is Erik. Je weet wel, die de hele dag zuiptquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Als dit Erik is... die staat al heel lang te slijpen. Gerrit zit er naast met een stofbril te kijken hoe een ander werkt.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ze ging er nog over door alleen gooide de FEBO er maar snel een SW in, dat kind spoort echt nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:24 schreef Dotteke het volgende:
snot in haar kontquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:24 schreef Dotteke het volgende:
Stoffig en rotwerk, dan mag je een biertjequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:27 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat is Erik. Je weet wel, die de hele dag zuipt![]()
Die heeft wel een kratje verdiend nu.
[ afbeelding ]
Die Gerrit ookquote:
ze kennen geen schaamtequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die Gerrit ook![]()
Ik zou me kapot schamen als jonge gast
GM lieverd. In opdracht van Merel en Jessie het hele terrein egaliseren i.v.m. het 1-jaarsfeest over 1 maand.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:23 schreef PTLe het volgende:
Goede middag Cos![]()
![]()
Goed zo! Anders gebeurd er geen hol!quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:26 schreef Dotteke het volgende:
Jessie weer doen waar hij goed in is, commanderen
[ afbeelding ]
Die beesten zijn happy hoor. Heel het terrein omgespit zorgt voor heel veel wormen en andere insecten.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die beesten zijn happy hoor. Heel het terrein omgespit zorgt voor heel veel wormen en andere insecten.
Ja, ze wilde niet dat we verder hoorde wat er gebeurde toen ze na die eerste keer naar Brandon liepquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:27 schreef pecla het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ze ging er nog over door alleen gooide de FEBO er maar snel een SW in, dat kind spoort echt niet
Ze kunnen niet met tweeën de slijptol vasthouden. Erik slijpt. Gerrit slaat met de moker de stenen er uitquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die Gerrit ook![]()
Ik zou me kapot schamen als jonge gast
Laat A3 het maar niet zien dat ze wormen eten want dat is niet veganquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die beesten zijn happy hoor. Heel het terrein omgespit zorgt voor heel veel wormen en andere insecten.
Dank je wel lieverd , Dotteke gaf me al ant woord , en denken ze dit in een dag te kunnen doen ? ik betwijfel het , maar ja ze doen in iedergeval nu wat .quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
GM lieverd. In opdracht van Merel en Jessie het hele terrein egaliseren i.v.m. het 1-jaarsfeest over 1 maand.
je ziet ze ook heel de tijd bij de scheppers en rennend achter de kruiwagens aan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]ze vinden het maar al te gezellig ook, gekke beestjes
mss werd Dylan verstandig, en met al dat graven kwam hij op een goed idee?quote:
Denk dat de herrie bedoeld wordt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mss werd Dylan verstandig, en met al dat graven kwam hij op een goed idee?
Andrea is al eerder hard bezig geweest hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:31 schreef snetje het volgende:
Hiske en Andrea doen een beetje voor spek en bonen..
[ afbeelding ]
Wie heeft die nou weer gesloopt?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:31 schreef Aggie46 het volgende:
Mylene gaat de (gebroken ) hark maken
[ afbeelding ]
Ze hebben er 1 maand de tijd voor.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:33 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dank je wel lieverd , Dotteke gaf me al ant woord , en denken ze dit in een dag te kunnen doen ? ik betwijfel het , maar ja ze doen in iedergeval nu wat .
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mss werd Dylan verstandig, en met al dat graven kwam hij op een goed idee?
Geen idee. 1 van de Utopianen misschienquote:
Er zijn méér dieren op het terrein hè? Katie, de geiten en de eenden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ze er last van hadden stonden ze niet met hun ''lip'' boven op de mensen daar.
Ik heb het eigenlijk over dat vreselijke geluid wat al uren te horen is door merg en been gaatquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dit werk ben je snel zat , en niet lekker voor je rugquote:
ik ben het met je eensquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:39 schreef Bramenstruik het volgende:
ik kan de laatste tijd Adriaan ook slecht verdragen, nooit zo gehad eigenlijk
Volgens mij verdienen ze per km fietsen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:45 schreef snetje het volgende:
Dat fietsen koste dus geld?..Abonnement wordt nu gratis gemaakt....
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:46 schreef Dotteke het volgende:
Hoe zouden jullie het vinden dat we.................. we komen op.........eerst vragen en dan zeggen we komen![]()
[ afbeelding ]
Weer iets wat ze gewoon opgedrongen word.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:46 schreef Chanel5 het volgende:
Als jullie zaterdag om 9 uur klaar staan.
Hoe laat????
Luisteren is heel moeilijk hoor.
Foutje...sorryquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens mij verdienen ze per km fietsen.
Truffelsquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:43 schreef sjampoeh het volgende:
jens dacht dat ze mochten experimenteren met drugs
Zo lopen alcoholisten als ze nuchter zijnquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:39 schreef Aggie46 het volgende:
Neeeeee, Eric is niet dronken.
Die heeft echt keihard gewerkt.
[ afbeelding ]
Nee ze bedoelden ditquote:
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:51 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zo lopen alcoholisten als ze nuchter zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ah, ok, bedankt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee ze bedoelden dit
https://www.cyclemasters.com/nl/prijzen
Maar dat is maar 9,99 per maand ....dus dat valt wel mee en ik denk dat Adriaan dat zelf betaald..
Heeft Chris wat gedaan? Buiten dan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:54 schreef snetje het volgende:
En nu heeft iedereen een excuus om te kunnen blijven zitten..
[ afbeelding ]
De harde werkers gaan wel weer door..
[ afbeelding ]
Schoffel de schildpad.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:54 schreef snetje het volgende:
En nu heeft iedereen een excuus om te kunnen blijven zitten..
[ afbeelding ]
De harde werkers gaan wel weer door..
[ afbeelding ]
Ja, ik had erbij moeten zetten qua werk... maar dit is ook duidelijk.quote:
zit al gezaaid spul inquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:57 schreef Laysa het volgende:
Adriaan wordt eindelijk aangesproken op het feit dat hij enkel aan zichzelf denkt
Tja het gaat weer eens niet zoals Adriaan het wil ...van hem moest heel het evenement op de zandvlakte..quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:57 schreef Laysa het volgende:
Adriaan wordt eindelijk aangesproken op het feit dat hij enkel aan zichzelf denkt
Ja dat dus, zit al de hele dag op die dikke kont van haar. Zou haargoed doen eenbeetje beweging.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Echt, trap die oranje trol eens aan het buitenwerk![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:57 schreef Laysa het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:03 schreef Zeyina het volgende:
Ik moest een beetje lachen.
Ik zie net het plaatje van de brief die Adriaan kreeg (van Snetje)
Dit staat onderaan de brief
[ afbeelding ]
Beiden keren zei Adriaan 'met vriendelijke groeten' Richard
quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:03 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Klopt. Maar toch moest ik er even om lachenquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Ja, hij kan niet goed lezen. Schrijven trouwens ook niet.
Ja, het is ook wel grappig. Nu is dit onschuldig, maar er kunnen hele oorlogen ontstaanquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:05 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Klopt. Maar toch moest ik er even om lachen
quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, het is ook wel grappig. Nu is dit onschuldig, maar er kunnen hele oorlogen ontstaan
En Corine las hij voor als Caroline..quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:03 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ze moe is van werken is nog minder erg dan dat ze nu weer achter GG aanloopt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:09 schreef Zeyina het volgende:
Shelley tegen Gerrit: Kan je me dragen?
Ze is helemaal moe van het werken.
[ afbeelding ]
Ja. Is weer aardig aan het flirten met hemquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:11 schreef eskil het volgende:
[..]
Dat ze moe is van werken is nog minder erg dan dat ze nu weer achter GG aanloopt.
LOL, en toch heb ik af een toe een zwak voor hemquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:17 schreef Zeyina het volgende:
Jens: Maar ik ben wel blij dat we vandaag wel samen wat hebben gedaan.
Adriaan: Ja. Met z'n allenNou jij niet Adriaan.
En Adriaan is meteen klaar met het gesprek. Heeft niks meer te vertellen omdat Jens niet reageert op dat het niks wordt met de groep.
Adriaan gaat ineens weer in de aarde wroeten en zegt alleen nog 'ja' als Jens wat zegt
ik ookquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
LOL, en toch heb ik af een toe een zwak voor hem![]()
Dat hij er weinig vertrouwen in heeft, dat ze allemaal een maand gaan graven, vind ik niet zo gek
Zijn tuintjes van vorig jaar werden oerwoudjes, maar hij was toen ook "lekker bezig" hij herhaalt zichzelf weerquote:
Dat vind ik dan weer niet. Maar ik vind hem wel steeds vervelender gedrag gaan vertonen de laatste tijd.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat hij er weinig vertrouwen in heeft, dat ze allemaal een maand gaan graven, vind ik niet zo gek
quote:
Kwam door die gloeiend hete zomer.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:22 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Zijn tuintjes van vorig jaar werden oerwoudjes, maar hij was toen ook "lekker bezig" hij herhaalt zichzelf weer
Ik heb hetzelfde. Maar hij blijft er de laatste weken te veel inhangen en zijn woorden matchen steeds minder met zijn daden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Neehoor, door luiheid en verveling en bij de supermarkt bestellen, onkruid een meter hoog kwam niet door de hete zomerquote:
Ik vind het jammer, hij stond voor mij altijd nog het dichtst bij iets opbouwen met weinig i.p.v de botox en make up kutten en grote klokkies.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:23 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet. Maar ik vind hem wel steeds vervelender gedrag gaan vertonen dat laatste tijd.
Hij is ook aan het zakken, en terecht. Die korte tijd in de pop poll gisteren stond hij volgens mij intussen op plaats 4, als ik me niet vergis
En ik denk dat Adriaan eens moet gaan opzoeken wat groepsproces betekent.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, hij stond voor mij altijd nog het dichtst bij iets opbouwen met weinig i.p.v de botox en make up kutten en grote klokkies.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Greet BlaasKaak
Baron von Niets Naks Nadda zum swaffel
coment op Adriaan
hij doet niets
Kris; ja ja
ja ja..
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben A3 wel heel vaak toen zijn plantjes en stuiken water zien geven. Maar kom, je hebt h e l e m a a l gelijkquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:26 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Neehoor, door luiheid en verveling en bij de supermarkt bestellen, onkruid een meter hoog kwam niet door de hete zomer
One flew over the cuckoo's nest....Goeie film......Maar bij dit soort beelden doet het mij toch denken aan deze film...quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[quote]Op donderdag 2 mei 2019 13:05 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het toen door ziekte ook niet kunnen volgen, maar het is toen ook wel enorm heet geweest hoor, daar kan geen enkel moestuintje goed tegen en zeker niet de moestuinders..Maar ik moet vorige schrijvers een beetje gelijk geven: A3 is niet zo grappig meerquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:28 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben A3 wel heel vaak toen zijn plantjes en stuiken water zien geven. Maar kom, je hebt h e l e m a a l gelijk
Niemand is grappig meer.Helaas.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb het toen door ziekte ook niet kunnen volgen, maar het is toen ook wel enorm heet geweest hoor, daar kan geen enkel moestuintje goed tegen en zeker niet de moestuinders..Maar ik moet vorige schrijvers een beetje gelijk geven: A3 is niet zo grappig meer
Ja. Hij heeft daar wel zijn best voor gedaan vind ik. Daarbij was het voor hem nieuw om groente te verbouwen. Maar de hitte etc hielp niet mee. En wat me wel verbaasde is dat hij de dingen lang liet staan en men niet zo maar mocht pakken. Met als resultaat dat dingen vaak doorschoten en dus niet meer te eten waren.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:33 schreef eskil het volgende:
[..]
Zie hem nog sjokken met gieters water uit de vijver en een paar keer per dag.
Dat snapte ik ook niet waarom hetzo lang moest blijven staan. Heb hem zelf nog wel mooie rauwe broccoli zien etenquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft daar wel zijn best voor gedaan vind ik. Daarbij was het voor hem nieuw om groente te verbouwen. Maar de hitte etc hielp niet mee. En wat me wel verbaasde is dat hij de dingen lang liet staan en men niet zo maar mocht pakken. Met als resultaat dat dingen vaak doorschoten en dus niet meer te eten waren.
Het is net een ANWB stel met die jassen, wat mij betreft rot Christel lekker op.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:39 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik ben d'r eigenlijk wel weer klaar mee, Chris.
[ afbeelding ]
Daar heb je het al, kom meiden is voor het groepsprocesquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:39 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niemand is grappig meer.Helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:41 schreef magnaal het volgende:
[..]DM een optieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Fijn samen nordic walken in Oostenrijk.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is net een ANWB stel met die jassen, wat mij betreft rot Christel lekker op.
Die houding van hem nu ook. Niet okéquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:42 schreef mazaru het volgende:
Adriaan mag ook nooit ergens op aangesproken worden. Dan is hij gelijk op zijn tenen getrapt
Ben het zo met je eensquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:43 schreef eskil het volgende:
Adriaan je gaat je toch niet verdedigen tegen die nitwit, die zelf het liefst met zijn handen in zijn zakken loopt.
ja je zal iets moeten doen wat op werken lijktquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:39 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals Adriaan nu doet is ook niet oké.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:43 schreef eskil het volgende:
Adriaan je gaat je toch niet verdedigen tegen die nitwit, die zelf het liefst met zijn handen in zijn zakken loopt.
Je zeurt niet hoor. A3 heeft zijn eigen utopia en doet , op zijn manier, ook genoeg. Gerrit daarentegen...breek me de bek mond niet openquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:44 schreef Soury het volgende:
Ik wil niet zeuren maar Adje doet altijd wel veel, op zijn manier maar Gerrit heeft geen recht van spreken.
Normaal gesproken zou je zeggen stem de nietsdoeners er gewoon uit. Maar wat ervoor in de plaats komt doet ook nietsquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:46 schreef magnaal het volgende:
Dat elkaar aanvallen over wie wat niet en wat wel doen..Het is ouwe koek...Er zit totaal geen structuur in die groep, dus blijven er altijd doeners en geen doeners..
quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zoals Adriaan nu doet is ook niet oké.
Hij haalt aan: Zullen we even uren op tellen van wie aan het terrein heeft geholpen
Het is gewoon een feit dat Adriaan zich vandaag (en de afgelopen tijd) gewoon drukt.
Laatste tijd doet hij niet zoveel hoor. Alleen sporten en fietsen.
Ik hoop eigenlijk dat nog meer mensen er hem op aanspreken.
Het mag best wel doordringen bij Adriaan
Hij heeft vandaag gewoon de groep laten stikken en verzint allerlei excuses er voor
Nou ja precies dus dat...quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou je zeggen stem de nietsdoeners er gewoon uit. Maar wat ervoor in de plaats komt doet ook niets
Ja. En ze spreken hem aan op vandaag. En terecht in mijn ogenquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:47 schreef krabje het volgende:
[..]helemaal waar en iedereen maar erop aan spreken dat het een groep moet worden,nou als er 1 een egoist is is a3 het wel.
Hij heeft steeds tegen degene die kookte (Sanne chris) ge zegt dat ze groenten uit de tuin konden pakken maar ze bestelde blikken groente was makkelijkerquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:39 schreef eskil het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook niet waarom hetzo lang moest blijven staan. Heb hem zelf nog wel mooie rauwe broccoli zien eten
Ik hoor Adriaan alleen maar klagen en ruzie zoeken de laatste wekenquote:Op donderdag 2 mei 2019 16:47 schreef krabje het volgende:
[..]helemaal waar en iedereen maar erop aan spreken dat het een groep moet worden,nou als er 1 een egoist is is a3 het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |