die hesjes ook, stelletje docielenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:49 schreef snetje het volgende:
Het mooiste is nog zolang Jessie door gaat met werken ... durven de anderen niet te stoppen..
[ afbeelding ]
voor de tv menquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die hesjes ook, stelletje docielen
Christel speelt voor zuster bij Maikel binnen..quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
werkt iedereen er nu aan mee of zijn er al weer utopianen die de snor drukken?
ook gejat hoor van iemand dat ideequote:Op donderdag 2 mei 2019 14:49 schreef snetje het volgende:
Het mooiste is nog zolang Jessie door gaat met werken ... durven de anderen niet te stoppen..
[ afbeelding ]
voorspelbaarquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Christel speelt voor zuster bij Maikel binnen..
snetje wat mankeert maikel dan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Christel speelt voor zuster bij Maikel binnen..
Merel laat zich bedienen om maar niet van dat trappetje af te hoeven.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Stelde niks voor, spelletje via een appie.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:46 schreef Bramenstruik het volgende:
iemand nog wat meegekregen van Merel haar presentatieavontuur, is ze ontdekt?
Hele koppen in de Telegraaf.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:46 schreef Bramenstruik het volgende:
iemand nog wat meegekregen van Merel haar presentatieavontuur, is ze ontdekt?
De enige die haar snor drukt is het dikke prinsesje op der dikke erwtquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Was ze al bij binnenkomst.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:48 schreef Bramenstruik het volgende:
In mijn ogen wordt ze meer en meer ASO
ja dat weet ik, maar mn internet lag er opeens uit, storing 24 uur NB! Dus vroeg me af wat ze er zelf van vond, want volgens mij had zij het heel anders in haar hoofd. Maar dat gaat dat blufkind natuurlijk niet laten merken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Stelde niks voor, spelletje via een appie.
mylene vroeg gister al aan jessie gaat merel ook scheppen. jessie ja tuurlijjkquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De enige die haar snor drukt is het dikke prinsesje op der dikke erwt
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hele koppen in de Telegraaf.
Bleek het nepnieuws te zijn
Ja dat snap ik ook nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
met dat achterlijke haagse accent, ze is een Groningse![]()
![]()
![]()
Heel Dordrecht van de straat natuurlijk ook?quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hele koppen in de Telegraaf.
Bleek het nepnieuws te zijn
Jessie heeft gewoon gelijk in deze...quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou komop Andrea, geeft die gast eens tegengas .... jammer, weer niet ...
Last van ruis in zijn hoofd ...net alsof er een Formule 1 wagen in zit zegt hij..quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
snetje wat mankeert maikel dan?
Weet alleen dat ze vertrok met een eigen tas vol make-up etc. Heb haar niet meer binnen zien komen. Solly.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar mn internet lag er opeens uit, storing 24 uur NB! Dus vroeg me af wat ze er zelf van vond, want volgens mij had zij het heel anders in haar hoofd. Maar dat gaat dat blufkind natuurlijk niet laten merken.
ineens of vakerquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Last van ruis in zijn hoofd ...net alsof er een Formule 1 wagen in zit zegt hij..
oei das minderquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Last van ruis in zijn hoofd ...net alsof er een Formule 1 wagen in zit zegt hij..
Gaat nog wel komen hoor. Maar Jessie blijft netjes en als hij wegloopt gauw nog een klote opmerking. Typisch Jessie.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou komop Andrea, geeft die gast eens tegengas .... jammer, weer niet ...
Zelfs hiero..ehhh daaroquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Heel Dordrecht van de straat natuurlijk ook?
Ik heb hem er al eerder over gehoord dus vaker denk ik dan..quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zelfs hiero..ehhh daaro
[ afbeelding ]
Aha, Maaik gaat straks , áls 'ie mag blijven. vast een tinnitus-akkademie organiseren , om alle mensen met een piep in hoofd een hart onder de riem te stekenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Ojeequote:Op donderdag 2 mei 2019 14:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
soort jeff met z'n afkickverschijnselen bij binnenkomst
neeheeeeee, hij zei net zelf dat hij het nog nooit eerder gehad heeftquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik heb hem er al eerder over gehoord dus vaker denk ik dan..
Merel ene hand een kop thee en andere een hark.quote:
Merel heeft gisteren Mylene en Tranny op een misselijke manier voor haar karretje gespannen , en nog geen minuut later liegt ze tegen Jessie dat Tranny en Mylene haar aanboden om te helpen met die kledinglijnquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mylene vroeg gister al aan jessie gaat merel ook scheppen. jessie ja tuurlijjk
Adriaan heeft inmiddels alweer een ander maatje ...Jens..quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fijn, zo'n maatje als Jessie .....![]()
[ afbeelding ]
Jessie over Adriaan - 2 mei 2019.
x777imp
Volgens mij zag ik gisteren dat daar 01-06-2019 stond.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Is er wat afgeplakt op die truien? Of is het gewoon een glimmende streep.
Kost ook wat al die truien.
Daar win je de oorlog meequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Adriaan heeft inmiddels alweer een ander maatje ...Jens..
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:06 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie je alleen maar leunen op de schep zegt Jes tegen Maikel eerder deze middag
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:07 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]Stond de datum vh evenement maar vond Jessolini onnodig en moest afgeplakt worden
staat nog niet vast zekerquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik vraag maar niet naar deze logica
Misschien omdat de datum nog niet officieel vast staat want finale CL?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik vraag maar niet naar deze logica
Dan had ik die nog maar voor me gehouden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien omdat de datum nog niet officieel vast staat want finale CL?
Die zat een uur geleden nog in Jessies reetquote:
tis 2 laken een pak, hij heeft haar nodig met dr grote waffelquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie zeikt toch eens een keer tegen Merel ja die schept niets . jij zeikt nu tegen mensen die wel scheppen enzo.. merel komt er mee weg waarom zegt niemand er iets van
Heeft Franny voornamelijk er ook nog bij gedaan. Merel wat geholpen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:00 schreef sjampoeh het volgende:
ik ging ook niet scheppen trouwensik zou de catering regelen. koffie, broodjes enz
ja beetje jammer weer.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie loopt als opzichter ond heb hun dit laten doen die heb ik palen laten zetten... jessie zegt wil dat we het met zijn allen doen maar hij laat prinses merel met rust .. klopt van geen kant ook jessie niet
van wiequote:Op donderdag 2 mei 2019 15:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
haar achternaam is ook gewoon Boelie he!
Die doet de administratie van het feestje. Ze zit nu ook buiten met de PC.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jessie loopt als opzichter ond heb hun dit laten doen die heb ik palen laten zetten... jessie zegt wil dat we het met zijn allen doen maar hij laat prinses merel met rust .. klopt van geen kant ook jessie niet
Schreef al eerder dat daar ook geen probleem van gemaakt is. Maar alléén voor de heren én Merel hè. De anderen moesten het met een hesje doen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Merel, maar ze heeft er twee, net wat haar het meest oplevert op dat momentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |