quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lullig weer om aan te stippen dat ik alleen ben
Je hebt toch geen vrouw nodig ahahaquote:
Zoveel geluk heb ik nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Kunnen overigens wel lekker dik worden als ze zich volzuigen
Ja is gewoon heftig als je het dan voor je zietquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Probeerde gewoon een beeld te geven bij het formaat
Ben ik dan ook ineens te min voor de friendzonequote:Op donderdag 2 mei 2019 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt toch geen vrouw nodig ahaha
Ik ervaar dat meerdere malen per dagquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja is gewoon heftig als je het dan voor je ziet
Nee, je bent mijn lust en mijn leven.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben ik dan ook ineens te min voor de friendzone
Hoe vaak denk je dat ik fapquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou minder fappen, dat is veel lekkerder. Nu ben je een dwangmatige fapper.
Wat een rollercoaster ditquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, je bent mijn lust en mijn leven.
Nee ik bedoelde dat ik er meerdere malen per dag mee geconfronteerd word omdat ik ook moet poepen en plassen uiteraardquote:
Oooh daar had je me hahaquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat ik er meerdere malen per dag mee geconfronteerd word omdat ik ook moet poepen en plassen uiteraard
ach.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |