Wat een uitkomst, nu heb je helemaal geen vrouw meer nodigquote:
Had ik al niet tochquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat een uitkomst, nu heb je helemaal geen vrouw meer nodig
Jullie hebben er wel een spektakel van gemaakt jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja de tijd vliegt en het is natuurlijk iets heel groots
Nu dus al helemaal niet meerquote:
Ik doe niks, dat is het nou juistquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jullie hebben er wel een spektakel van gemaakt ja
Deed je maar eens iets hahaquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik doe niks, dat is het nou juist
Tegen wie spelen zequote:Op donderdag 2 mei 2019 20:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoop dat Arsenal daar dadelijk voor kan zorgen
Oh oké go on thenquote:
Ik lasquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoop dat Arsenal daar dadelijk voor kan zorgen
Was gisteren niet te zien hahaquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja halve finales zijn dat meestal gekkie
quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:49 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik las
Hoop dat anaal daar dadelijk voor kan zorgen.
Zo heej koekoekjes
Wat je aan het doen bentquote:
Mijn nek krakt nooit als ik met mijn wurgslang speelquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Met een wurgslang spelen en dan zegt je nek ineens krak, je verwacht het niet
Dan ga je dat doen, niemand houdt je tegenquote:
Lullig weer om aan te stippen dat ik alleen benquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan ga je dat doen, niemand houdt je tegen
@Vanillekwarkquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Met een wurgslang spelen en dan zegt je nek ineens krak, je verwacht het niet
joh 7cmquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn nek krakt nooit als ik met mijn wurgslang speel
Maar jouw wurgslang redt het niet eens om jouw ringvinger te omsluitenquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn nek krakt nooit als ik met mijn wurgslang speel
Ik heb dunne vingers en een dunne pikquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jouw wurgslang redt het niet eens om jouw ringvinger te omsluiten
quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lullig weer om aan te stippen dat ik alleen ben
Je hebt toch geen vrouw nodig ahahaquote:
Zoveel geluk heb ik nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Kunnen overigens wel lekker dik worden als ze zich volzuigen
Ja is gewoon heftig als je het dan voor je zietquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Probeerde gewoon een beeld te geven bij het formaat
Ben ik dan ook ineens te min voor de friendzonequote:Op donderdag 2 mei 2019 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt toch geen vrouw nodig ahaha
Ik ervaar dat meerdere malen per dagquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja is gewoon heftig als je het dan voor je ziet
Nee, je bent mijn lust en mijn leven.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben ik dan ook ineens te min voor de friendzone
Hoe vaak denk je dat ik fapquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou minder fappen, dat is veel lekkerder. Nu ben je een dwangmatige fapper.
Wat een rollercoaster ditquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, je bent mijn lust en mijn leven.
Nee ik bedoelde dat ik er meerdere malen per dag mee geconfronteerd word omdat ik ook moet poepen en plassen uiteraardquote:
Oooh daar had je me hahaquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde dat ik er meerdere malen per dag mee geconfronteerd word omdat ik ook moet poepen en plassen uiteraard
ach.quote:
De vraag is niet wat maar wiequote:Op donderdag 2 mei 2019 21:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ach.
Maar wat wil je nou gaan doen dan?
Sorry, wie wil je doenquote:
Helemaal jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je daar wel zin in nog? Oja opgeladen
Pas je wel op voor egels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |