Dit is gewoon het resultaat van het werken met de ontwikkelingsgoeroe die Saldarriaga is.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die Quintero mag ondertussen wel eens betrapt worden. Op je 32e komen bovendrijven, altijd lachen.
Ja zoals bij Wilmar Paredes zeker haha.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit is gewoon het resultaat van het werken met de ontwikkelingsgoeroe die Saldarriaga is.
Voor Jhojan was Paredes de enige die stappen maakte, dus het sloeg wel aan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja zoals bij Wilmar Paredes zeker haha.
Jhojan mag ondertussen wel eens wat laten zien.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor Jhojan was Paredes de enige die stappen maakte, dus het sloeg wel aan.
Nu wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:28 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Wist niet dat er een apart topic voor was
Ik heb gelijk mijn waarde toevoegende post daar ook geplaatst, dat zal zeker een positieve bijdrage zijnquote:
Maar sprak hij het wel correct uit?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Volgens Jan is Fouche een Brit.
Een minuut later is Fouche volgens Jan een Australiër.
Fouche is een Nieuw-Zeelander.
Foesjeequote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar sprak hij het wel correct uit?
Omdat de vijver nu eenmaal klein is?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom vissen ze in het zelfde vijvertje?
Dat zal, maar Nick hoort eigenlijk al niet eens in die vijver thuis vind ik. Zonnegod heeft al meer adelbrieven.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 18:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Omdat de vijver nu eenmaal klein is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |