Ditquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:31 schreef heywoodu het volgende:
Uitstekend plan. Geen enkele reden om met je mobiel in je hand te fietsen ook, als het zó dringend is moet je maar even stil gaan staan.
Fietsen met oordopjes zou inderdaad als verzwarende omstandigheid moeten worden aangemerkt aangezien je dan niet alleen niets ziet maar ook nog eens niets van je omgeving hoort. Een EMG zou in dat geval wel op zijn plaats zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:29 schreef MMaRsu het volgende:
Nieuwe wetgeving..
Als ik een ander liedje wil opzetten en daar even 5 seconden mijn telefoon voor in de hand heb, dan behoor ik daar geen boete a 90 euro voor te krijgen.
Een ambu denk ik.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:35 schreef Salvad0R het volgende:
wat als je op je telefoon zit op straat met je fiets in je nek
Deze wet geldt niet voor voetgangers.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:35 schreef Salvad0R het volgende:
Wat als je loopt en je hebt je fiets op je schouder en met je andere hand ben je aan het telefoneren
Wat is het probleem met het ding gewoon in je broekzak steken? Waarom moet je hem vasthouden als je hem toch niet gebruikt of erop kijkt?quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:34 schreef MMaRsu het volgende:
Ik kan trouwens gewoon fietsen met mobiel in de hand, hoef toch niet te kijken naar t scherm? Wat is dan de issue?
Ik hoef niets te horen.. Fiets altijd dicht langs de stoep ( rechts op fietspad ), kijk goed voor ik oversteek, kijk ook regelmatig achterom..quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:35 schreef Nobu het volgende:
[..]
Fietsen met oordopjes zou inderdaad als verzwarende omstandigheid moeten worden aangemerkt aangezien je dan niet alleen niets ziet maar ook nog eens niets van je omgeving hoort. Een EMG zou in dat geval wel op zijn plaats zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |