SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn ook flink wat beleggingen gedaan volgens mij.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat wel en de fiscale mogelijkheden uiteraard
Dilemma!!!quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:06 schreef Simmertje het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)ele-finale-ajax-door
Heb al een aantal collega's die dit dilemma hebben. De toppers
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we John Troost nog om alle energie de goede kant op te sturen.
Die mensen heb je ja, hoogtepunt van het jaar. Zou Halsema al wakker liggen 's nachts? Het idee dat die zaterdagavond Ajax de CL finale speelt en dan ook nog eens de Toppers. 1 GROOT GEKKENHUIS.quote:
wat zal die Froger balenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Die mensen heb je ja, hoogtepunt van het jaar. Zou Halsema al wakker liggen 's nachts? Het idee dat die zaterdagavond Ajax de CL finale speelt en dan ook nog eens de Toppers. 1 GROOT GEKKENHUIS.
Youpi verzette gewoon zijn show om Ajax te kijkenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:24 schreef Heeinz het volgende:
Als je ook maar een beetje Ajacied bent dan kan er toch nooit sprake zijn van een dilemma
Jij dacht ik laat maar even aan iedereen zien dat ik geen smaak heb? Anders kan ik deze post niet verklaren.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Even geniet0n. Niet kunnen zingen, maar wel 50.000 mensen kunnen laten bewegen. Wat een god![]()
![]()
Toch werelds 7500 euro pakken terwijl je geen noot kunt zingenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Jij dacht ik laat maar even aan iedereen zien dat ik geen smaak heb? Anders kan ik deze post niet verklaren.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toch werelds 7500 euro pakken terwijl je geen noot kunt zingen
Grootste katerseizoen ooit in dat gevalquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens maar dan worden we toch uitgelachen dus dan maakt zo'n TT ook niet meer uit
dat is het kutte als je tot einde om de prijzen meedoet, de kater is des te groter, zag je bij Liverpool gisteren ook, 2 jaar op rij er heel dichtbij, zowel CL als PLquote:
Ja, kut... Maar tegelijkertijd heb ik enorm genoten van dit seizoen! Dat was in de seizoenen dat we wél kampioen werden wel eens anders...quote:
Bayer Leverkusen vroeger... Ook qua toekomstquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is het kutte als je tot einde om de prijzen meedoet, de kater is des te groter, zag je bij Liverpool gisteren ook, 2 jaar op rij er heel dichtbij, zowel CL als PL
quote:
Dit inderdaadquote:Leverkusen was bezig aan een geweldig seizoen (2001/2002). De treble lag zelfs in het verschiet, maar aan het eind van de rit stond Leverkusen met lege handen.
De Champions League-finale ging verloren tegen Real Madrid (1-2), Schalke 04 mocht na een doelpuntrijke finale de Duitse beker mee naar huis nemen (2-4) en als klap op de vuurpijl zag Leverkusen de laatste drie speelrondes in de Bundesliga zijn voorsprong van vijf punten op de latere kampioen Borussia Dortmund als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |