abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186562711
HOORN - Een 41-jarige man heeft rake klappen gekregen nadat hij per ongeluk koffie morste. De koffiedrinker had in zijn ene hand zijn telefoon vast en droeg in de andere hand een beker met inhoud. Toen een meisje over de stoep fietste, schrok de man op en viel het vloeibare goedje in de richting van de tiener op de fiets.

Het meisje van een jaar of 17 was in gezelschap van drie jongemannen in de leeftijd van 25 tot 30 jaar. Toen de man bij een benzinestation op het Keern aankwam, kwamen er vier mannen op hem af. Een van den sprak de koffie morsende man aan en gaf hem vervolgens een klap op zijn hoofd. Het 41-jarige slachtoffer viel daardoor op de grond. De man werd daarop nog een aantal keren geslagen.

Signalement verdachte
De politie is nog altijd op zoek naar de verdachte en roept getuigen op zichzelf te melden. Volgens het signalement zou hij ongeveer 1.80 meter lang zijn, heeft hij een gespierd postuur en een donker getinte huidskleur. Hij is tussen de 25 en 30 jaar oud, heeft zwart kort haar en een ongeschoren baard. Ook was er een litteken zichtbaar op de rechterkant van zijn gezicht. De drie andere mannen in het gezelschap hadden eveneens een getint uiterlijk, aldus de politie.

Bizar dat dit gebeurt :') waar is de tolerantie van pak em beet 20, 30 jaar geleden gebleven? Leven en laten leven toch?
pi_186562816
Weer zo'n kansenparel :N Triest.
Ook in moeilijke tijden.
  donderdag 2 mei 2019 @ 13:32:44 #3
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_186563146
Dit moet natuurlijk fantastisch zijn voor iedereen die voor eigenrichting pleit.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_186563189
Hoorn is dan ook wel het tuigendorp van Nederland :')
pi_186563216
Jaartje de bak in is de enige juiste straf, als ze hem vinden. Kan hij mooi denken over zijn daden.
pi_186563222
Al zullen sommige hier schuimbekkend 18 jaar eisen
pi_186563341
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 13:37 schreef Vollenhoven het volgende:
10 is voldoende
pi_186563373
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 13:44 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

10 is voldoende
10 is veels te veel, voor een simpele klap. Dan moet je die gast die de reporter van de Telegraaf aanviel, ook 10 geven.

Daarnaast is het wettelijke maximum, 5 jaar.
  donderdag 2 mei 2019 @ 13:46:14 #9
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_186563384
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 13:12 schreef C.L.Werner het volgende:

Bizar dat dit gebeurt :') waar is de tolerantie van pak em beet 20, 30 jaar geleden gebleven? Leven en laten leven toch?
Om m'n vader te quoten:

"Mensen zijn net ratten. Als je er teveel bij elkaar zet, gaan ze elkaar afmaken."
  donderdag 2 mei 2019 @ 13:50:49 #10
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_186563464
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 13:46 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Om m'n vader te quoten:

"Mensen zijn net ratten. Als je er teveel bij elkaar zet, gaan ze elkaar afmaken."
Er gaan vele makke schapen in een hok
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_186563916
Nederland. :N
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  donderdag 2 mei 2019 @ 14:28:41 #13
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_186564202
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 13:45 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

10 is veels te veel, voor een simpele klap. Dan moet je die gast die de reporter van de Telegraaf aanviel, ook 10 geven.

Die F-side klaplopers verdienen wel wat meer dan tien jaar.
pi_186564238
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2019 14:28 schreef Nobu het volgende:

[..]

Die F-side klaplopers verdienen wel wat meer dan tien jaar.
Ik zal de guillotine maar vast pakken.
  donderdag 2 mei 2019 @ 14:31:32 #15
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_186564271
quote:
9s.gif Op donderdag 2 mei 2019 14:30 schreef Vollenhoven het volgende:

[..]

Ik zal de guillotine maar vast pakken.
Gewoon in de gehaktmolen en bij mediamatic afleveren.
  donderdag 2 mei 2019 @ 14:33:06 #16
65846 Bocaj
47th President.
pi_186564307
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 13:29 schreef PirE het volgende:
Zoveel mensen met een getint uiterlijk. Is er een congres voor apothekers bezig in Hoorn?
Nee, ze verzamelen zich voor opsporingverzocht.nl ;)
pi_186564534
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 14:33 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Nee, ze verzamelen zich voor opsporingverzocht.nl ;)
Een reünie?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_186564590
quote:
18s.gif Op donderdag 2 mei 2019 13:51 schreef O_o_ het volgende:
@:JanCees
gespierd staat er
  donderdag 2 mei 2019 @ 14:46:00 #19
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186564619
Oh vriendelijk van ze
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186565408
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef JanCees het volgende:

[..]

gespierd staat er
Oh.

Sorry.
  donderdag 2 mei 2019 @ 15:20:46 #21
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_186565439
Verassend signalement weer. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_186565455
quote:
De drie andere mannen in het gezelschap hadden eveneens een getint uiterlijk, aldus de politie.
Tja, daar ga je dan met je verdediging.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_186565684
quote:
20 a 30jaar geleden had je dit ook, ga nou niet de ouwe lul uithangen met je "vroegühhhh was alles beter".
pi_186565696
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 13:32 schreef Drekkoning het volgende:
Dit moet natuurlijk fantastisch zijn voor iedereen die voor eigenrichting pleit.
Dat is alleen voor echte Nederlanders :{w
  donderdag 2 mei 2019 @ 16:33:36 #25
65846 Bocaj
47th President.
pi_186566943
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 14:42 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Een reünie?
Vast! :')
  donderdag 2 mei 2019 @ 16:54:41 #26
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_186567331
Tokkies gonna tok weer :')
Whatever happened to;
"oh sorry spijt me ik zat niet op te letten!"
"Maakt niet uit hoor, fijne dag" terwijl je van BINNEN denkt wat voor idioot die sukkel wel niet is?
Maar nee hoor, meteen agressie en opjagen met z'n 4-en vanwege een simpel ongelukje :') :r
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  donderdag 2 mei 2019 @ 17:06:20 #27
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_186567530
Wat is een ongeschoren baard?
And so is the past
  donderdag 2 mei 2019 @ 17:10:07 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186567602
Fietser graag beboeten omdat ze op de stoep fietst.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 2 mei 2019 @ 17:10:56 #29
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_186567621
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:54 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Tokkies gonna tok weer :')
Whatever happened to;
"oh sorry spijt me ik zat niet op te letten!"
"Maakt niet uit hoor, fijne dag" terwijl je van BINNEN denkt wat voor idioot die sukkel wel niet is?
Maar nee hoor, meteen agressie en opjagen met z'n 4-en vanwege een simpel ongelukje :') :r
Standaard bij dit soort tuig.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_186567635
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 15:31 schreef Syd het volgende:

[..]

20 a 30jaar geleden had je dit ook, ga nou niet de ouwe lul uithangen met je "vroegühhhh was alles beter".
Correct, je zal verder terug moeten kijken.
Maar sinds de massaimport is de ellende begonnen.

Jaren 50 en 60, heerlijke tijden met de uitzondering tussendoor.

Jaren 70, game over en stijgende lijn qua criminaliteit.
pi_186567839
quote:
18s.gif Op donderdag 2 mei 2019 15:19 schreef O_o_ het volgende:

[..]

Oh.

Sorry.
maakt niet uit vriend
pi_186569614
quote:
HOORN - Een 41-jarige man heeft rake klappen gekregen nadat hij per ongeluk koffie morste. De koffiedrinker had in zijn ene hand zijn telefoon vast en droeg in de andere hand een beker met inhoud. Toen een meisje over de stoep fietste, schrok de man op en viel het vloeibare goedje in de richting van de tiener op de fiets.

Het meisje van een jaar of 17 was in gezelschap van drie jongemannen in de leeftijd van 25 tot 30 jaar. Toen de man bij een benzinestation op het Keern aankwam, kwamen er vier mannen op hem af. Een van den sprak de koffie morsende man aan en gaf hem vervolgens een klap op zijn hoofd. Het 41-jarige slachtoffer viel daardoor op de grond. De man werd daarop nog een aantal keren geslagen.

Signalement verdachte
De politie is nog altijd op zoek naar de verdachte en roept getuigen op zichzelf te melden. Volgens het signalement zou hij ongeveer 1.80 meter lang zijn, heeft hij een gespierd postuur en een donker getinte huidskleur. Hij is tussen de 25 en 30 jaar oud, heeft zwart kort haar en een ongeschoren baard. Ook was er een litteken zichtbaar op de rechterkant van zijn gezicht. De drie andere mannen in het gezelschap hadden eveneens een getint uiterlijk, aldus de politie.

Dit is 1 van de redenen waarom ik train om sterker te worden. Omstanders grijpen vaak niet in, terwijl ze veel machtiger zijn dan die paar sukkels. 20,30 jaar geleden kon je als allochtoon een boer wel een klap geven, maar die boer gaf geen kik, en gaf vervolgens de Marokkaan een portie. Die tijd is voorbij. De millenniums zijn een verloren generatie, mietjes van het eerste uur. Het is wachten op mannen met ballen, maar tegen die tijd is Nederland waarschijnlijk al New Turkey.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  donderdag 2 mei 2019 @ 18:57:11 #33
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_186569868
Kersenboogerd maar ff uitkammen , daar woont het meeste tuig
Ik ben inmiddels overleden
pi_186570344
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Correct, je zal verder terug moeten kijken.
Maar sinds de massaimport is de ellende begonnen.

Jaren 50 en 60, heerlijke tijden met de uitzondering tussendoor.

Jaren 70, game over en stijgende lijn qua criminaliteit.
je komt uit 1980 en praat over jaren die zelf niet mee hebt gemaakt, makkelijk praten. En massa import had een doel, en grotendeel was niet eens crimineel bewijzen de feiten, maar goed ik snap waar je heen wilt "meneer Wilders". Daarnaast is criminaliteit en zinloos geweld al sinds mensenheugenis er is en heeft niks met afkomst te maken, want ik snap je link naar "massa import."

https://www.amsterdam.nl/actueel/nieuws/vijf-eeuwen-misdaad/

Ohja vanaf jaren 70 waren het voornamelijk melk witte Nederlanders die in de hoge sector van de criminaliteit zaten, pas sinds afgelopen decennia hebben "buitenlanders" daar de leiding in, maar daarvoor gewoon roomblanke Nederlanders, die nu allemaal genieten van hun pensioen in het buitenland.

https://www.ad.nl/binnenl(...)roinejunks~aaf954ea/

Dus nee ga niet lukraak in het rond lopen lullen over massa import etc want dat is net zo erg als TS zegt dat het zogenaamd 20 a 30 jaar beter zou zijn. We wisten gewoon minder voornamelijk omdat de media slechts via TV/Radio en kranten hun propaganda kon uitvoeren, nu met internet weet je bij wijze van al binnen 5minuten dat er iemand in een klein dorp in Zimbabwe vermoord is. Dus het lijkt allemaal meer.

Peace en het gaat je goed ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2019 19:17:40 ]
pi_186570467
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 19:16 schreef Syd het volgende:

[..]

je komt uit 1980 en praat over jaren die zelf niet mee hebt gemaakt, makkelijk praten. En massa import had een doel, en grotendeel was niet eens crimineel bewijzen de feiten, maar goed ik snap waar je heen wilt "meneer Wilders". Daarnaast is criminaliteit en zinloos geweld al sinds mensenheugenis er is en heeft niks met afkomst te maken, want ik snap je link naar "massa import."

Ohja vanaf jaren 70 waren het voornamelijk melk witte Nederlanders die in de hoge sector van de criminaliteit zaten, pas sinds afgelopen decennia hebben "buitenlanders" daar de leiding in, maar daarvoor gewoon roomblanke Nederlanders, die nu allemaal genieten van hun pensioen in het buitenland.

Dus nee ga niet lukraak in het rond lopen lullen over massa import etc want dat is net zo erg als TS zegt dat het zogenaamd 20 a 30 jaar beter zou zijn. We wisten gewoon minder voornamelijk omdat de media slechts via TV/Radio en kranten hun propaganda kon uitvoeren, nu met internet weet je bij wijze van al binnen 5minuten dat er iemand in een klein dorp in Zimbabwe vermoord is. Dus het lijkt allemaal meer.

Oke ik ga even ingrijpen. Gast er waren geen immigranten in NL in 1960. Doh. Marokkanen 8 x zo vaak in aanraking met Justitie dan autochtonen. Doh. Je kan nu wel doen alsof het allemaal de schuld is van de Nederlander, maar hullie hebben het verneukt:P Niet achteraf gaan janken.
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
  donderdag 2 mei 2019 @ 19:24:01 #36
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_186570558
X

[ Bericht 100% gewijzigd door arvensis op 02-05-2019 19:24:35 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_186570610
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 19:21 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Oke ik ga even ingrijpen. Gast er waren geen immigranten in NL in 1960. Doh. Marokkanen 8 x zo vaak in aanraking met Justitie dan autochtonen. Doh. Je kan nu wel doen alsof het allemaal de schuld is van de Nederlander, maar hullie hebben het verneukt:P Niet achteraf gaan janken.
Ik geef totaal niemand de schuld, jij en de rest wel meteen wijzen naar "immigranten". Ik heb het over het zinloos geweld en dat het 10, 20, 100jaar geleden zolang de mens bestaat al zinloos geweld is.

Natuurlijk is het een feit dat hedendaags vaak jongeren met een migranten achtergrond in de criminaliteit zitten, dat ontken ik ook niet. :) "Kijk opsporingsverzocht" :P

Jammer dat als ik iets anders denk dat, voornamelijk hier op FOK!, dan meteen zwart/wit wordt gedacht. "Je bent racist of je bent het niet" :') Nee daar wil ik niet eens naar toe.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2019 19:27:36 ]
pi_186570660
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 19:26 schreef Syd het volgende:

[..]

Ik geef totaal niemand de schuld, jij en de rest wel meteen wijzen naar "immigranten". Ik heb het over het zinloos geweld en dat het 10, 20, 100jaar geleden zolang de mens bestaat al zinloos geweld is.

Natuurlijk is het een feit dat hedendaags vaak jongeren met een migranten achtergrond in de criminaliteit zitten, dat ontken ik ook niet. :)

Jammer dat als ik iets anders denk dat, voornamelijk hier op FOK!, dan meteen zwart/wit wordt gedacht. "Je bent racist of je bent het niet" :') Nee daar wil ik niet eens naar toe.
Oke dan is het goed. Zinloos geweld is ook armoede. Net zoals die Marokkanen en Turken die financieel gezien niet lekker aarden over het algemeen.
Mensen met psychoses en such, de echte longstay TBS'ers zeg maar, waarom doen ze wat ze doen? Iemand had ooit in die levens in moeten grijpen, want dat was waarschijnlijk al superduidelijk vanaf het begin. Je gaat niet van je vmbo klas naar de bosjes iemand verkrachten en vermoorden. Daar moet iets tussenzitten. Kan iemand zomaar knappen? Ik geloof dat niet.
pi_186570859
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 19:28 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Oke dan is het goed. Zinloos geweld is ook armoede. Net zoals die Marokkanen en Turken die financieel gezien niet lekker aarden over het algemeen.
Mensen met psychoses en such, de echte longstay TBS'ers zeg maar, waarom doen ze wat ze doen? Iemand had ooit in die levens in moeten grijpen, want dat was waarschijnlijk al superduidelijk vanaf het begin. Je gaat niet van je vmbo klas naar de bosjes iemand verkrachten en vermoorden. Daar moet iets tussenzitten. Kan iemand zomaar knappen? Ik geloof dat niet.
Nou ik weet niet of het "dan goed is" Ik ben niet zo van het vooroordelen :) Want wat je omschrijft doet me eigenlijk direct denken aan Michael P.

Misschien omdat ik ver van de randstad woon dat ik hier een andere kijk op heb.

Want ik ken meer Turken en Marokkanen (werk, school vroeger, uitgaan) die juist goed zijn dan slecht. Met uitgaan geef ik toe zie ik wel wat vaker met een hogere temperament. :P
pi_186570894
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 19:35 schreef Syd het volgende:

[..]

Nou ik weet niet of het "dan goed is" Ik ben niet zo van het vooroordelen :) Want wat je omschrijft doet me eigenlijk direct denken aan Michael P.

Misschien omdat ik ver van de randstad woon dat ik hier een andere kijk op heb.

Want ik ken meer Turken en Marokkanen (werk, school vroeger, uitgaan) die juist goed zijn dan slecht. Met uitgaan geef ik toe zie ik wel wat vaker met een hogere temperament. :P
Ik vergelijk TBS'ers niet met Marokkanen of Turken, het was een aparte vraag:P
En ergens heb ik nog gelijk ook. Heb je wel eens filmpjes gezien van Powned hoe ze een marokkanen of turkenbuurt inlopen?
pi_186570901
Gooide hij niet (gewoon) uit irritatie met die koffie?
pi_186570942
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 19:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Gooide hij niet (gewoon) uit irritatie met die koffie?
Dat zou ook kunnen ja. Dan zou het verhaal wel anders worden.
Maar de kans is klein.
pi_186571487
Bellen en koffiedrinken kan nu eenmaal niet tegelijkertijd. Dan moet je ook maar de consequenties aanvaarden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_186571545
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 19:26 schreef Syd het volgende:

[..]

Natuurlijk is het een feit dat hedendaags vaak jongeren met een migranten achtergrond in de criminaliteit zitten, dat ontken ik ook niet. :) "Kijk opsporingsverzocht" :P

Ik geef de schuld aan degene die dachten dat het een goed idee was om de laagste lagen van shithole landen massaal hier naartoe te importeren.

En dan ga je nog met droge ogen beweren dat het vooral blanke hollanders waren.. ja aan de top ja.
Maar daar merkte je op een ontvoering her en der na, geen reet van.

De meeste immigranten zijn crimineel, dat is ook niet zo vreemd want dat is het milieu waar ze vandaan kwamen.
Met een enkeling die hier ook echt er wat van probeerde te maken en daar in is geslaagd.. maar die mensen zie je niet en hoor je niet want die leven als ieder ander.
pi_186571612
Ah, het woord getint staat in het stukje. Dit gaat een hardlooptopic worden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_186571679
quote:
Klopt. Toen dronken we nog netjes met twee handen.
pi_186571814
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 13:37 schreef Vollenhoven het volgende:
Nee hoor, wat mij betreft mogen ze hem afschieten.
pi_186573430
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 19:16 schreef Syd het volgende:

[..]

Ja en nee. Dit soort geweld is weldegelijk plaats, tijd en cultuurgebonden. Dat is decennia iets geweest van de 'boeren' en de achterstandswijkautochtonen. Ook al in die brave jaren 50, en dat is sinds de jaren 80 een heel stuk minder geworden, in het algemeen is de 'lagere klasse' enorm veel beschaafder geworden in enkele decennia.

De ellende is dat we met een groot deel van de immigranten weer opnieuw kunnen beginnen, en dat het bij een deel daarvan waarschijnlijk niet gaat lukken omdat ze niks hebben met de samenleving waarin ze wonen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Forum Admin donderdag 2 mei 2019 @ 21:06:48 #49
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_186573517
Hou toch eens op met die ''gevatte'' opmerkingen over kansenparels en weet ik veel wat voor GSesque bullshit je kan verzinnen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_186574545
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 20:13 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Nee hoor, wat mij betreft mogen ze hem afschieten.
Lekker man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')