Krim = Ruslandquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:32 schreef JanPawelII het volgende:
In Oekraïne hebben ze praktisch iedereen vrij gelaten uit de gevangenis buiten de langgestrafte.
En bijna alle bewakers ontslagen
Wat een anarchie
dat dacht ik niet maar z'n vrouw moest hem iedere dag eten brengen want hij kreeg er niks en ondertussen werd naar een hoge politie officier gezocht die hem eruit zou kunnen krijgen, heeft hem echt giga veel gekostquote:
Die andere pipo zei dat 'ie prima te vreten kreeg daar. Drie keer per dag, en zo vaak opscheppen als je wil.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat dacht ik niet maar z'n vrouw moest hem iedere dag eten brengen want hij kreeg er niks en ondertussen werd naar een hoge politie officier gezocht die hem eruit zou kunnen krijgen, heeft hem echt giga veel gekost
De vrouw van mijn neef daar heeft een neef die 28 jaar heeft lol.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat dacht ik niet maar z'n vrouw moest hem iedere dag eten brengen want hij kreeg er niks en ondertussen werd naar een hoge politie officier gezocht die hem eruit zou kunnen krijgen, heeft hem echt giga veel gekost
Ligt eraan of je betaaldquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:35 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Die andere pipo zei dat 'ie prima te vreten kreeg daar. Drie keer per dag, en zo vaak opscheppen als je wil.
'quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Geld had 'ie niet. En niemand wist dat 'ie daar zat.
Je vader zit er ook.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:40 schreef Doublepain het volgende:
Befbekje lijkt me iemand die op de dark web zit
zal hij wel een lekker kontje hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:36 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Geld had 'ie niet. En niemand wist dat 'ie daar zat.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was even in de war.
ONZ / [ONZ-SC #1774] VBL-SC
kut haags
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |