Zou ik ook niet durvenquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb spicy mayo chips gekocht (van Lay's). Ik durf niet te proberen.
Gooi maar weer weg.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb spicy mayo chips gekocht (van Lay's). Ik durf niet te proberen.
Goede huisvrouwquote:Op donderdag 2 mei 2019 21:37 schreef Amarantha het volgende:
Afwas is gedaan, meteen was maar opgevouwen en wasmachine weer aangezet.
Uiteraard! Maar nu is het eigenlijk jouw beurt hè om te winnen....quote:Op donderdag 2 mei 2019 22:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog altijd in de wolken met je overwinning?
Sky gunt iedereen de overwinning!quote:Op donderdag 2 mei 2019 22:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar nu is het eigenlijk jouw beurt hè om te winnen....
Dat is goor......quote:Op donderdag 2 mei 2019 22:16 schreef skysherrif het volgende:
Gvd stap ik ovee in een bus waar in 1 of andere dronken gast net gekotst heeft
Enorm zure lucht door heel de bus
Ieuw nee. Stop.quote:Op donderdag 2 mei 2019 22:16 schreef skysherrif het volgende:
Loolquote:Op donderdag 2 mei 2019 22:16 schreef skysherrif het volgende:
Gratis etenquote:Op donderdag 2 mei 2019 22:16 schreef skysherrif het volgende:
Was het naatjequote:Op donderdag 2 mei 2019 22:16 schreef skysherrif het volgende:
Zeg er wat van danquote:Op donderdag 2 mei 2019 22:20 schreef skysherrif het volgende:
Die vrouw achter het stuur kan wel janken bijna best zielig. Wordt ook nog even voor kankerhoer uitgescholden. Bontkraagtokkies.
Gewoon met zn hoofd in de kots duwen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 22:20 schreef skysherrif het volgende:
Die vrouw achter het stuur kan wel janken bijna best zielig. Wordt ook nog even voor kankerhoer uitgescholden. Bontkraagtokkies.
Ik hield vooral even in de gaten of hij niet fysiek zou wordenquote:
nog lang onderweg?quote:Op donderdag 2 mei 2019 22:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hield vooral even in de gaten of hij niet fysiek zou worden
Ondertussen is mijn maag wel omgedraaid van de zure lucht gatverdamme
Pff wat triest.quote:Op donderdag 2 mei 2019 22:20 schreef skysherrif het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |