kuttrapquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:10 schreef wadslak het volgende:
Ik ren kapot hard met mijn knie tegen de trap godverdomme
Je moet het ook niet hogerop willen zoeken jij.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:10 schreef wadslak het volgende:
Ik ren kapot hard met mijn knie tegen de trap godverdomme
Echt, waarom staat hij daar ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen ze niet voor spul wat door de bus past en niet zoveel waarde heeft. Zo eens in de zoveel tijd gaat dat mis. Meestal komt het dan nog wel tevoorschijn binnen een paar dagen maar nu (nog) niet dus. Zal het nog één dag geven omdat koningsdag ertussen zat maar vermoed dat het gewoon ergens is blijven liggen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:02 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dat wordt gezelligWaarom geen track?
quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen ze niet voor spul wat door de bus past en niet zoveel waarde heeft. Zo eens in de zoveel tijd gaat dat mis. Meestal komt het dan nog wel tevoorschijn binnen een paar dagen maar nu (nog) niet dus. Zal het nog één dag geven omdat koningsdag ertussen zat maar vermoed dat het gewoon ergens is blijven liggen.
Of een jattende bezorger. Maat van me had ooit een vriendin die postbezorger was, die bleek in de financiële shit te zitten en structureel buspakjes te rippen. Nooit tegen de lamp gelopen ook nog.
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen ze niet voor spul wat door de bus past en niet zoveel waarde heeft. Zo eens in de zoveel tijd gaat dat mis. Meestal komt het dan nog wel tevoorschijn binnen een paar dagen maar nu (nog) niet dus. Zal het nog één dag geven omdat koningsdag ertussen zat maar vermoed dat het gewoon ergens is blijven liggen.
Of een jattende bezorger. Maat van me had ooit een vriendin die postbezorger was, die bleek in de financiële shit te zitten en structureel buspakjes te rippen. Nooit tegen de lamp gelopen ook nog.
Hahaatjeequote:
Sorry haags, ik vergeet steeds dat jij uit de generatie komt die een attention span heeft van hóógstens 1 alineaquote:
Ik kom uit de generatie met een attention span van een zin, niet zo aanstellenquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sorry haags, ik vergeet steeds dat jij uit de generatie komt die een attention span heeft van hóógstens 1 alinea
Yoghurtquote:
Nooit tegen de lamp gelopenquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan allebeiquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel, nu in bad of vanavond in bad?
Douchen is beterquote:
Duurde lang deze keer manquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:19 schreef dud0r het volgende:
Jawel gewoon in bad gaan en dan pics appen van jou in bad![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:19 schreef dud0r het volgende:
Jawel gewoon in bad gaan en dan pics appen van jou in bad![]()
echt hequote:
Het is geen winterquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar als ik de douche uitstap is het zo koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |