Ja niet normaal, ongekend.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan die nachtbolkers allemaal punten harken
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die drukte neemt komende nachten vanzelf wel af
quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil mijn nachtrust er echt niet meer aan geven anders zou ik best nog een poging willen doen. Maar dat is echt killing voor mijn humeur dus dat doe ik maar even niet
CD deed het grotendeels overdag.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik wil mijn nachtrust er echt niet meer aan geven anders zou ik best nog een poging willen doen. Maar dat is echt killing voor mijn humeur dus dat doe ik maar even niet
rtrtquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Redelijk. Moest vannacht een onderzoek doen naar slaapapneu. Dus heb niet zo goed geslapen helaas. Hoe gaat het met jou?quote:
Klopt, dat ging ook maar net goed danquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
CD deed het grotendeels overdag.
Oei dat is jammer, kan je vanmiddag niet wat bijslapenquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:54 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Redelijk. Moest vannacht een onderzoek doen naar slaapapneu. Dus heb niet zo goed geslapen helaas. Hoe gaat het met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |