Dus je principes neergooien en bukken of je geld kwijt zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:31 schreef mschol het volgende:
[..]
niet helemaal, je zal iig een egs key krijgen.
hoe dat juridisch zit, geen idee (bv expliciet een steam key tier en je krijgt wat anders dan kan je volgens mij prima hard maken dat er niet geleverd is. Echter backen voor een key, waarbij je een voorkeur opgeeft naderhand via een survey heb je al een stuk minder te zeggen
Ergens had men een punt door te vergelijken met kindersurprise. Echter zijn die niet gekoppeld aan een ander product en daar wringt hem de schoen. Ze maken zich iig onsterfelijk belachelijk met dit soort onzin.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:33 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/games/5(...)n-games-ethisch.htmlwanneer wordt zij publiekelijk het pand uit gesleept door boze gamers?
3,00¤quote:Borderlands: The Handsome Collection includes:
• The critically acclaimed BORDERLANDS 2 and BORDERLANDS: THE PRE-SEQUEL games in one package
• All bonus add-on content for both games, adding hundreds of hours of gameplay at an incredible value*
• Cooperative gameplay for up to four players online
*Includes all available downloadable content for Borderlands 2 and Borderlands: The Pre-Sequel as of December 31st, 2017.
Ook. Sowieso betalen voor ingame content...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 12:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Met kindersurprises heb je tenminste nog altijd de garantie dat je iets lekkers op te peuzelen hebt. Met lootboxes zit je 99,9% opgescheept met enkel crap..
Wellicht kijk je pas recent op Steam. Tot een paar jaar terug waren het toch wel erg toffe aanbiedingen, per dag anders en nog een extreme korting als klapstuk.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:30 schreef ems. het volgende:
Sowieso vond ik de sales nooit echt bijster bijzonder. Op keystores was het vaak nog goedkoper of het scheelde vrijwel niets.
Maargoed, sommige mensen hebben daar iets tegen ofzo
In mijn ervaring verschilden de aanbiedingen niet bijster veel van de 'standaard' goedkopere prijs op g2a etc. Misschien zat er af en toe wat bij wat dan een paar euro scheelt maar die paar euro lijken mij nauwelijks de moeite waard om maar duimend te zitten wachten of jouw gewenste game hopelijk in de sale gaat.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wellicht kijk je pas recent op Steam. Tot een paar jaar terug waren het toch wel erg toffe aanbiedingen, per dag anders en nog een extreme korting als klapstuk.
Nu van begin tot eind hetzelfde.
ook nu wijzigen door de sale heen prijzen zie ik op mijn wishlist, veel devvers pakken niet de standaard 2 weken van steam als aanbiedingsperiodequote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wellicht kijk je pas recent op Steam. Tot een paar jaar terug waren het toch wel erg toffe aanbiedingen, per dag anders en nog een extreme korting als klapstuk.
#teamidontgiveashitquote:
Wat ik weer juist een vooruitgang vind. Iedere dag geforceerd de flash deals najagen, komt je de strot uit als je niet iedere dag met games bezig bent.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
ik heb 2 games met 11k aan punten, die ik niet kan claimen want dan moet mijn boost level omhoog.quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Steam level op dag één acht levels omhoog en nog duizenden punten achter de hand van achievements alleen al
#TeamDoge
https://store.steampowered.com/grandprix/quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:30 schreef MMaRsu het volgende:
11k punten? Wtf welke punten waar hebben jullie het over
Boost level?
Dafuq
wat een onzinquote:Op woensdag 26 juni 2019 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
https://store.steampowered.com/grandprix/
Het begint wel een beetje smerige vormen aan te nemen ja. Ik vond Valve/Steam altijd netjes in dat soort dingen, maar begint steeds sneller bergafwaarts te gaan met ze. Iedere sale verzinnen ze weer iets nieuws om je op 'leuke wijze' te overtuigen toch net even iets meer te kopen dan je eigenlijk wil.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 2 games met 11k aan punten, die ik niet kan claimen want dan moet mijn boost level omhoog.
das ook een manier om sales aan te jagen
quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het begint wel een beetje smerige vormen aan te nemen ja. Ik vond Valve/Steam altijd netjes in dat soort dingen, maar begint steeds sneller bergafwaarts te gaan met ze. Iedere sale verzinnen ze weer iets nieuws om je op 'leuke wijze' te overtuigen toch net even iets meer te kopen dan je eigenlijk wil.
Desalniettemin net wel 100 euro uitgegeven
Helemaal mee eens, sinds de refund-policy (toen ook de flash sales verdwenen) is de situatie qua sales vele malen verbeterd. Die flash sales speelden te erg in op de hele "fear of missing out".quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:05 schreef Justinn het volgende:
[..]
Wat ik weer juist een vooruitgang vind. Iedere dag geforceerd de flash deals najagen, komt je de strot uit als je niet iedere dag met games bezig bent.
Er zitten nu ieder jaar toch wel een paar leuke kortingen bij, dus ik vind t prima zo. Extreme kortingen voor recente aaa-games verwachtte ik toch al niet en hoeft niet als de kwaliteit top is.
De kortingen zijn alleen veel minder spannend. Eens per dag naar games kijken kon prima. Maar wellicht is een hybride vorm interessanter.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:05 schreef Justinn het volgende:
[..]
Wat ik weer juist een vooruitgang vind. Iedere dag geforceerd de flash deals najagen, komt je de strot uit als je niet iedere dag met games bezig bent.
Er zitten nu ieder jaar toch wel een paar leuke kortingen bij, dus ik vind t prima zo. Extreme kortingen voor recente aaa-games verwachtte ik toch al niet en hoeft niet als de kwaliteit top is.
Ik snap ook niks van wat je hier zegtquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:28 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
Echt lullig, dat steam. Ik heb FM 2019 gekocht voor 18 euro, maar daar krijg je FM 2019 touch bij gratis. Nu heb ik dat spel al 400 uur gespeeld en de normale versie pas een half uur. Maar is mij veel te veel, en speel liever wat snellere games. Dus ik vraag een refund aan, hebben ze dat geweigerd omdat ik over de 2 uur zit.
Terwijl ik dus FM 2019 full gekocht heb en dat wilde refunden.
De mensen die daar achter zitten snappen er niet veel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |