Nice, ik moet er zelf nog aan beginnen. Tijdje terug zat ie tot mijn verbazing in de Humble Monthly maar helaas nog te weinig tijd gehad.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:17 schreef Monolith het volgende:
Ik wilde nog weer eens een Civ spelen aangezien ik die reeks eigenlijk zelfs sinds deel 1 niet meer gespeeld had, dus ik heb Civ 6 maar aangeschaft. Was toevallig 75% korting, dus dat kwam mooi uit.
Is Civ 6 echt de moeite waard? Ik hoor er goede verhalen over maar ik denk altijd dat het te 'moeilijk' is om er in te komen, wat me er van weerhoudt het te proberen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:17 schreef Monolith het volgende:
Ik wilde nog weer eens een Civ spelen aangezien ik die reeks eigenlijk zelfs sinds deel 1 niet meer gespeeld had, dus ik heb Civ 6 maar aangeschaft. Was toevallig 75% korting, dus dat kwam mooi uit.
Volgens mij is dat een algeheel probleem bij 4X games. Al vond ik het tot dusver wel goed te doen. Eerste potje had ik de tutorial optie even over het hoofd gezien, dus dat was maar wat aanklooien. Na de tutorial had ik wel een aardig beeld. Dit soort games vergen altijd wel flink wat tijd om er echt goed in te komen en ik heb ook echt nog wel flink wat potjes nodig om op een wat hogere moeilijkheidsgraad te kunnen winnen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is Civ 6 echt de moeite waard? Ik hoor er goede verhalen over maar ik denk altijd dat het te 'moeilijk' is om er in te komen, wat me er van weerhoudt het te proberen.
Civ 6 is wat betreft dat 'soort' games juist relatief eenvoudig als je het vergelijkt met games als Crusader Kings en EU. Natuurlijk zal je, als je zoiets nooit speelt, in het begin even de tijd moeten nemen om het op te pakken maar als je het dan eenmaal door begint te krijgen is het ook extra leukquote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is Civ 6 echt de moeite waard? Ik hoor er goede verhalen over maar ik denk altijd dat het te 'moeilijk' is om er in te komen, wat me er van weerhoudt het te proberen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een algeheel probleem bij 4X games. Al vond ik het tot dusver wel goed te doen. Eerste potje had ik de tutorial optie even over het hoofd gezien, dus dat was maar wat aanklooien. Na de tutorial had ik wel een aardig beeld. Dit soort games vergen altijd wel flink wat tijd om er echt goed in te komen en ik heb ook echt nog wel flink wat potjes nodig om op een wat hogere moeilijkheidsgraad te kunnen winnen.
Bedankt voor de tips, ik ga eens kijken wat ik ermee kan doen. Thanks!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Civ 6 is wat betreft dat 'soort' games juist relatief eenvoudig als je het vergelijkt met games als Crusader Kings en EU. Natuurlijk zal je, als je zoiets nooit speelt, in het begin even de tijd moeten nemen om het op te pakken maar als je het dan eenmaal door begint te krijgen is het ook extra leuk
Of het de moeite waard is is verder lastig te zeggen. Sommige mensen vinden het niets, ik vind het geweldig. Persoonlijk vind ik civ 5 nog steeds de betere game en die kan je met alle DLC voor een rond de 8 euro halen. Misschien een idee om daarmee te beginnen?
Ow shit!!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:24 schreef Dragonetti het volgende:
Dead Cells nu in sale op steam, 16,74¤:
https://store.steampowered.com/app/588650/Dead_Cells/
Maar indie gala heeft nu een bundel van 3 games:
- Dead Cells
- Hatred
- Chroma Gun
Voor $11.99
Vond 't vet pauper. Kutcontrols, grainy zwart/wit-gfx waar je supersnel op uit bent gekeken, nul afwisseling, nul verhaal en extreem kort. Maar wel lekker controversieel, waar het de devs vooral om leek te gaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:54 schreef MMaRsu het volgende:
Hatred is niet zo slecht toch? Soort van Postal 1 maar dan black & white
maargoed zelfs voor 11.99 is het een goede deal
Hatred mag niet eens in de pisstaal van Postal staanquote:Op dinsdag 2 juli 2019 20:54 schreef MMaRsu het volgende:
Hatred is niet zo slecht toch? Soort van Postal 1 maar dan black & white
maargoed zelfs voor 11.99 is het een goede deal
En Chroma gun is ook over het algemeen positief op steam).quote:Recent Reviews:Very Positive (228)
All Reviews:Mostly Positive (6,082)
Is toegevoegd. Die OP is sowieso echt mega-oudquote:Op zondag 4 augustus 2019 01:32 schreef Hatseflats. het volgende:
@:Mr.Noodle
Graag zou ik nog de volgende prijsvergelijker aan deze lijst willen toevoegen
https://www.gamescompare.net
Ik zag je 72-uurs-online verslaving inderdaadquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:23 schreef 2dope het volgende:
Afgelopen weekend This War of Mine weer opgepakt i.v.m. de nieuwe uitbreiding. Wat blijft het toch een heerlijke, megaverslavende game.
Gheheh, dat zegt niet zoveel. Ik laat games vaak alt-tabbed openstaan terwijl ik zelf alweer wat anders aan het doen ben, al dan niet in de buurt van de pcquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zag je 72-uurs-online verslaving inderdaad
ik kon er nog niet aan wennen, maar ik moet daar meer tijd voor uittrekken en als ik dan de tijd heb dan wil en ga ik toch weer wat anders doen...quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gheheh, dat zegt niet zoveel. Ik laat games vaak alt-tabbed openstaan terwijl ik zelf alweer wat anders aan het doen ben, al dan niet in de buurt van de pcMaar heb er al wel flink wat uurtjes ingepompt ja, ik dacht ik doe "even" een vanilla playthrough voordat ik aan de DLC begin
Het is eigenlijk een heel simplistisch/eenvoudig spelletje. Herspeelbaarheid is ook laag. De DLC brengt daar op zich weinig verandering in, maar leuk om weer ff op te kunnen pakken. Jij nog steeds bij je vertrouwde 7 Days to Die?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik kon er nog niet aan wennen, maar ik moet daar meer tijd voor uittrekken en als ik dan de tijd heb dan wil en ga ik toch weer wat anders doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |