abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 2 mei 2019 @ 08:45:38 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186558064


Sinds dit weekeind helemaal verslaafd aan deze topgame: Elite: Dangerous van Frontier.

Het is een zeer uitgebreide volledig online Space adventure, handel en vecht game simulator voor de PC/Mac in een volledig open galaxy. Je bent zo vrij als een vogeltje in space in wat je wilt gaan doen: dog fighting, handelaar zijn, exploren, of Space trucker worden, smokkelaar, mining, piraat worden, huurling, bij de Federatie aansluiten, politiek, het kan allemaal en niets moet. Bij de start krijg je een simpele vlieger, 1000 credits en red je maar. Geld verdienen, en overleven.

Science technisch klopt het ook allemaal behoorlijk met 400 miljoen (!) acurate sterren stelsels. Grafisch is het spel echt fenomenaal. Een wow-moment wanneer je zelf voor het eerst een space dock in vliegt, alsof je midden in A Space Odyssey van Stanley Kubrick zit.

Speltechnisch is het pittig, de leercurve is recht omhoog met dikke online handleidingen en veel, heel veel opleidingsmateriaal, waaronder op Youtube.

De game is twee jaar geleden gestart via Kickstarter waar het $ 2 miljoen ophaalde en wordt gemaakt door dezelfde maker van de orginele Elite van 30 jaar geleden. Sinds 16 december 2014 is de eerste versie uitgekomen. Het is allemaal nog in ontwikkeling, heeft af en toe ruwe kantjes en je krijgt steeds updates en nieuwe features.

Wie speelt er hier nog meer Elite Dangerous?

http://www.elitedangerous.com/




Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 2 mei 2019 @ 08:45:51 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186558071
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 17:34 schreef V. het volgende:
Ik moet het gewoon ook weer eens proberen. Ik geloof dat ik wel veilig in de training uit het moederschip ben gekomen, maar toen ik ineens met waypoints moest gaan werken en allerlei verkeerde knopjes ging indrukken, maar me niet duidelijk was wat nou goed was, ben ik gekapt, zi van: te ingewikkeld.

Maar da's onzin. Gewoon wat tijd in steken, natuurlijk.
Het is wat overweldigend ja. Maar niet zo moeilijk als je in het begin denkt. Misschien heb je hier wat aan. Ik ben niet de slimste maar op een gegeven moment is die galaxy map wel goed te doen :P.


quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 18:12 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Download voiceattack

Dit maakt het veeeel makkelijker.
Dat het fucking awkward is om als een echte nerd tegen je starship te praten is een kleinigheidje
Heb ik al maar ik voel me inderdaad een beetje een knurft als ik in mijn headset loop te lullen _O-. En als mijn vriendin binnen komt lopen omdat ze benieuwd is met wie ik nou aan het praten ben dan is het genante feestje wel compleet _O-.

Ben nu op deze site gestuit https://edrefcard.info/ en die leest je keymap van je x52Pro uit en maakt er een mooi plaatje van. Dat scheelt echt heel veel O+. Nu dat nog makkelijker maken en dan is alles goed. En eventueel mijn joystick en throttle monteren op mijn stoel _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 2 mei 2019 @ 08:58:23 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186558236
En nog een rete-handige site om mee te spelen: https://eddb.io/ , hier kan je alle benodigde info uithalen. Een beetje een galactische routeplanner.

https://www.spansh.co.uk/riches Voor als je snel geld wil verdienen met mining (niet gebruikt maar die rags to riches youtube legt uit waar hethandig voor is, je kan er een route mee plannen voor de beste resources)
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Forum Admin donderdag 2 mei 2019 @ 08:59:28 #4
58651 crew  murp
murp
pi_186560144
Ik ben wel een beetje nieuwsgierig geworden :@
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  donderdag 2 mei 2019 @ 11:49:53 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186561062
quote:
2s.gif Op donderdag 2 mei 2019 08:59 schreef murp het volgende:
Wat kost dat spel?
25 euro, het is verrassend licht voor je pc voor hoe het eruit ziet maar een beetje een redelijke joystick heb je wel nodig als je het echt leuk wil doen (verschil tussen 'kutspel' en 'oooh wtf hoe cool!' )
En slapeloze nachten omdat je aan het kutviolen bent met je keymappings en nog 'even' een ding wil doen die dan 2 uur duurt _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 2 mei 2019 @ 12:16:36 #7
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_186561661
De melkweg verkennen is erg leuk. Ik ben van de bubbel naar Sagittarius A. gegaan en van daar uit naar het noorden (beagle point) en nu weer terug op weg naar Colonia. Bijna een jaar onderweg geweest, met hier een daar een pauze van een maand.
  donderdag 2 mei 2019 @ 13:14:26 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186562750
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 12:16 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
De melkweg verkennen is erg leuk. Ik ben van de bubbel naar Sagittarius A. gegaan en van daar uit naar het noorden (beagle point) en nu weer terug op weg naar Colonia. Bijna een jaar onderweg geweest, met hier een daar een pauze van een maand.
_O_. Dat wil ik ook een keer gaan doen, gewoon een omdat het kannetje :Y.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 2 mei 2019 @ 13:36:45 #9
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_186563218
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2019 13:14 schreef jogy het volgende:

[..]

_O_. Dat wil ik ook een keer gaan doen, gewoon een omdat het kannetje :Y.
Je komt heel wat interessante dingen tegen en nu zeker met die update een tijd geleden, waarbij de planeten en het exploren zelf verbeterd zijn.

Ik vind het vooral tof omdat als je interesse hebt in astronomie, al die sterren en nevels waar je vaak over hoort en leest, ook zelf kan gaan bekijken. En meestal vrij snel nadat de ontdekking er van bekend gemaakt is.

Een tip die ik je kan geven als je er op uit trekt. Vooral niet doorgaan als je moe wordt, dat gaat vrij snel helemaal mis. _O-
pi_186565146
quote:
Science technisch klopt het ook allemaal behoorlijk met 400 miljoen (!) acurate sterren stelsels.
In de eerste trailer op 0:55 staat anders 400 billion (400 miljard dus) star systems, dus 400.000.000.000 sterren (met hun eigen systeem).

Nogal een verschil.
pi_186566022
Ik heb het spel sinds 2016, op aanraden van een clanmate uit een ander spel.
Het heeft inderdaad een verslavende werking _O- en is om die reden een tijdje van mijn pc af.

Voortgang: (screenshot van nov 2018)


[ Bericht 3% gewijzigd door Metalfrost op 02-05-2019 15:55:27 ]
Google is your friend, abuse your friends
  donderdag 2 mei 2019 @ 15:53:09 #12
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_186566134
Heb 't echt lang gespeeld. Het spel heeft alles om te explore vechten etc. Vind 't alleen een doodzonde dat je nooit uit je schip kan waardoor het voor mij op gegeven moment saai werd. Toch ga ik door dit topic het nog maar eens opstarten., en aangezien het lang geleden voor mij is op ieuw beginnen.
  donderdag 2 mei 2019 @ 16:26:45 #13
381112 PressPlayOnTape
Loading.. Ready... Run!
pi_186566810
Mijn tip: Speel dit spel met een HOTAS en VR-bril! Dat is zo gruwelijk vet! Met name de eerste keer dat je een docking station in of uit vliegt...

Het is dat het best veel tijd vergt (en ik dat helaas niet heb!), anders zou ik iedere dag wel een paar uur achter de stuurknuppel van m'n Cobra Mk. III kruipen :P
You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.
pi_186575279
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2019 15:47 schreef Metalfrost het volgende:
Ik heb het spel sinds 2016, op aanraden van een clanmate uit een ander spel.
Het heeft inderdaad een verslavende werking _O- en is om die reden een tijdje van mijn pc af.

Voortgang: (screenshot van nov 2018)
[ afbeelding ]
Die scherm is nu alweer vernieuwd. Deze maand al een patch gehad.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 15:53 schreef endechaos het volgende:
Heb 't echt lang gespeeld. Het spel heeft alles om te explore vechten etc. Vind 't alleen een doodzonde dat je nooit uit je schip kan waardoor het voor mij op gegeven moment saai werd. Toch ga ik door dit topic het nog maar eens opstarten., en aangezien het lang geleden voor mij is op ieuw beginnen.
Tegenwoordig kun je met autootje en of kleine jet toestel rond vliegen.
Er is wel een lange termijn plan uitgelekt waarbij ooit in schip en station rond kan lopen. Dus ze zijn steeds aan ontwikkelen.

Ik speel al sinds begin 2016 al ED (pc versie)
Trouwens ED kun je al met xbox, ps4 en pc versie spelen, maar ze kunnen elkaar niet zien. .
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  donderdag 2 mei 2019 @ 23:04:28 #15
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_186576646
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:06 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Die scherm is nu alweer vernieuwd. Deze maand al een patch gehad.
[..]

Tegenwoordig kun je met autootje en of kleine jet toestel rond vliegen.
Er is wel een lange termijn plan uitgelekt waarbij ooit in schip en station rond kan lopen. Dus ze zijn steeds aan ontwikkelen.

Ik speel al sinds begin 2016 al ED (pc versie)
Trouwens ED kun je al met xbox, ps4 en pc versie spelen, maar ze kunnen elkaar niet zien. .
Met autootjes rijden wist ik wel en heb k ooK gedaa. met zo een mini ding niet.
Ik ben het nu aan het installeren op ps4 weer eens. Zo maar de intro doen en opnieuw beginnen. Zonde want heb veel op me andere save gedaan.
pi_186577036
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 23:04 schreef endechaos het volgende:

[..]

Met autootjes rijden wist ik wel en heb k ooK gedaa. met zo een mini ding niet.
Ik ben het nu aan het installeren op ps4 weer eens. Zo maar de intro doen en opnieuw beginnen. Zonde want heb veel op me andere save gedaan.
Dit keer hebben ze voor de nieuwelingen makkelijker gemaakt. Waaronder handleiding en speciale groentjes zones en missies. Je kan daarin rustig gaan oefenen en spelen totdat je straks naar de grote wereld kan afreizen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  vrijdag 3 mei 2019 @ 09:30:31 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186580654
Ik heb weer 25 keer de trainingsmissies gedaan toen ik sinds lange tijd weer begon :@. (Maar vooral om de mappings weer goed te krijgen) Gisteravond ben ik overstag gegaan en heb ik ook een paar zaken op mijn keyboard gemapped ipv via een (alt) key op mijn hotas, zaken die je alleen maar gebruikt als je niet in de shit zit; landing gear, lichten en galaxy map etc.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Eindredactie Games zaterdag 4 mei 2019 @ 11:10:02 #18
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_186602802
Topic gereekst/genummerd
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zondag 5 mei 2019 @ 10:42:13 #19
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_186623118
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 09:30 schreef jogy het volgende:
Ik heb weer 25 keer de trainingsmissies gedaan toen ik sinds lange tijd weer begon :@. (Maar vooral om de mappings weer goed te krijgen) Gisteravond ben ik overstag gegaan en heb ik ook een paar zaken op mijn keyboard gemapped ipv via een (alt) key op mijn hotas, zaken die je alleen maar gebruikt als je niet in de shit zit; landing gear, lichten en galaxy map etc.
Dit kan ook voor problemen zorgen als je na een lange tijd in deep space eindelijk weer eens gaat docken in een station. Dan is het ook even denken hoe die knoppen ook weer stonden.
  maandag 6 mei 2019 @ 09:28:59 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186643549
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 10:42 schreef Rolstoelvandaal het volgende:

[..]

Dit kan ook voor problemen zorgen als je na een lange tijd in deep space eindelijk weer eens gaat docken in een station. Dan is het ook even denken hoe die knoppen ook weer stonden.
tweede scherm heeft de joystick layout, dat werkt best lekker. En ik ben nu toch zo ver dat ik alles met mijn stick kan doen en het ziet er nog best logisch uit en werkt intuïtief O+.

En gisteren voor het eerst gemined, dat is sinds de voorlaatste update echt leuk om te doen. Vooral het laten ontploffen van een asteroïde met mining charges. _O-. Gisteren mijn esp explorer half vol gekregen in anderhalf uur en zo'n 4 miljoen verdient en moest stoppen omdat mijn limpets op begonnen te raken en het half 3 was.


Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_186648180
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:28 schreef jogy het volgende:

[..]

tweede scherm heeft de joystick layout, dat werkt best lekker. En ik ben nu toch zo ver dat ik alles met mijn stick kan doen en het ziet er nog best logisch uit en werkt intuïtief O+.

En gisteren voor het eerst gemined, dat is sinds de voorlaatste update echt leuk om te doen. Vooral het laten ontploffen van een asteroïde met mining charges. _O-. Gisteren mijn esp explorer half vol gekregen in anderhalf uur en zo'n 4 miljoen verdient en moest stoppen omdat mijn limpets op begonnen te raken en het half 3 was.

Ga dan op zoek naar Void Opals de prijs van deze steen staat op dit momenteel hoogste.
Een mining met explosief is leuker en mooi te zien en ervaren.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  maandag 6 mei 2019 @ 13:40:54 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186648360
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:31 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Ga dan op zoek naar Void Opals de prijs van deze steen staat op dit momenteel hoogste.
Een mining met explosief is leuker en mooi te zien en ervaren.
Ja, Low Temperature Diamonds en void opals zijn het leukst maar ook zo ranzig zeldzaam dat de inkomsten per uur lager zijn zeg maar. Ik zoek gewoon een medium zeldzaam materiaal uit en vlieg een beetje rond in zo'n gebied. Eigenlijk zijn het nu gewoon leuke mini-games met je ruimte schip en handig om precisie te oefenen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_186648451
quote:
17s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja, Low Temperature Diamonds en void opals zijn het leukst maar ook zo ranzig zeldzaam dat de inkomsten per uur lager zijn zeg maar. Ik zoek gewoon een medium zeldzaam materiaal uit en vlieg een beetje rond in zo'n gebied. Eigenlijk zijn het nu gewoon leuke mini-games met je ruimte schip en handig om precisie te oefenen.
Niet voor mij. Als je het weet waar je moet zoeken.
12 opal uit 1 asteriode! De ene opal kostte 1,6m. Tel uit je de winsten.

Ik heb deze filmpje zelf gemaakt.



[ Bericht 2% gewijzigd door Captain_Ghost op 06-05-2019 13:50:05 ]
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  maandag 6 mei 2019 @ 13:54:44 #24
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_186648620
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2019 16:26 schreef PressPlayOnTape het volgende:
Mijn tip: Speel dit spel met een HOTAS en VR-bril!
VR-bril is voor mij buiten bereik ivm de nodige andere uitgaven in de planning (zoals een hoognodige upgrade van bijna alles in mijn computercase). Maar een goede joystick/flightstick wil ik nog wel overwegen, zeker omdat mijn Xbox-controllerknopjes inmiddels ook wat los zitten en niet lekker meer werken. Dus misschien daar ook maar een nieuwe van. Maar een Warthog gaat me echt te ver _O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_186648675
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:54 schreef V. het volgende:

[..]

VR-bril is voor mij buiten bereik ivm de nodige andere uitgaven in de planning (zoals een hoognodige upgrade van bijna alles in mijn computercase). Maar een goede joystick/flightstick wil ik nog wel overwegen, zeker omdat mijn Xbox-controllerknopjes inmiddels ook wat los zitten en niet lekker meer werken. Dus misschien daar ook maar een nieuwe van. Maar een Warthog gaat me echt te ver _O-
een x52 of x56 is ook prima alternatief.
Ik heb zelf x52 in bezit. Het is heerlijk ermee spelen en besturen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  maandag 6 mei 2019 @ 14:12:47 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186648949
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:57 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

een x52 of x56 is ook prima alternatief.
Ik heb zelf x52 in bezit. Het is heerlijk ermee spelen en besturen.
De x56 zou nét iets beter zijn want het heeft een tweede duimstick op de joystick waardoor je écht alle kanten op kan. Maar hoe dan ook is een joystick met throttle (of sommige zweren bij dual joystick) echt een upgrade wat het spel veel leuker maakt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 6 mei 2019 @ 14:13:31 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186648960
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:44 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Niet voor mij. Als je het weet waar je moet zoeken.
12 opal uit 1 asteriode! De ene opal kostte 1,6m. Tel uit je de winsten.

Ik heb deze filmpje zelf gemaakt.

[ afbeelding ]
_O_. Dank! Ik ga er vanavond even voor zitten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 6 mei 2019 @ 14:36:25 #28
381112 PressPlayOnTape
Loading.. Ready... Run!
pi_186649277
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:54 schreef V. het volgende:

[..]

VR-bril is voor mij buiten bereik ivm de nodige andere uitgaven in de planning (zoals een hoognodige upgrade van bijna alles in mijn computercase). Maar een goede joystick/flightstick wil ik nog wel overwegen, zeker omdat mijn Xbox-controllerknopjes inmiddels ook wat los zitten en niet lekker meer werken. Dus misschien daar ook maar een nieuwe van. Maar een Warthog gaat me echt te ver _O-
Heb zelf de Thrustmaster T-Flight Hotas X en ben daar zeer over te spreken. Hoeft dus echt niet onbetaalbaar te zijn ;)
You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.
pi_186649300
Ik gebruik ook de Thrustmaster Hotas en ben er ook dik tevreden over.
  maandag 6 mei 2019 @ 14:44:39 #30
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_186649434
quote:
14s.gif Op maandag 6 mei 2019 14:12 schreef jogy het volgende:

[..]

De x56 zou nét iets beter zijn want het heeft een tweede duimstick op de joystick waardoor je écht alle kanten op kan.
Ja, maar ook dat peeps... 250 euro.... De internals van mijn pc gaan al minimaal 1250 euro kosten. Hou het maar bij die van 70 euro denk ik ;)
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 6 mei 2019 @ 15:07:17 #31
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186649882
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 14:44 schreef V. het volgende:

[..]

Ja, maar ook dat peeps... 250 euro.... De internals van mijn pc gaan al minimaal 1250 euro kosten. Hou het maar bij die van 70 euro denk ik ;)
Je hebt geen ongelijk nee _O-. De meest budget joystick is alsnog beter dan de beste controller. Behalve de eerste paar uur als je eraan moet wennen :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_186677015
quote:
11s.gif Op maandag 6 mei 2019 14:13 schreef jogy het volgende:

[..]

_O_. Dank! Ik ga er vanavond even voor zitten.
Lukt het?

Trouwens fok heeft geen groep of prive server. Die van tweakers wel. Daar kan je zo terecht.
Er zijn ook meerdere Nederlandse faction in ED te vinden, die je ook zo kan aansluiten.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  woensdag 8 mei 2019 @ 15:39:02 #33
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186696331
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:49 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Lukt het?

Trouwens fok heeft geen groep of prive server. Die van tweakers wel. Daar kan je zo terecht.
Er zijn ook meerdere Nederlandse faction in ED te vinden, die je ook zo kan aansluiten.
Geen tijd voor gehad maar ook ff verder gegoogled en het is het wel waard inderdaad. Het herkennen van de asteroiden is ook wel een dingetje. ben benieuwd hoe snel ik het onder de knie krijg. Al vind ik het ook wel leuk om alle methodes te gebruiken eerlijk gezegd. Die subsurface missiles zijn best geinig.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Forum Admin woensdag 8 mei 2019 @ 15:40:41 #34
58651 crew  murp
murp
pi_186696356
quote:
10s.gif Op maandag 6 mei 2019 15:07 schreef jogy het volgende:

[..]

Je hebt geen ongelijk nee _O-. De meest budget joystick is alsnog beter dan de beste controller. Behalve de eerste paar uur als je eraan moet wennen :').
:D
  woensdag 8 mei 2019 @ 15:51:06 #35
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186696528
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2019 15:40 schreef murp het volgende:

[..]

:D
En wees niet bang om een docking computer aan te schaffen hoor. Scheelt een stuk en je kan daarna gewoon een paar keer proberen zelf te landen in een station want ook dat is leuk. O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Forum Admin woensdag 8 mei 2019 @ 16:36:19 #36
58651 crew  murp
murp
pi_186697200
Nou, het lijkt me een beetje een moeilijk spel :')
pi_186697217
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2019 16:36 schreef murp het volgende:
Nou, het lijkt me een beetje een moeilijk spel :')
Heulegoar niet!
  woensdag 8 mei 2019 @ 16:46:09 #38
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186697389
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2019 16:36 schreef murp het volgende:
Nou, het lijkt me een beetje een moeilijk spel :')
Valt op zich wel mee hoor, alleen moet je wel een beetje je best doen om de basics te leren (daar heb je in game tutorials voor) en daarna is het een beetje digitaal vissen als je lekker door het universum knort.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Forum Admin woensdag 8 mei 2019 @ 16:49:26 #39
58651 crew  murp
murp
pi_186697441
En kan het coop? Dat je bijvoorbeeld met zn 3e kan gaan verkennen en dat zij mij uiteindelijk vertellen wat ik moet doen? Zo gaat het meestal als ik met vrienden gamed :')
  woensdag 8 mei 2019 @ 16:50:21 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186697454
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2019 16:49 schreef murp het volgende:
En kan het coop? Dat je bijvoorbeeld met zn 3e kan gaan verkennen en dat zij mij uiteindelijk vertellen wat ik moet doen? Zo gaat het meestal als ik met vrienden gamed :')
Jup, coop is geen probleem en als je schip groot genoeg is kan je met meerdere in één schip gaan kloten _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Forum Admin woensdag 8 mei 2019 @ 16:53:26 #41
58651 crew  murp
murp
pi_186697514
Maar ken je het spel space engineers? Lijkt het daar een beetje op? Dat je rond kan vliegen. Beetje uit je schip springen en met een boor tunnels boren door planeten? :')
  woensdag 8 mei 2019 @ 17:01:21 #42
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186697668
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2019 16:53 schreef murp het volgende:
Maar ken je het spel space engineers? Lijkt het daar een beetje op? Dat je rond kan vliegen. Beetje uit je schip springen en met een boor tunnels boren door planeten? :')
Nee, deze is wat realistischer. Space engineers heb ik nog nooit gespeeld.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 8 mei 2019 @ 23:09:52 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186709952
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 18:49 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Lukt het?

Trouwens fok heeft geen groep of prive server. Die van tweakers wel. Daar kan je zo terecht.
Er zijn ook meerdere Nederlandse faction in ED te vinden, die je ook zo kan aansluiten.
Gelukt, 2 uurtjes en 24 miljoen aan lt diamonds naar binnen geharkt. Nog een keertje en ik kan een fer-de lance kopen :9.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_186710561
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2019 23:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Gelukt, 2 uurtjes en 24 miljoen aan lt diamonds naar binnen geharkt. Nog een keertje en ik kan een fer-de lance kopen :9.
In welk stelsel zit je nu? En gebruik je deze link https://inara.cz/galaxy-commodity/ ook?
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  woensdag 8 mei 2019 @ 23:55:57 #45
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186711734
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 23:22 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

In welk stelsel zit je nu? En gebruik je deze link https://inara.cz/galaxy-commodity/ ook?
Geen idee waar ik zat en gokte gewoon op een aanwezige ice ring en ben aan de slag gegaan. http://edtools.ddns.net/ bekeken voor een goed verkooppunt. :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 10 mei 2019 @ 10:09:00 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186739620
Ik heb een fer-de lance *O*

En spijt want ik heb mijn asp explorer verkocht voor extra dingen voor mijn new en shiney apparaat en kom er nu pas achter dat het eigenlijk echt alleen maar voor gevechten is en een jump range heeft van een krom getrokken lada. :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 10 mei 2019 @ 10:19:04 #47
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_186739771
Iemand een Rift kopen?
lijkt me een mooi topic ervoor haha

250 euro.

Rift CV1 in zeer goede staat.
2 touch controllers.
2 sensoren.

Dozen heb ik ook nog ergens.
pi_186744807
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:09 schreef jogy het volgende:
Ik heb een fer-de lance *O*

En spijt want ik heb mijn asp explorer verkocht voor extra dingen voor mijn new en shiney apparaat en kom er nu pas achter dat het eigenlijk echt alleen maar voor gevechten is en een jump range heeft van een krom getrokken lada. :').
Een kleine tip, verkoop nooit schip..
Nou ja.. Tweede tip.. Zorg dat je genoeg geld over houdt voor de verzekering. Want zodra je dood bent, kan je weer schip terugkopen.
Als je dat niet kan, ben je schip voorgoed kwijt, daarbij horend ook alle geld die je besteedt heeft.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  vrijdag 10 mei 2019 @ 15:28:59 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_186744949
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 15:23 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Een kleine tip, verkoop nooit schip..
Nou ja.. Tweede tip.. Zorg dat je genoeg geld over houdt voor de verzekering. Want zodra je dood bent, kan je weer schip terugkopen.
Als je dat niet kan, ben je schip voorgoed kwijt, daarbij horend ook alle geld die je besteedt heeft.
Ja weet ik ook stiekem wel maar juist voor tip twee (rebuy) heb ik na aardig wat twijfel toch mijn asp verkocht zodat ik betere armor kon kopen. Nu moet ik wel zeggen dat ik vechten wel heel tof vind dus ga ik gewoon een nieuwe asp explorer bij elkaar sparen door dat soort missies te doen en gooi ik er wel een kill warrant scanner bij en al die andere lolligheid. Komt goed. Mining is toch saai, leuk maar saai. (beetje digitaal vissen _O- )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 24 juli 2019 @ 09:13:10 #50
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_188088531
Deze moet ik hebben :@.

De beste SIM VR bril van het moment O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')