SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
Veel plezier, spijkerbroek. Hopen dat de slechtste wint.
Ja, als je het zo stelt kies ik toch voor Barcelona.quote:
Goedemorgen, voor jouw doen was jij laat, maar nog geen melting?quote:
quote:
Goedemorgen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 06:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goedemorgen, voor jouw doen was jij laat, maar nog geen melting?
Tropenrooster?quote:Op donderdag 2 mei 2019 06:31 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen.
Jawel.... ik zit inmiddels al op het werk.
Nee, ik begin altijd rond 6.30. Kan ik rustig opstarten voor mezelf, voordat mijn eerste collega om 6.45 komt. Ik heb dat 's morgens even nodig.quote:
Dat is wel jammer, maar als je die "rust" even nodig hebt dan maar zo doorgaan. Deed ik bij mijn vorige werkgever ook af en toe eerst een bakkie koffie (thee voor jou dan) en de boel rustig opstarten en dan kwam de rest. Al kan ook niet iedereen dat, ik had toen wel een sleutel van de zaak, dus wat dat aangaat is het ook wel een beetje luxe (maar wel vroeg).quote:Op donderdag 2 mei 2019 06:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik begin altijd rond 6.30. Kan ik rustig opstarten voor mezelf, voordat mijn eerste collega om 6.45 komt. Ik heb dat 's morgens even nodig.
Krijg pas betaald vanaf 7.00 uur.
Precies wat je zegt. Even een moment van rust.quote:Op donderdag 2 mei 2019 06:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, maar als je die "rust" even nodig hebt dan maar zo doorgaan. Deed ik bij mijn vorige werkgever ook af en toe eerst een bakkie koffie (thee voor jou dan) en de boel rustig opstarten en dan kwam de rest. Al kan ook niet iedereen dat, ik had toen wel een sleutel van de zaak, dus wat dat aangaat is het ook wel een beetje luxe (maar wel vroeg).
Thuis ben je dan (onbewust) toch met de tijd bezig. Dan maar beter daar al zijn en heel rustig beginnen. Dat is mijn beleving dan iig.quote:Op donderdag 2 mei 2019 06:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Precies wat je zegt. Even een moment van rust.
Is toch anders als ik dat thuis probeer.
Misschien is het dat wel inderdaad. Daar komt nog bij als ik eerder naar mijn werk ga, het een stuk rustiger op de weg is.quote:Op donderdag 2 mei 2019 06:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Thuis ben je dan (onbewust) toch met de tijd bezig. Dan maar beter daar al zijn en heel rustig beginnen. Dat is mijn beleving dan iig.
Ach ja, dat zit in allemaal in je hoofd natuurlijkquote:
Ik gebruik juist die tijd 's ochtends heel effectief thuis. Iedereen weg of nog in bed en ik ga als een razende Roeland het huis door.quote:Op donderdag 2 mei 2019 06:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Precies wat je zegt. Even een moment van rust.
Is toch anders als ik dat thuis probeer.
+1 al sta ik niet zo vroeg op.quote:Op donderdag 2 mei 2019 07:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gebruik juist die tijd 's ochtends heel effectief thuis. Iedereen weg of nog in bed en ik ga als een razende Roeland het huis door.
WC's en badkamer en keuken schoonmaken. Nog even wat was opvouwen en opbergen en de kamers opruimen. Ik heb er al een halve werkdag opzitten voordat ik op mijn werk kom.
Maar dat is voor mij de enige manier, want als ik thuiskom van mijn werk wil ik niet meer bezig zijn met schoonmaken en opruimen.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 07:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gebruik juist die tijd 's ochtends heel effectief thuis. Iedereen weg of nog in bed en ik ga als een razende Roeland het huis door.
WC's en badkamer en keuken schoonmaken. Nog even wat was opvouwen en opbergen en de kamers opruimen. Ik heb er al een halve werkdag opzitten voordat ik op mijn werk kom.
Maar dat is voor mij de enige manier, want als ik thuiskom van mijn werk wil ik niet meer bezig zijn met schoonmaken en opruimen.
quote:
quote:
Goedemorgen dames, heer.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2019 07:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |