Jaaahaaaquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Doe niet zo bijdehand. Zit er sigaret in je joint
Nog steeds rokenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:49 schreef Myrr het volgende:
Moet echt eens goedkoop boodschappen leren doen. Mja. Fles wijn, pak luiers en peuken dan zit je alweer 23 euro extra.
Ja k zeg wel 50 eu maar is sws meerquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij soms net zo dun als tardis
Oeiquote:
Jaartje + Wat maanden + zo lang het niet lukt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze stopt we weer zodra ze weer zwanger is
Welke schoenen wil jequote:Op woensdag 1 mei 2019 21:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jaartje + Wat maanden + zo lang het niet lukt.
Daarna offer ik fr fr mijn wilde haren op en ga ik uitdijen en kortpittig.
Jezus Christus dan alquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jaartje + Wat maanden + zo lang het niet lukt.
Daarna offer ik fr fr mijn wilde haren op en ga ik uitdijen en kortpittig.
Naja alleen in bed nog of lange autoritten. Maar t zijn nu luierbroekjes en daar zitten veel minder van in een pak.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Heeft je kind ondertussen niet al een leeftijd bereikt waarop hij zindelijk kan zijn?
Ik zal rokers nooit begrijpen wat dat betreftquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze stopt we weer zodra ze weer zwanger is
link misschien?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vreemd, in de uitleg die ik kon vinden stond dat je je profiel url mocht invullen i.p.v. e-mail. Dan weet ik het ook niet
Ik wel, maar ben blij dat ik er vanaf benquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zal rokers nooit begrijpen wat dat betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |