quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je moet het wel expres hebben gedaan
Zo dom schat ik je niet in
Hoe los ik dit op though? Ik heb echt geen idee welk email adres het was. Ik heb alles al geprobeerd.quote:
Wat loop je de hele tijd tequote:
Laat hemquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat loop je de hele tijd tegeelhuid
Je kan via LinkedIn je identiteit bevestigen. I.p.v. e-mail vul je dan je profiel url in. Ff googlen hoe preciesquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoe los ik dit op though? Ik heb echt geen idee welk email adres het was. Ik heb alles al geprobeerd.
Mooie vent ben jequote:Op woensdag 1 mei 2019 21:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat loop je de hele tijd tegeelhuid
Ja jij ook welquote:
Haha kankergrappig weer Hansquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:40 schreef HPLC het volgende:
jongens, ik ben 4 jaar in dienst vandaag bij mijn huidige werkgever. Ik wilde eerst zeggen werk er vier jaar, maar heb hooguit 3 maanden gewerkt haha
Je weet hetquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:40 schreef HPLC het volgende:
jongens, ik ben 4 jaar in dienst vandaag bij mijn huidige werkgever. Ik wilde eerst zeggen werk er vier jaar, maar heb hooguit 3 maanden gewerkt haha
Jezus hoe lang is je vent al wegquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Neem je eendebek mee bby gaan we doktertje spelen.
Ja midden op de Mariaplaats debielquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:33 schreef Chia het volgende:
[..]
ik ken iemand die in de binnenstad woonde en ik kon me waggie altijd wel kwijt daar
hadden vandaag hapje en drankje want iemand werkte er al 40 jaarquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:40 schreef HPLC het volgende:
Dan zoek je schoenen die minder dan dat kostenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:42 schreef Myrr het volgende:
Ik wil schoenen maar wil geen 75-85 euro uitgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |