Jaartje + Wat maanden + zo lang het niet lukt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze stopt we weer zodra ze weer zwanger is
Welke schoenen wil jequote:Op woensdag 1 mei 2019 21:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jaartje + Wat maanden + zo lang het niet lukt.
Daarna offer ik fr fr mijn wilde haren op en ga ik uitdijen en kortpittig.
Jezus Christus dan alquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jaartje + Wat maanden + zo lang het niet lukt.
Daarna offer ik fr fr mijn wilde haren op en ga ik uitdijen en kortpittig.
Naja alleen in bed nog of lange autoritten. Maar t zijn nu luierbroekjes en daar zitten veel minder van in een pak.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Heeft je kind ondertussen niet al een leeftijd bereikt waarop hij zindelijk kan zijn?
Ik zal rokers nooit begrijpen wat dat betreftquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ze stopt we weer zodra ze weer zwanger is
link misschien?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vreemd, in de uitleg die ik kon vinden stond dat je je profiel url mocht invullen i.p.v. e-mail. Dan weet ik het ook niet
Ik wel, maar ben blij dat ik er vanaf benquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zal rokers nooit begrijpen wat dat betreft
Heb je lang gerookt?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wel, maar ben blij dat ik er vanaf ben
Nee heb helaas geen geld aangezien ik twee keer per week moet tanken nuquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leuk, ga je weer allerlei plaatjes droppen
Nee maarja stoppen is moeilijk man dat lukt alleen als je het wil of als je zwanger bent. Moet nu alleen zorgen dat vriend ook stopt zodat ik niet weer begin.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zal rokers nooit begrijpen wat dat betreft
kan je de link posten waar je dat vond over het accountnummer?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee heb helaas geen geld aangezien ik twee keer per week moet tanken nu
Ja wil het dan gewoon echt sjongejongequote:Op woensdag 1 mei 2019 21:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee maarja stoppen is moeilijk man dat lukt alleen als je het wil of als je zwanger bent. Moet nu alleen zorgen dat vriend ook stopt zodat ik niet weer begin.
Ja, maar ik wil dus niet stoppen nu snap dat dan. Vind het veel te gezellig en ook gewoon lekker om te doen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja wil het dan gewoon echt sjongejonge
Ik was aan het zoeken maar zit mobiel. Volgens mij kan je met deze link zo’n traject starten(?)quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
kan je de link posten waar je dat vond over het accountnummer?
je hebt niet eens 80 euro (quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee maarja stoppen is moeilijk man dat lukt alleen als je het wil of als je zwanger bent. Moet nu alleen zorgen dat vriend ook stopt zodat ik niet weer begin.
Dan kom je vervolgens op een pagina waar staat:quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was aan het zoeken maar zit mobiel. Volgens mij kan je met deze link zo’n traject starten(?)
https://www.linkedin.com/(...)mail-address?lang=en
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil dus niet stoppen nu snap dat dan. Vind het veel te gezellig en ook gewoon lekker om te doen.
Je mobiele nummer zit niet aan je account verbonden?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan kom je vervolgens op een pagina waar staat:
First, let's find your account
Please enter your email or phone
![]()
![]()
Kankergestoord word ik van dit soort dingen
Ik heb zeer zeker veel meer dan 80 euroquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:59 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
je hebt niet eens 80 euro () om schoenen te kopen maar wil niet stoppen met paffen
als je 20 pakjes per maand rookt ben je al 140¤ goedkoper uit.
junkies
Net gedaan, maar dat word dus pas over een paar dagen opgelost, en ik haat dat.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je mobiele nummer zit niet aan je account verbonden?
Misschien hebben ze een support afdeling die je kunt mailen.
ja aan het eind van de maand dus minder dan 80¤ hebbenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heb zeer zeker veel meer dan 80 euromaar het einde van de maand is nog lang niet bereikt dus ik hou mijn doekoes lekker op mijn rekening.
Ah oké, dan heb ik verder ook geen ideeën.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Net gedaan, maar dat word dus pas over een paar dagen opgelost, en ik haat dat.
We zijn skeer omdat de huur kaal 950 is pannenkoek.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
ja aan het eind van de maand dus minder dan 80¤ hebben![]()
leuk als je student bent maar met een kind zo skir zijn omdat je peuken moet kopen
ja dank je, ik ga even een gat in de muur slaan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah oké, dan heb ik verder ook geen ideeën.
Fijn om hier ook nog van dienst te kunnen zijn met mijn helpdesk skills.
dan moet je niet boven je stand leven.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
We zijn skeer omdat de huur kaal 950 is pannenkoek.
Nou poeh poehquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja daar geniet ik ook weer iedere maand vanquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Eghquote:
Je hebt niet eens gedronkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ja dank je, ik ga even een gat in de muur slaan.
Ik vind geld ook wel belangrijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat is het voornaamste, dat geld is niet zo erg als je je ermee vermaakt.
jij hebt toch koop?quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja daar geniet ik ook weer iedere maand van
Zorg ervoor dat je daarna nog wel kan typen vriend, anders moeten we je hier missenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ja dank je, ik ga even een gat in de muur slaan.
Bloeddruk is behoorlijk opgelopen in het afgelopen uur.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maar gaat me gewoon om het bedrag per maand in dit gevalquote:
Ja regel even een betaalbare woning voor me dan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:03 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
dan moet je niet boven je stand leven.
950 kaal op twee salarissen veel vinden, ben je dus alsnog skeer he
vind ik gewoon leukquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar gaat me gewoon om het bedrag per maand in dit geval
Waarom moet jij me altijd lastigvallen met feitjes
Ik zou dan een keertje boodschappen kunnen doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef Chloroform het volgende:
Als ik al het geld dat ik ooit aan drank heb uitgegeven nog zou hebben, zou ik echt rijk zijn
welke stad zit je danquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja regel even een betaalbare woning voor me dan.
Oeioeieoiiiiii even terug in je chakra komenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bloeddruk is behoorlijk opgelopen in het afgelopen uur.
Heb nog 2 bier liggen, maar het is geen weekend, maar denk dat ik ze toch maar op ga drinken
Oh, ik heb diequote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Vind van die plateauzolen ook echt tyfus lelijk, alsof je een beperking hebt.
Het zijn niet alleen sigaretten....quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:59 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
je hebt niet eens 80 euro () om schoenen te kopen maar wil niet stoppen met paffen
als je 20 pakjes per maand rookt ben je al 140¤ goedkoper uit.
junkies
nee man vans platform is wel geil bij chicks zeg ik eerlijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Vind van die plateauzolen ook echt tyfus lelijk, alsof je een beperking hebt.
Ja 40 rollen wc-papier halenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou dan een keertje boodschappen kunnen doen
Zin om dat kanker linkedin naar de chakra te meppenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oeioeieoiiiiii even terug in je chakra komen
Ik vind het met de energierekening en al die heffingen erbij best wel prijzig voor een starter en een student.quote:
Soms wel ja, maar nu al heel lang niet meerquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geef je het wel aan ingame klote items uit waar je geen hol aan hebt
Jij bent rijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef Chloroform het volgende:
Als ik al het geld dat ik ooit aan drank heb uitgegeven nog zou hebben, zou ik echt rijk zijn
Gewoon doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zin om dat kanker linkedin naar de chakra te meppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |