Ja nog wel even op de grilplaatquote:
Pfff wat een onzin.. MEN????quote:
Dierenbevallingen zijn over de grens?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh beesten ja nee nu wordt het echt te goor
je had er ook bishes van kunnen makenquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Inknippen heb ik gedaan net met de kipfiletEn gerookt
AH, GADVERDAMME!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ziet er wel lekker uit.![]()
Is Recce meervoud?quote:
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben voor rape, zodat er minder ongesteldheid is.
Moet altijd wel lachen om die filmpjesquote:
Ja mag ook terug naar schoolquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben voor rape, zodat er minder ongesteldheid is.
Ja, het is zó flauw, je moet wel.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen om die filmpjes
Nee, een beetje in die zure sloot lopen poeren is lekker fris.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:53 schreef TillyB het volgende:
En dan hebben we het nog niet eens over het bevaren van de rode zee! Dat vind ik dan wel weer nasty
quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, het is zó flauw, je moet wel.
Ik pas. Jajaja altijd al gedaanquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ongesteldheid is niet zoals God het bedoeld heeft. Er moet gebaard worden en zoveel mogelijk!
quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:55 schreef Recce het volgende:
Ik ga zo maar eens eten na deze fijne mental images.
Dag.
Zoveel mogelijk krijsende bebloedde slijmerige babies die uit een uitgescheurde wond gepoept worden! Eet smakelijk!quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ongesteldheid is niet zoals God het bedoeld heeft. Er moet gebaard worden en zoveel mogelijk!
Ja seks is sowieso bah viesquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, een beetje in die zure sloot lopen poeren is lekker fris.
Was vast een hele moeilijke vraagquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:01 schreef D. het volgende:
Met Sunday Bloody Sunday als antwoord had ik kaartjes voor U2 gewonnen
Waar ga je nu voor sparen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:14 schreef D. het volgende:
Ik zoek mijn oude auto op
"status kenteken; gedemonteerd"
Kennelijk doet ie het niet meer
Ik heb mijn zinnen al even gezet op een nieuwe droomautoquote:
Daar had je alle gegevens nog van liggen, of wist je die uit je hoofd?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb mijn zinnen al even gezet op een nieuwe droomauto
De auto's die ik opzocht waren auto's die ik vroeger had...
Hoeveel autos heb je gehad ?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:16 schreef D. het volgende:
2e auto; kenteken onbekend
3e auto; kenteken demonteerd
Kentekens?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar had je alle gegevens nog van liggen, of wist je die uit je hoofd?
Ik heb dat zelf ook opgezocht, ondanks dat ik het ding zelf naar de sloop had gebracht deed het best een beetje pijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:14 schreef D. het volgende:
Ik zoek mijn oude auto op
"status kenteken; gedemonteerd"
Kennelijk doet ie het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |