abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_186553837
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
6s.gif Op woensdag 1 mei 2019 23:22 schreef Dave het volgende:

[..]

Welk cijfer begint in de Duitse variant met de laatste letter van het alfabet?
Dan zou het alsnog Zwei moeten zijn :6
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186553994
quote:
10s.gif Op woensdag 1 mei 2019 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dan zou het alsnog Zwei moeten zijn :6
Ja, of 2. Maar niet Z, al zou je dat met een dronken kop kunnen opschrijven.
Hey, ik probeer je hier te helpen h! ;)
:o)
pi_186554030
quote:
10s.gif Op woensdag 1 mei 2019 23:28 schreef Dave het volgende:

[..]

Ja, of 2. Maar niet Z, al zou je dat met een dronken kop kunnen opschrijven.
Hey, ik probeer je hier te helpen h! ;)
Dat waardeer ik ten zeerste :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186554733
Het is toch bijzonder dat we in dezelfde tijd leven als Messi. Niet normaal.

woensdag 1 mei 2019 @ 23:59:43 #55
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_186554788
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2019 23:57 schreef blackswangreen het volgende:
Het is toch bijzonder dat we in dezelfde tijd leven als Messi. Niet normaal.

Was echt niet normaal meer hoe die man tekeer ging (en 32) _O_
Als Ajax daar straks tegen zou moeten oh gottegot :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 2 mei 2019 @ 00:01:29 #56
163650 crew  Greys
Nee.
pi_186554834
Ook ff hier omdat lang niet iedereen in organisatietooic zit:

Net bekend geworden dat Madonna Like A Prayer gaat zingen en nog een nieuw nummer in de finale. Maar dat ze k tijdens de 2e semi al aan bod komt en dan komt praten over haar liefde voor Isral en het songfestival. Please laat dat geen ophef-ding worden (omdat ze ook al een anti Trump song wilde doen) en dat dat de aandacht van Duncan z'n optreden afleidt. Nee toch he? Zeg nee. :') _O-
Koutist in opleiding.
pi_186555107
Flikker toch op met die Madonna! Kunnen ze haar dat miljoen niet bieden om weg te blijven?
pi_186555161
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 00:01 schreef Greys het volgende:

Net bekend geworden dat Madonna Like A Prayer gaat zingen en nog een nieuw nummer in de finale. Maar dat ze k tijdens de 2e semi al aan bod komt en dan komt praten over haar liefde voor Isral en het songfestival. Please laat dat geen ophef-ding worden (omdat ze ook al een anti Trump song wilde doen) en dat dat de aandacht van Duncan z'n optreden afleidt. Nee toch he? Zeg nee. :') _O-
Ach misschien zegt ze vooral op The Nerherlands te gaan stemmen :P
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 2 mei 2019 @ 00:37:19 #59
163650 crew  Greys
Nee.
pi_186555582
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 00:11 schreef blackswangreen het volgende:
Flikker toch op met die Madonna! Kunnen ze haar dat miljoen niet bieden om weg te blijven?
Nou graag.

In de finale vond ik al te veel, nou komt ze ook nog in 'onze' semi. Hmpf..
Koutist in opleiding.
pi_186555598
Fauks confirmed

quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 00:33 schreef Faux. het volgende:

[..]

That's me *O*
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_186557755
quote:
... en dat dat de aandacht van Duncan z'n optreden afleidt. Nee toch he? Zeg nee. :') _O-
Rustig meid, denk aan je post van gisteren

quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2019 21:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zweer je, NUL ZENUWEN
;)
pi_186557774
quote:
Ze hadden dat geld beter in de organisatie kunnen steken zodat ze goedkopere kaarten aan konden bieden. Nu zit straks de zaal halfvol tijdens de semi :')
  donderdag 2 mei 2019 @ 08:15:19 #63
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_186557779
Greys is altijd nogal inconsistent in de week voorafgaand aan het ESF :D Die vliegt van 0 zenuwen naar paniek en weer terug _O-
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_186557783
quote:
_O_
pi_186557830
Jullie vonden Duncan gisteren niet hesig klinken? Dan zal dat wel aan mij liggen.

Is ook eigenlijk n van m'n grootste zorgen. Met al die interviews en repetities volgende week... Hopelijk komt ie tussendoor ook een beetje aan z'n rust toe.
pi_186557879
quote:
5s.gif Op donderdag 2 mei 2019 08:21 schreef Dave het volgende:
Jullie vonden Duncan gisteren niet hesig klinken? Dan zal dat wel aan mij liggen.

Is ook eigenlijk n van m'n grootste zorgen. Met al die interviews en repetities volgende week... Hopelijk komt ie tussendoor ook een beetje aan z'n rust toe.
Ja. Maar het zal voor hem ook de eerste keer zijn geweest om zoveel nummers achter elkaar te zingen, dus misschien lag het wel daaraan.

Hij zei zelf (bij 538 dacht ik) dat hij ook zijn rust gaat pakken daar. :)
pi_186558060
Goedemorgen c_/
pi_186558210
quote:

NEE. #TeamKomtgoed ;)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_186558234
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 08:12 schreef Dave het volgende:

[..]

Rustig meid, denk aan je post van gisteren
[..]

;)
Even ter verdediging van haar: die ‘nul zenuwen’ ging over de staging :+
George Michael
pi_186558439
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 08:58 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Even ter verdediging van haar: die ‘nul zenuwen’ ging over de staging :+
(all) I know, (all) I know (loving you...), maar dat moet je er niet bij vertellen h :P
pi_186558476
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:14 schreef Dave het volgende:

[..]

(all) I know, (all) I know (loving you...), maar dat moet je er niet bij vertellen h :P
_O-
Ik dacht nog wel: zal ik ‘t doen of zal ik ‘t niet doen? :7
Luf joe toe :*
George Michael
pi_186559040
quote:
5s.gif Op donderdag 2 mei 2019 08:21 schreef Dave het volgende:

Ik vond het meevallen, maar omdat hij overmorgen nog een radio optreden geeft. Dacht ik wel even van, daarna ga je je stem even rust geven Duncan :P

Maar hij is zangcoach en weet dat hij zijn stem moet sparen voor volgende weken.
pi_186559075
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:55 schreef ato het volgende:

[..]

Maar hij is zangcoach en weet dat hij zijn stem moet sparen voor volgende weken.
Ja, maar de Avrotros (?) plant wel 86 interviews in met buitenlandse media volgende week.
pi_186559111
quote:
11s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:57 schreef Dave het volgende:

[..]

Ja, maar de Avrotros (?) plant wel 86 interviews in met buitenlandse media volgende week.
Kan hij ook met een stand in.
Nee ik denk dat Duncan wel weet hoe hij met zijn stem moet omgaan.
pi_186559146
En anders horen wij volgende week, oh jee gedoodverfde favoriet klinkt niet goed bij stem.
Niet jinxen Ato, niet jinxen..
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')