Dan zou het alsnog Zwei moeten zijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 23:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Welk cijfer begint in de Duitse variant met de laatste letter van het alfabet?
Ja, of 2. Maar niet Z, al zou je dat met een dronken kop kunnen opschrijven.quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan zou het alsnog Zwei moeten zijn
Dat waardeer ik ten zeerstequote:Op woensdag 1 mei 2019 23:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, of 2. Maar niet Z, al zou je dat met een dronken kop kunnen opschrijven.
Hey, ik probeer je hier te helpen hè!
Was echt niet normaal meer hoe die man tekeer ging (en 32)quote:Op woensdag 1 mei 2019 23:57 schreef blackswangreen het volgende:
Het is toch bijzonder dat we in dezelfde tijd leven als Messi. Niet normaal.
Ach misschien zegt ze vooral op The Nerherlands te gaan stemmenquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:01 schreef Greys het volgende:
Ook ff hier omdat lang niet iedereen in organisatietooic zit:
Net bekend geworden dat Madonna Like A Prayer gaat zingen en nog een nieuw nummer in de finale. Maar dat ze óók tijdens de 2e semi al aan bod komt en dan komt praten over haar liefde voor Israël en het songfestival. Please laat dat geen ophef-ding worden (omdat ze ook al een anti Trump song wilde doen) en dat dat de aandacht van Duncan z'n optreden afleidt. Nee toch he? Zeg nee.![]()
Nou graag.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:11 schreef blackswangreen het volgende:
Flikker toch op met die Madonna! Kunnen ze haar dat miljoen niet bieden om weg te blijven?
Rustig meid, denk aan je post van gisterenquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:01 schreef Greys het volgende:
... en dat dat de aandacht van Duncan z'n optreden afleidt. Nee toch he? Zeg nee.![]()
quote:
Ze hadden dat geld beter in de organisatie kunnen steken zodat ze goedkopere kaarten aan konden bieden. Nu zit straks de zaal halfvol tijdens de semiquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:11 schreef blackswangreen het volgende:
Flikker toch op met die Madonna! Kunnen ze haar dat miljoen niet bieden om weg te blijven?
quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:11 schreef blackswangreen het volgende:
Ja. Maar het zal voor hem ook de eerste keer zijn geweest om zoveel nummers achter elkaar te zingen, dus misschien lag het wel daaraan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:21 schreef Dave het volgende:
Jullie vonden Duncan gisteren niet hesig klinken? Dan zal dat wel aan mij liggen.
Is ook eigenlijk één van m'n grootste zorgen. Met al die interviews en repetities volgende week... Hopelijk komt ie tussendoor ook een beetje aan z'n rust toe.
NEE. #TeamKomtgoedquote:Op donderdag 2 mei 2019 00:01 schreef Greys het volgende:
Ook ff hier omdat lang niet iedereen in organisatietooic zit:
Net bekend geworden dat Madonna Like A Prayer gaat zingen en nog een nieuw nummer in de finale. Maar dat ze óók tijdens de 2e semi al aan bod komt en dan komt praten over haar liefde voor Israël en het songfestival. Please laat dat geen ophef-ding worden (omdat ze ook al een anti Trump song wilde doen) en dat dat de aandacht van Duncan z'n optreden afleidt. Nee toch he? Zeg nee.![]()
Even ter verdediging van haar: die ‘nul zenuwen’ ging over de stagingquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Rustig meid, denk aan je post van gisteren
[..]
(all) I know, (all) I know (loving you...), maar dat moet je er niet bij vertellen hèquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Even ter verdediging van haar: die ‘nul zenuwen’ ging over de staging
quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:14 schreef Dave het volgende:
[..]
(all) I know, (all) I know (loving you...), maar dat moet je er niet bij vertellen hè
Ik vond het meevallen, maar omdat hij overmorgen nog een radio optreden geeft. Dacht ik wel even van, daarna ga je je stem even rust geven Duncanquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:21 schreef Dave het volgende:
Jullie vonden Duncan gisteren niet hesig klinken? Dan zal dat wel aan mij liggen.
Is ook eigenlijk één van m'n grootste zorgen. Met al die interviews en repetities volgende week... Hopelijk komt ie tussendoor ook een beetje aan z'n rust toe.
Ja, maar de Avrotros (?) plant wel 86 interviews in met buitenlandse media volgende week.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:55 schreef ato het volgende:
[..]
Maar hij is zangcoach en weet dat hij zijn stem moet sparen voor volgende weken.
Kan hij ook met een stand in.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar de Avrotros (?) plant wel 86 interviews in met buitenlandse media volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |