Wacht nog tot net na het eten en zet er dan bij "wat denk je van dit overheerlijke toetje?"quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is dit het moment om mijn pener te sturen?
Wanneer ga je eten ama?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht nog tot net na het eten en zet er dan bij "wat denk je van dit overheerlijke toetje?"
quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heil de volksleider! Wat vindt u van de Jodenkwestie?
Volgens mij zijn dit jochies van 15
Eerder wat ouder wordende verzuurde inheemse niet al te succesvolle lelijke mannen met bierbuiken die overal buitenlanders met het meisje dat ze willen zien lopen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heil de volksleider! Wat vindt u van de Jodenkwestie?
Volgens mij zijn dit jochies van 15
Zin om je te knuffelenquote:
Ben jij dat?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerder wat ouder wordende verzuurde inheemse niet al te succesvolle lelijke mannen met bierbuiken die overal buitenlanders met het meisje dat ze willen zien lopen.
Fixed.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zin om je kutje op te rekken tot het strakste standje.
Ik heb mooie armband met hakenkruizen er opquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
@:volksleider____
soms vind ik het wel jammer dat ik geen nazi ben, lekker larpen de hele dag, het equivalent van je verkleden in een gekke hoed als je bij oma bleef slapen vroeger
owquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb mooie armband met hakenkruizen er op
post eens wat leuksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |