koekoekquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die club heeft totaal geen flair of uitstraling. Beetje het Feyenoord van Engeland
Maar sindsdien post jij ook overalquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Kan ik er wat aandoen dat jij in elke SC zit
Ze zoekt nog een sc waar ze welkom is.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar sindsdien post jij ook overal
dat is wel zo jaquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze zoekt nog een sc waar ze welkom is.
Een beetje? Godverdomme man, ik krijg spontane ejaculaties bij het zien van haar foto's.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:59 schreef UitStraling het volgende:
Al die hijgerige reacties![]()
Ziet Charlotte er een beetje mooi uit of zo?
Zou je haar als bijvrouwtje nemen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een beetje? Godverdomme man, ik krijg spontane ejaculaties bij het zien van haar foto's.
open er een topic overquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Gezocht: Stoere man die grote spin van plafond komt halen.
Ja maar dan staat ze in een wachtrij.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou je haar als bijvrouwtje nemen?
Beetje ver weg anders had ik je galant als een hoofse ridder geholpen, belangeloos met mijn broek aan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Stuur mij die foto's even door, dan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een beetje? Godverdomme man, ik krijg spontane ejaculaties bij het zien van haar foto's.
Dat vind ik eerder van PSV.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die club heeft totaal geen flair of uitstraling. Beetje het Feyenoord van Engeland
Ik kom eraan!quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |