of nonquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aan de kant gezet
Nu word ik lesbisch ofzo
Moet vast lukkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Want ik wil wel gewoon seks hebben
Ik ben goed in jengaquote:
quote:
quote:
quote:
Dat was een mooie actie, ik stond er bij en keek bolkte ernaarquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doet me denken aan die keer dat Streepje een hele nacht op bleef.
Had hij 0 punten, NUL PUNTEN!!!!![]()
![]()
![]()
quote:
Nog plannen om er later langer naar toe gaan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik vlieg maandag, maar ik blijf maar een weekje
We gaan een weekje orienteren. En gelijk kijken voor een paar barretjes. Dus de bedoeling is wel terug naar Spanjequote:Op woensdag 1 mei 2019 15:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog plannen om er later langer naar toe gaan?
quote:
Zelfquote:
Zuid spanje is groot, er is vast wel iets te vinden.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We gaan een weekje orienteren. En gelijk kijken voor een paar barretjes. Dus de bedoeling is wel terug naar Spanje
We willen in omgeving Malaga. Liefst Benalmadenaquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Zuid spanje is groot, er is vast wel iets te vinden.
Ook weer wakker?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Zuid spanje is groot, er is vast wel iets te vinden.
Maar wel Spanje dus? Niet overwogen in andere landen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We willen in omgeving Malaga. Liefst Benalmadena
Nee dat trekt me totaal niet. Alleen Spanje, of Engelandquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar wel Spanje dus? Niet overwogen in andere landen?
Andere tijd zone voor dev hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |