Jaloers zijn op mijn trademarkquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:43 schreef Trollscience het volgende:
kan een devver niet coderen dat je een autoban krijgt wanneer je meer dan vijf keer de emo.gif-smiley gebruikt binnen vijf minuten
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:43 schreef Trollscience het volgende:
kan een devver niet coderen dat je een autoban krijgt wanneer je meer dan vijf keer de emo.gif-smiley gebruikt binnen vijf minuten
Ik zal wel weer de volwassenste zijn hier en het niet verder laten escalerenquote:
Ja dat kan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:43 schreef Trollscience het volgende:
quote:
Zo zoquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he... kan iemand zijn moeder bellen dat ze hem uit de ballenbak haalt, hij zit toch maar op zijn mobieltje
hardop gelachen helaasquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he... kan iemand zijn moeder bellen dat ze hem uit de ballenbak haalt, hij zit toch maar op zijn mobieltje
hap hapquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:47 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Zo zoje bent wel trots op je burgerlijke bestaan
Assetto Corsa.quote:
Sorry om je teleur te stellen maar dat is tegen de wet.quote:
Huh waarom vraag je het dan?quote:
the things I do for lovequote:Op woensdag 1 mei 2019 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry om je teleur te stellen maar dat is tegen de wet.
Heb je toch nog wat te snoeien.quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Heg snoeien
Boodschappen
mijn stropdassen uitzoeken
als ik zin heb misschien een rondje rijden, voor de leuk...
zin in
is goed br_ddiequote:Op woensdag 1 mei 2019 14:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
als ik zin heb misschien een rondje rijden, voor de leuk...
zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |