jezusquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie het nu ook, fascinerend
Ik blijf het hele ___ maar een ___ vindenquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
vinden jullie het ook zo fijn dat VK bijna nooit meer post
Zouden er meer moeten doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
vinden jullie het ook zo fijn dat VK bijna nooit meer post
rt rtquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik blijf het hele ___ maar een ___ vinden
Log uit en komt nooit weer.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik blijf het hele ___ maar een ___ vinden
Schiet altijd volledig in de stress wanneer jij wat liefs zegtquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:23 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Denk dat jouw persoonlijkheid sterk genoeg is om jezelf te blijven
@zoskquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Er zat net even een Pakistaan aan mijn bureau, nare lichaamsgeur toch die Aziaten
als je ophoudt met rollenspellen als je mod wordt dan accepteer ik hetquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Schiet altijd volledig in de stress wanneer jij wat liefs zegt
ik en hans hebben met elkaar afgesproken dat we allebei op 1 juni anoniem gaanquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan blijven er weinig over nog hier. We moeten Hans koesteren
Vermoeiend mannetjequote:Op woensdag 1 mei 2019 13:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je ophoudt met rollenspellen als je mod wordt dan accepteer ik het
dit zouden we geheim houdenquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik en hans hebben met elkaar afgesproken dat we allebei op 1 juni anoniem gaan
Dan ga ik ook anoniem danquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
recalcitrant krengquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je ophoudt met rollenspellen als je mod wordt dan accepteer ik het
Niet zo projecteren.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jezus hans waar haal je die vocabulaire inenen vandaan
dan post ik toch gewoon lekker door op mijn kloontjesquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]en dan jij door de shredder en hij "hahatjes"
Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
jammer dat wij allemaal volwassen zijn geworden in de afgelopen paar jaar maar WCH blijft nog even kinderachtig en gemeen
waarom doe je zo gemeen tegen ons mannelijke users maar zo aardig tegen de vrouwelijke usersquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd toch je dikke bek dicht zuigertje
Wat dat betreft wel een prima adminquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom doe je zo gemeen tegen ons mannelijke users maar zo aardig tegen de vrouwelijke users
kuthoerquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel een prima admin
quote:
quote:
fusilleer hemquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zo ik ga NU de leiding erbij halen
Doe aardig tegen zosk, Catkiller, uitstraling, Hans en flam hoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom doe je zo gemeen tegen ons mannelijke users maar zo aardig tegen de vrouwelijke users
petje op?quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
Zie er vandaag woest aantrekkelijk uit denk ik, strak in de spijkerbroek, nonsjalant shirtje, pretogen, bevallige vrouwenhalzen verdraaien zich, kassameisjes raken verlegen en friemelen wat met hun haar en de flauwe maar oh zo sexy vrouwenhumor vliegt me om de oren, het leven is mooi, tijd voor een wijntje
uber is wel een vent eerste klas jaquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doe aardig tegen zosk, Catkiller, uitstraling, Hans en flam hoor
krijg ik dan ook wajongquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend zij zuigt jou zo hard dat je drie dagen moet herstellen van uitdroging.
en sindsdien is ze foetsie dus volgens mij ging dat niet zo goedquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wrm niet? Jullie waren toch lekker aan het dm’en?
Misschien is ze wat verlegenquote:Op woensdag 1 mei 2019 14:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en sindsdien is ze foetsie dus volgens mij ging dat niet zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |