In the Forest of Love, ze gaan allemaal losquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, dat zal wel loslopen, maar wel allemaal leuke dames.
ik zit alleen nog een beetje met de tekst van 1 van de beginnummers...ik vraag me nog steeds af of ze nou 'hair on my chest' zongquote:
Ja, daar denken ze wel even over na met het hele team voordat ze de track uitbrengen.quote:
klonk het als Demis?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zit alleen nog een beetje met de tekst van 1 van de beginnummers...ik vraag me nog steeds af of ze nou 'hair on my chest' zong
Dan vraag je jezelf af, wás het wel een 'ze'.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zit alleen nog een beetje met de tekst van 1 van de beginnummers...ik vraag me nog steeds af of ze nou 'hair on my chest' zong
quote:
het had echt een vrouwenstem, geen nep, geen Demisquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan vraag je jezelf af, wás het wel een 'ze'.
spannendquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo naar beneden zien te sneaken voor een flessie bronwater.
Proost! Ik heb toch ook maar voor water gekozenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik dacht gezellig mee te doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Proost! Ik heb toch ook maar voor water gekozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |