ehm, hij zei dattie nog wel even moest oefenen voordat ik weer een filmpje ging makenquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Aanrecht en vloer bleven gevrijwaard van plopcorn deze keer.
je weet waar mijn huis woont hč, in de alles is anders showquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:00 schreef chufi het volgende:
Kant ie leuk op bevriijdingsdag popcorn verkopen ...
des Aapsquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lol, wist niet dat er wat te oefenen viel met zo'n ding. Dacht popcorn erin, aanzetten en wachten op de dingen die komen gaan.
Verlenghaspeltje meequote:Op woensdag 1 mei 2019 11:04 schreef sacha het volgende:
[..]
je weet waar mijn huis woont hč, in de alles is anders show
Je hebt natuurlijk de meest geavanceerde gestuurdquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lol, wist niet dat er wat te oefenen viel met zo'n ding. Dacht popcorn erin, aanzetten en wachten op de dingen die komen gaan.
dus vanaaf gaat de fik in de mega brandstapelquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:04 schreef sacha het volgende:
[..]
je weet waar mijn huis woont hč, in de alles is anders show
Wie wordt erop gegooid?quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:16 schreef sacha het volgende:
[..]
dus vanaaf gaat de fik in de mega brandstapel
Fijn dat het redelijk goed gaat met je moeder naar omstandighedenquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier in de SC zoeken ze vast nietquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ze zijn nu op heksenjacht dus ik heb mij verstopt
Ben je op kamp skat ?quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:25 schreef sacha het volgende:
[..]
Gewoon net doen of je wel heel normaal bentquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:25 schreef sacha het volgende:
[..]
Wijsquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:25 schreef sacha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |