Sterkte L2B !!quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net aan de telefoon gehad. Ze had het gisterenavond erg koud, maar geen rillingen, dus geen allergische reactie. Goed geslapen, maar geen trek in eten en koffie, al neemt ze het wel. Maar ja, dat zijn nog normale bijverschijnselen.
Omdat ze het na afloop van de 1e kuur erg koud kreeg én rillingen erbij, lieten ze de 2e kuur via infuus langzamer indruppelen.
Het komt wel goed, Sjoef.
ik rem nu een beetje afquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is ook ziek... al dat gesport is ook niet altijd goed
Dank, Amph! Jij hebt ondanks alles overigens ook een uiterst positieve instelling. Bewonderenswaardig mens.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:06 schreef D. het volgende:
[..]
ik rem nu een beetje af
Zeg ik, vanuit de sportschool
Je wilt de rest van de week ook vrij/ziek ....quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:06 schreef D. het volgende:
[..]
ik rem nu een beetje af
Zeg ik, vanuit de sportschool
Ja ja, pas nou maar op, maffie.quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:10 schreef D. het volgende:
[..]
weliswaar alleen op de loopband, en wellicht even hometrainer
OK Lucky..quote:Op woensdag 1 mei 2019 09:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net aan de telefoon gehad. Ze had het gisterenavond erg koud, maar geen rillingen, dus geen allergische reactie. Goed geslapen, maar geen trek in eten en koffie, al neemt ze het wel. Maar ja, dat zijn nog normale bijverschijnselen.
Omdat ze het na afloop van de 1e kuur erg koud kreeg én rillingen erbij, lieten ze de 2e kuur via infuus langzamer indruppelen.
Het komt wel goed, Sjoef.
nee, lopen werd aangeraden door de fysiotherapeutquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wilt de rest van de week ook vrij/ziek ....
ja bewegen is meestal het beste..quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:12 schreef D. het volgende:
[..]
nee, lopen werd aangeraden door de fysiotherapeut
met de rest ookquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je, met mijn rug gaat het bijzonder goed, omdat ik rustig aan doe.
ik voel een liedje opkomenquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:12 schreef D. het volgende:
[..]
Fuck dat, gewoon de auto pakken, laat 'm barsten. Dát zal hem leren. En bij het wegrijden nog ff lekker zo'n lange neus maken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:12 schreef D. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |