Plus denken dat je jezelf een update geeft en er ineens een hele extra persoonlijkheid bij krijgen gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Niet iets waar je vlak voor een ESF doorheen wil gaan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig; je was er anders aardig op achteruit gegaan wat betreft ESF zenuwen en hysterie, en slapeloze nachten

Welterusten.quote:Op woensdag 1 mei 2019 01:00 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga de late night squad verlaten. Slaapse allemaal!

Oh, die is best welquote:Op woensdag 1 mei 2019 01:01 schreef Greys het volgende:
Hij is inmiddels al paar weken oud maar ik blijf erom lachen.
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 1 mei 2019 01:01 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]

En zo is hetquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Plus denken dat je jezelf een update geeft en er ineens een hele extra persoonlijkheid bij krijgen gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Niet iets waar je vlak voor een ESF doorheen wil gaan.

[ afbeelding ]

Trusten!quote:Op woensdag 1 mei 2019 01:00 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga de late night squad verlaten. Slaapse allemaal!

1976, 1977, 1978 en 1979 worden niet genoemd en Réunion bleef steken in de halve finale. Verder wel aardig om te lezen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 01:16 schreef summer52 het volgende:
Ik ga nog even in het Songfestival blad lezen en daarna maar eens proberen te slapen. Welterusten allemaal.

Ja best een aardig blad, maar wel op sommige punten wat onzorgvuldig. Het interview van Cornald vond ik wel heel erg goed en scherp.quote:Op woensdag 1 mei 2019 01:42 schreef ato het volgende:
[..]
1976, 1977, 1978 en 1979 worden niet genoemd en Réunion bleef steken in de halve finale. Verder wel aardig om te lezen.

Lolquote:Op woensdag 1 mei 2019 01:01 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vind het altijd zo mooi als iemand een link van De Speld op Facebook zet en dat daar dan bloedserieus op gereageerd wordtquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Speld is weer bezig
Australië doet eenmalig mee aan Europese verkiezingen

Dat zijn de Tokkies en bejaarden die geen fake news kunnen onderscheiden. Zelfs niet als het er zo dik bovenop ligt. En die mogen ook stemmen...quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vind het altijd zo mooi als iemand een link van De Speld op Facebook zet en dat daar dan bloedserieus op gereageerd wordt

Ja precies......dat is dan wel weer treurig....quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat zijn de Tokkies en bejaarden die geen fake news kunnen onderscheiden. Zelfs niet als het er zo dik bovenop ligt. En die mogen ook stemmen...

Hahahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Speld is weer bezig
Australië doet eenmalig mee aan Europese verkiezingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |