Haha gekk doe ik nooit swa Waar wel over though?quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
aight gezel (: wel nix zeggen over "ento nationalisme" of waar je het altyd over hebt haha (:
wij stemmen allemaal groenlinks dus praten over het homeopathisch verdunnen van de bevolking van nederland werkt altijd wel goedquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha gekk doe ik nooit swa Waar wel over though?
Denk je dat Llorente slechter is dan Lukaku?quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond iedereen op het veld matig behalve Blind
had wel een keer soepele bewegingen in kleine ruimtequote:Op dinsdag 30 april 2019 23:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je dat Llorente slechter is dan Lukaku?
't Zal erom spannen he haha
smalling is veel beterquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
Denk dat United er ook wel van droomt.
Ik heb een keer een negerin geneukt dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wij stemmen allemaal groenlinks dus praten over het homeopathisch verdunnen van de bevolking van nederland werkt altijd wel goed
Aanvoerder maken en het project hehehquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom zou hij nu een stapje omlaag doen?
vind hem niet minder dan rose of monreal, dat soort werkquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind je daarvan? Zie altijd angst in die oogjes.
[ afbeelding ]
Ja precies, ik sta er ook zo in.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind hem niet minder dan rose of monreal, dat soort werk
maar geen alba of alaba
Snap je
omg slayyyy😍😍😍✊✊🙏🙏 mensen met een divers seksleven 🙏🙏🙏🙏quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb een keer een negerin geneukt dus dat zit wel goed.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omg slayyyy😍😍😍✊✊🙏🙏 mensen met een divers seksleven 🙏🙏🙏🙏
Was ons maar wel goeie seks.quote:Op dinsdag 30 april 2019 23:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omg slayyyy😍😍😍✊✊🙏🙏 mensen met een divers seksleven 🙏🙏🙏🙏
meestal als Ober eenquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Irritant he die crack-achtige figuren
Knappe homoseksuele manquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
Ajax heeft de slag gewonnen, maar de oorlog nog niet.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |