Ik hoop voor jou snel...beter voor deze wereld.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen we allemaal sterven. De 1 gelukkig, de ander met een halve liter schultenbrau in zijn hand.
Je wilt geen ban begrijp ik?quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou snel...beter voor deze wereld.
Grapje hoor.
Pics van je puntjesquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:11 schreef Already_in_use het volgende:
Als jullie ons even willen excuseren. Ik ga punten bij wadslak in zijn broek scoren..
Mijn leven draait ook niet om FOK. Waar heb je die wijsheid vandaan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mij kan het weinig verotten, mijn leven draait niet om FOK!.
Je bent hier heel de dag en je loopt te tellen in MEN met kloontjes.. ja sorry maar ik denk dat je nog beter afval kan gaan prikken hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn leven draait ook niet om FOK. Waar heb je die wijsheid vandaan?
quote:
Zal ik een yt link posten? Psv fey 10-0.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn leven draait ook niet om FOK. Waar heb je die wijsheid vandaan?
Ik ben hier helemaal niet de hele dagquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je bent hier heel de dag en je loopt te tellen in MEN met kloontjes.. ja sorry maar ik denk dat je nog beter afval kan gaan prikken hoor.
Adem in, adem uit, even tot 10 tellen en dan alt+f4. Is even beter.quote:
Mag hoor, dit jaar toch 5 punten verspeeld aan ons. Hoeveel kwam je tekort voor het kampioenschap?quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:14 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zal ik een yt link posten? Psv fey 10-0.
Hij wordt gek
Ik heb amper kloontjes.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je bent hier heel de dag en je loopt te tellen in MEN met kloontjes.. ja sorry maar ik denk dat je nog beter afval kan gaan prikken hoor.
Kappenquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb amper kloontjes.
Je gelooft in spoken jij .
Gek figuur ben jij.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mag hoor, dit jaar toch 5 punten verspeeld aan ons. Hoeveel kwam je tekort voor het kampioenschap?
Wij spelen niet voor het kampioenschap.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mag hoor, dit jaar toch 5 punten verspeeld aan ons. Hoeveel kwam je tekort voor het kampioenschap?
Trencinquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar ook. Play-off clubje he
Nou dat was er idd 1.quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe al jouw kloons heten, die 3132 ofzo en nog paar van die debiele
Onnodigquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou dat was er idd 1.
Maar meer zijn er niet.
Heyquote:
En Boaduquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:19 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat kan maar zo.
Stengs wel talentje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |