Voor hem is dat normaalquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:06 schreef aloa het volgende:
[..]
omgevallenflat is een beetje debiel aan het doen.
quote:
quote:
Meen je dit?quote:Op woensdag 1 mei 2019 00:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Maar voor de mensjes hier in dodetopic die ontzettend aan het raden waren wie wat waar kloons van lexy zijn.
Stop maar met zoeken die is er niet en die gaat er ook niet komen.
Ik ga jullie nu definitief verlaten !
Mijn account gaat op slotvoor een aantal van jullie was gezellig! [ afbeelding ]
Jij noemt mij tokkie, terwijl je zelf 1 van de grootste bent. Dus beter hou jij je tokkie smoel dicht en giet je die schultenbrau erin zodat er niet meer onzin uitkomt, behalve gejank over kloontjes en actsquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon je smoel dichthouden.
quote:
Topquote:
Ongewenstquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij noemt mij tokkie, terwijl je zelf 1 van de grootste bent. Dus beter hou jij je tokkie smoel dicht en giet je die schultenbrau erin zodat er niet meer onzin uitkomt, behalve gejank over kloontjes en acts
#wegmetaloaquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:08 schreef aloa het volgende:
Jammer dit zeg.
Altijd dezelfde die de sfeer verzieken
Ze ruikt heerlijk, bedankt voor het compliment.quote:
Uiteindelijk zullen we allemaal sterven. De 1 gelukkig, de ander met een halve liter schultenbrau in zijn hand.quote:
Nee preciesquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja precies. Kunt niet de hele avond neuken toch. Even bijkomen. Wijn drinken.
De ajax haat zit erg diepquote:Op woensdag 1 mei 2019 00:08 schreef aloa het volgende:
Jammer dit zeg.
Altijd dezelfde die de sfeer verzieken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |