sorry, dit is een dagbaggerquote:Op dinsdag 30 april 2019 22:52 schreef phoenyx het volgende:
Stormlooptopic, prenachtbaggertopic mag ook wel weer een keer open vind ik persoonlijk maar ja okeeee.......
En dat wil ik zo houdenquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ben jij nou eigenlijk een man of een vrouw? Er is zoveel mysterie rondom jou.
Oke ja ik heb ook een vrouwenicoontje maar ben ook een man. Maar hou graag ook mijn charme intactquote:Op dinsdag 30 april 2019 23:17 schreef murp het volgende:
[..]
En dat wil ik zo houdenMaar ik ben een man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brievenbussen zijn verboten!quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waarom eerst geen spoiler en een post later wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:00 schreef scrupuleus het volgende:
Dit ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:59 schreef ToT het volgende:
Daar past ie van mij niet in hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schat hem zo op 8 komkommersquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet je 'm bij de Jumbo daar op de weegschaal slingeren!
ben zo verkouden...quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel oke, niets te klagen.
Kan je jouw gevoelens met iemand delen?
En heb zin in kapsalonquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
He wat heftig zeg!
Nou beterschap dan maar he.
En op tijd naar bed!
Mquote:Op donderdag 2 mei 2019 07:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Er volgt zo nog wel een bakkie.
Hoestie daar?
Same, korte nacht gehad.quote:
Net zn vaderquote:Op donderdag 2 mei 2019 07:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Same, korte nacht gehad.
Mini-ToT zit hier naast me met schuimrubberen blokken te spelen.
En nu zit-ie de manen van een speelgoedleeuw te bewonderen....en nu weer een spiegel.
Goftedomme, focus eens op 1 ding, jongen!
Lol. Komt.goed.quote:Op donderdag 2 mei 2019 07:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Same, korte nacht gehad.
Mini-ToT zit hier naast me met schuimrubberen blokken te spelen.
En nu zit-ie de manen van een speelgoedleeuw te bewonderen....en nu weer een spiegel.
Goftedomme, focus eens op 1 ding, jongen!
Prijs valt mee.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:01 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Zie 'm shinen!
Made in China
quote:
Wat is het?quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:01 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Zie 'm shinen!
Made in China
Xiaomi Mi 9 SE.quote:
Inkakkenquote:Op donderdag 2 mei 2019 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]Net wakker?
Of nu al weer in aan het kakken?
Of nooit weer!quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo koekoek, dan ben je meteen een week wakker.
Past goftedomme niet eens onder mijn Senseo!quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Letterlijk een bakkie hartverzakking.
Ja beetje levenquote:Op donderdag 2 mei 2019 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]Hey daar!
Toch nog wat leven hier?
Wat een paar kontjes al niet kunnen doen!
Ja hier boven me, slaapkamer. Maar van al dat gewriegel kan ik niet slapen hoor!quote:
En dan?quote:Op donderdag 2 mei 2019 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier boven me, slaapkamer. Maar van al dat gewriegel kan ik niet slapen hoor!![]()
Ik wacht wel tot ze in slaap zijn gevallen.
Ja lekker slapen tochquote:Op donderdag 2 mei 2019 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja lekker liggen meuren he. Afgelopen nacht maar 3 uurtjes of zo geslapen.
Welterusten dan alvast.quote:Op donderdag 2 mei 2019 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja lekker liggen meuren he. Afgelopen nacht maar 3 uurtjes of zo geslapen.
Echt wel. Ja na een hele nacht deze 8 chickies vol te blaffen (de andere 4 liggen in spiegelbeeld net buiten beeld) ben je toch wel aan een beetje rust toe. Ik word ook wat ouder ondertussen.quote:
Ja kan ik me voorstellen. Ik vind 6 altijd al een hele klus.quote:Op donderdag 2 mei 2019 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel. Ja na een hele nacht deze 8 chickies vol te blaffen (de andere 4 liggen in spiegelbeeld net buiten beeld) ben je toch wel aan een beetje rust toe. Ik word ook wat ouder ondertussen.
Tegen de tijd dat 6 me te veel worden mag je me van de beademing af halen!quote:Op donderdag 2 mei 2019 22:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen. Ik vind 6 altijd al een hele klus.
Staat genoteerdquote:Op donderdag 2 mei 2019 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat 6 me te veel worden mag je me van de beademing af halen!
Trustequote:Op donderdag 2 mei 2019 22:50 schreef Kopjechino het volgende:
Vanaf 5 uur vanochtend constant bezig geweest. Ik ga maar eens slapen!
Gelukkig wel met een goedgevulde maag, want ben uit eten geweest met collega's en het was heerlijk
Mooi.. Weltrusten dan maarquote:Op donderdag 2 mei 2019 22:50 schreef Kopjechino het volgende:
Vanaf 5 uur vanochtend constant bezig geweest. Ik ga maar eens slapen!
Gelukkig wel met een goedgevulde maag, want ben uit eten geweest met collega's en het was heerlijk
Das balen, vanavond maar inhalen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook hoor!
Helaas wel opnieuw een korte nacht, maar ik kon gewoon niet meer slapen!
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Das balen, vanavond maar inhalen.
Nooit meer. Mooi geweest.quote:
Retteketettetetetquote:
Kleuter DJquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Vreselijk ja!Die skip ik dan ook altijd als ik muziek voor mini-ToT aan het draaien ben!
V E R S C H R I K K E L I J Kquote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kleuter DJ
Deze vind ik stiekem wel geinig:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
V E R S C H R I K K E L I J K
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar dit blijft gewoon in je kop hangen.
10 uur ookquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:01 schreef Kopjechino het volgende:
@:ToT bedankt weer voor tetten op mijn scherm bij het openen van dit topic
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |