Daar is iedereen het unaniem over eensquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax heeft vlaggetjes uitgevonden idd.
Bij elk vliegtuig dat over komt zou ik mij zorgen maken... Ook het geluid van treinen doet beven daar nuquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:56 schreef Caland het volgende:
Zoveel joden geconcentreerd op 1 plek is toch wel de natte droom van menig Oostenrijker.
Telefoon voor de heer wiesentahlquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:56 schreef Caland het volgende:
Zoveel joden geconcentreerd op 1 plek is toch wel de natte droom van menig Oostenrijker.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:56 schreef Caland het volgende:
1000 pond? Je moeder gaat toch niet mee zekers.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Fantastisch
Vier gigantische beeldschermen en een seizoenskaart a 1000 pond
quote:Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong waren nog niet geboren toen Ajax in 1997 voor het laatst de finale van de Champions League haalde.
Als je nog eens zo’n goede anekdote heb, schroom je dan vooral om hem te posten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Mijn collega zit daar nu. Hij is voor Feyenoord dus als Ajax scoort gaat hij alleen beleefd klappen.
Ik had al een referentie richting Palestina gedaan. (om het wat meer in het "nu" te trekken)quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:56 schreef Caland het volgende:
Deed ik wel bij je moeder.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:57 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
kommagebruik was hier wel handig...
In 1997 ja?quote:
Iedereen die je een beetje kent snapt dat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ben inderdaad zeer benieuwd naar het dichtstbijzijnde eettentje met de lekkerste T-bone. Go Sierd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |