Een confrontatie met ProteinShake Monk ligt op de loer.quote:
Die op een smerige wijze van onze Clemens won. Ik zou dit een gelukkige loting willen noemen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een confrontatie met ProteinShake Monk ligt op de loer.
Monk draait een aardig jaartje, maar dit mag geen probleem zijn voor het natuurtalent.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die op een smerige wijze van onze Clemens won. Ik zou dit een gelukkige loting willen noemen.
Van 2-5 naar 6-5. Sorcery.quote:
Nu wel een pandoering van De Zwaan. Moet je ook maar willen.quote:
quote:Op zondag 28 april 2019 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat hij al 10 jaar dezelfde speler is, dedainerig doet naar andere spelers en feitelijk alleen zich kan opladen voor duels waarin hij tegen intrinsiek beter, maar lager geklasseerde spelers speelt. Die wedstrijd wint hij dan somehow, om een of twee rondes later met een kutgemiddelde eruit te vliegen.
Ongekend ziedend.twitter:rockstar_13_ twitterde op woensdag 01-05-2019 om 18:07:13I’ve been playing professional darts for the best part of 10 years , dedicated my life to it , missed birthdays , special occasions and god knows what else. So to be called a CHEAT , when I’ve done nothing wrong , is an absolute insult!! And worst of all , from a so called mate reageer retweet
Zou Bunting de klootzak in dezen zijn geweest, gezien ook de time-out bij zijn pot tegen Labby?quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:44 schreef wimderon het volgende:
[..]Ongekend ziedend.twitter:rockstar_13_ twitterde op woensdag 01-05-2019 om 18:07:13I’ve been playing professional darts for the best part of 10 years , dedicated my life to it , missed birthdays , special occasions and god knows what else. So to be called a CHEAT , when I’ve done nothing wrong , is an absolute insult!! And worst of all , from a so called mate reageer retweet
Ik kan me niet voorstellen dat de sympathieke Bunting een maat is van de aan z'n eigen scheten ruikende Djo Kullen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou Bunting de klootzak in dezen zijn geweest, gezien ook de time-out bij zijn pot tegen Labby?
Lijkt me stug dat Whitlock het dan wel is die in de laatste 16 tegen hem speelde. Cullen komt uit Bradford wat ook niet extreem ver van St. Helens (Bunzzings plek) vandaan ligt. Zonneveld, Van der Meer en Gray lijken me ook bijzonder stug.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de sympathieke Bunting een maat is van de aan z'n eigen scheten ruikende Djo Kullen.
Volgens mij zei Whitlock tegen RTL7 dat Cullen zijn goede vriend was toen hij die EC finale haalde vorig jaar (halve finale was Whitlock - Cullen)quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat Whitlock het dan wel is die in de laatste 16 tegen hem speelde. Cullen komt uit Bradford wat ook niet extreem ver van St. Helens (Bunzzings plek) vandaan ligt. Zonneveld, Van der Meer en Gray lijken me ook bijzonder stug.
https://twitter.com/sbunting180/with_replies Bunzzing gebruikt 'mate' in overvloed (de ironie)
Is that you, Yannick?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:29 schreef KennyPowers het volgende:
Een schande dat Cadby met 6-3 van de klote dwerg D Webster heeft verloren in ronde 1 van PC15. Cadby is op mentaal gebied niet meer dezelfde Cadby als die hij in begin 2018 was. Dit is allemaal de schuld van de klootzakken die hem heel lang lieten wachten op zijn visum
En daar heeft Cadby dan van verloren HAHAHAquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:52 schreef wimderon het volgende:
109.9 Petersen, Devon 6 - 0 Webster, Darren 67.5
Leg maar uit.
Ik weet niet welke score opvallender is.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:52 schreef wimderon het volgende:
Leg maar uit.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:52 schreef wimderon het volgende:
Leg maar uit.
Dat is het ja, Peterson gooide 280 met 6 darts in de laatste leg en daar zijn ze gestopt met tellen, maar hij stond sowieso heerlijk te speren.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:02 schreef KennyPowers het volgende:
Darren Webster has withdrawn from his Last 64 match with Devon Petersen in the sixth leg due to injury.
At the time of withdrawal Petersen led 5-0, with the South African awarded a 6-0 win.
Misschien rare scores ingevuld voor de laatste leg?
Van Raya verliezen mag.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:35 schreef Mani89 het volgende:
Jamie Hughes verliest van Barney met 103 gemiddeld. @:el-stinho
Ik reken de 99,9 van Geert ook gewoon mee.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:09 schreef wimderon het volgende:
We zitten ergens halverwege ronde 2 en we noteren 22 100+ gemiddeldes, waaronder van Yordi Meeuwisse, Mark Webster en Piet Hudson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |