Amazing. She drank from the river and fed herself with plants.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 10:28 schreef A_Fortiori het volgende:
Na 16 dagen vermist te zijn geweest, gevonden:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ossen-maui~a4dc315e/
https://www.facebook.com/AmandaEllersMissing/
Haha ik dacht dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 25 mei 2019 14:45 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Naam onbekend. We zouden hem Tommy kunnen noemen ... omdat hij zichzelf Tommy heeft genoemd: https://hitchhikeadelic.com/2018/02/08/finding-limones-blog-037/
Is ws als grapje bedoeld, maar een andere naam heb ik niet kunnen vinden.
ja die schreeuwerd van Passel....quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:05 schreef Natski79 het volgende:
[..]
Excuses! Ja jij schreef dat, ik herinner het me weer. Hele goede suggestie. denk dat je gelijk kunt hebben. Ja iemand die zodanig bij letterlijk elke fase van het verhaal betrokken is en dan ook nog erop lijkt te kicken die ouders en familieleden te bevrienden en rond te leiden, wekt bij mij ook sterk de indruk betrokken te zijn, en uit controledwang or narcisme vervolgens heel dicht bij de zaak te willen rondzwermen.
Top, ik ga dat Sophia Koetsier topic lezen dan. Ook fascinerend, ik was het alweer vergeten tot ik er gisteravond een hoop theorieën over las. Maakt het wel een stuk lastiger bij haar zaak dat ze van die bipolaire manische fases had. Dan kan zelfs het meest onlogische nog logisch lijken voor zo iemand, dus zaken uitsluiten op onaannemelijkheid wordt dan lastiger. Zulke idiote details ook daar. En Nikki van Passel ook bij die zaak woordvoerdster, net als bij K+L.
Sophia’s zaak is een lastige hoor, haar ouders zijn na 3 jaar nog volop actief.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 15:05 schreef Natski79 het volgende:
[..]
Excuses! Ja jij schreef dat, ik herinner het me weer. Hele goede suggestie. denk dat je gelijk kunt hebben. Ja iemand die zodanig bij letterlijk elke fase van het verhaal betrokken is en dan ook nog erop lijkt te kicken die ouders en familieleden te bevrienden en rond te leiden, wekt bij mij ook sterk de indruk betrokken te zijn, en uit controledwang or narcisme vervolgens heel dicht bij de zaak te willen rondzwermen.
Top, ik ga dat Sophia Koetsier topic lezen dan. Ook fascinerend, ik was het alweer vergeten tot ik er gisteravond een hoop theorieën over las. Maakt het wel een stuk lastiger bij haar zaak dat ze van die bipolaire manische fases had. Dan kan zelfs het meest onlogische nog logisch lijken voor zo iemand, dus zaken uitsluiten op onaannemelijkheid wordt dan lastiger. Zulke idiote details ook daar. En Nikki van Passel ook bij die zaak woordvoerdster, net als bij K+L.
Had zo Panama kunnen zijn...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:10 schreef RapaNui het volgende:
De plek waar amanda is gevonden:
[ afbeelding ]
En toevallig een schoen van de meiden vinden achter een boomstam.........tja........quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn gedachtegang geweest, F heeft die meiden wel/niet gesproken/nooit gezien/beste vrienden, maar hij heeft een hut nabij Alto Romero. Hij vind de botten met zijn team en hij is contactpersoon met degene die de rugzak vind. Hmmmm, wie is er nou gek?
Dat die vondsten in scène gezet zijn blijkt me duidelijk.
Wel opmerkelijk dat als je naar dat natuurreservaat Makawao op Maui zoekt, en dan met name op haar vindplek noordelijk van de Twin Falls watervallen, dit op de kaart zo goed als aan de kust ligt. Lijkt wel een klein gebied om in te verdwalen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:10 schreef RapaNui het volgende:
De plek waar amanda is gevonden:
[ afbeelding ]
nou die voeten zien er lekker uit... zou dat komen door een schimmel/bacterie? Zit op beiden voeten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:13 schreef Natski79 het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat als je naar dat natuurreservaat Makawao op Maui zoekt, en dan met name op haar vindplek noordelijk van de Twin Falls watervallen, dit op de kaart zo goed als aan de kust ligt. Lijkt wel een klein gebied om in te verdwalen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb alleen begrepen dat ze haar schoenen was verloren en dus bloodvoets door die natuur heen liep. Mogelijk opengehaald her en der en wat ontstoken geraakt? Nee niets daarvan vermeld bij Lisannequote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
nou die voeten zien er lekker uit... zou dat komen door een schimmel/bacterie? Zit op beiden voeten.
Daar hadden de gevonden huidstukken van Lisanne geen last van.
Kennelijk was ze ook niet verdwaald, ze was in een greppel gegleden en kon er niet meer uitklimmen:quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:13 schreef Natski79 het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat als je naar dat natuurreservaat Makawao op Maui zoekt, en dan met name op haar vindplek noordelijk van de Twin Falls watervallen, dit op de kaart zo goed als aan de kust ligt. Lijkt wel een klein gebied om in te verdwalen.
Hier kan men spreken over "een ongeluk zit in een klein hoekje" en het mooiste is: ze het kan navertellen. Als de helikopter er niet zou zijn geweest, had het heel anders kunnen aflopen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:21 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Kennelijk was ze ook niet verdwaald, ze was in een greppel gegleden en kon er niet meer uitklimmen:
https://www.thedailybeast(...)aterfalls-to-survive
Ok!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 20:21 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Kennelijk was ze ook niet verdwaald, ze was in een greppel gegleden en kon er niet meer uitklimmen:
https://www.thedailybeast(...)aterfalls-to-survive
Ongeluk?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 21:04 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Hier kan men spreken over "een ongeluk zit in een klein hoekje" en het mooiste is: ze het kan navertellen. Als de helikopter er niet zou zijn geweest, had het heel anders kunnen aflopen.
Uitglijden doe je niet voor de lol, zoiets komt onverwacht. Blijkbaar dacht ze dat haar niets kon overkomen, wat natuurlijk heel dom is geweest.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ongeluk?
Ik noem dit liever "Darwinisch" gedrag. Hoe dom kun je zijn? Alleen zonder hulpsets, naast blijkbaar een greppel waar je in kan vallen... Hoe dan?
Maar ze liet zowel haar mobiele telefoon als een waterfles achter in de auto. Gezien de afmetingen van Maui had ze mogelijk gewoon naar huis kunnen bellen in die greppelquote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:12 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Uitglijden doe je niet voor de lol, zoiets komt onverwacht. Blijkbaar dacht ze dat haar niets kon overkomen, wat natuurlijk heel dom is geweest.
Dat bedoel ik met dat ze dacht dat haar niks kan overkomen. Ze had gewoon die telefoon moeten meenemen, dat was wel stukken slimmer geweest.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 23:23 schreef Natski79 het volgende:
[..]
Maar ze liet zowel haar mobiele telefoon als een waterfles achter in de auto. Gezien de afmetingen van Maui had ze mogelijk gewoon naar huis kunnen bellen in die greppel
Zo kan het natuurlijk ook met Kris en Lisanne zijn gegaan.quote:Op zondag 26 mei 2019 07:51 schreef RapaNui het volgende:
Kennelijk was ze toch wel verdwaald. Ze is van het pad afgegaan en is toen de weg kwijtgeraakt:
Ms. Eller had intended to go on a short trail walk, one she had done before. She went off the path at one point to rest, and when she resumed hiking, she got turned around.
“I wanted to go back the way I’d come, but my gut was leading me another way — and I have a very strong gut instinct,” she said. “So, I said, my car is this way and I’m just going to keep going until I reach it.”
https://www.nytimes.com/2019/05/25/us/hawaii-hiker.html
Nee dat kan daar niet, dat zegt de vader van Kris ook.quote:Op zondag 26 mei 2019 08:23 schreef gynaika het volgende:
[..]
Zo kan het natuurlijk ook met Kris en Lisanne zijn gegaan.
Na wat op de Mirador vertoefd te hebben, foto’s maken, het verkeerde pad gekozen.
Richtingsgevoel kwijtgeraakt.
Alles was voor hun ook nieuw en dan kan zoiets zeker gebeuren.
Alles kan, ik ken mensen die zich absoluut niet kunnen oriënteren.quote:Op zondag 26 mei 2019 09:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee dat kan daar niet, dat zegt de vader van Kris ook.
Uit hetzelfde artikel:quote:Op zondag 26 mei 2019 07:51 schreef RapaNui het volgende:
Kennelijk was ze toch wel verdwaald. Ze is van het pad afgegaan en is toen de weg kwijtgeraakt:
Ms. Eller had intended to go on a short trail walk, one she had done before. She went off the path at one point to rest, and when she resumed hiking, she got turned around.
“I wanted to go back the way I’d come, but my gut was leading me another way — and I have a very strong gut instinct,” she said. “So, I said, my car is this way and I’m just going to keep going until I reach it.”
https://www.nytimes.com/2019/05/25/us/hawaii-hiker.html
Maar welk pad dan? Zoals de ouders van Kris lieten zien; er is daar maar 1 pad. Als ze na de Mirador zijn doorgelopen dan kwamen ze bij die weide uit (paddock noemen jullie het meen ik). Daar waren ze echt wel tot de conclusie gekomen dat de enige weg terug naar Boquete omkeren betekende.quote:Op zondag 26 mei 2019 08:23 schreef gynaika het volgende:
[..]
Zo kan het natuurlijk ook met Kris en Lisanne zijn gegaan.
Na wat op de Mirador vertoefd te hebben, foto’s maken, het verkeerde pad gekozen.
Richtingsgevoel kwijtgeraakt.
Alles was voor hun ook nieuw en dan kan zoiets zeker gebeuren.
Ik heb die paddocks met prikkeldraad bestudeerd. Werkt toch hetzelfde als hier in Zuid-Limburg, op plekken waar ze geen ijzeren draaipoortje hebben voor de koeien..quote:Op zondag 26 mei 2019 15:38 schreef RapaNui het volgende:
Maar dan zouden k&l doelbewust door het hek met prikkeldraad moeten zijn gelopen. Hebben ze dat uit eigen beweging gedaan? Hekken en afrasteringen zorgen er juist voor dat men op het pad blijft.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |