True.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeker leuker dan de 25 gram walnoten-bagger van Onlogisch.
Succes vanavond makker. Kijk je bij vrienden?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
True.
Je eten wegen en dan wel 2 kapsalons opvreten.
Dan vind je jezelf wel heel interessant.
Bedankt. (al hoop je stiekem dat Ajax verliest, dus wat zijn deze wensen dan nog waard??) Ja.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Succes vanavond makker. Kijk je bij vrienden?
Ik hoop voor jullie dat Ajax wint, en voor mijzelf dat Ajax verliest. Dat moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt. (al hoop je stiekem dat Ajax verliest, dus wat zijn deze wensen dan nog waard??) Ja.
Ik vind het apart.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat Ajax wint, en voor mijzelf dat Ajax verliest. Dat moet kunnen toch?
Ik gun ze die finale wel, maar dan moet het wel echt klaar zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat Ajax wint, en voor mijzelf dat Ajax verliest. Dat moet kunnen toch?
geen enkel punt hoor, ik kan er niet mee zittenquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het apart.
Maar als jij het logisch vindt laat ik het los
Ik zal aan je denken tijdens de rust!quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Jammer dat je er vanavond niet bij bent met haxball! Ik zal extra mijn best doen om het gemis van de beste haxballerer op te vangen.
Je overstijgt hem technisch hoor, geen probleem.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Jammer dat je er vanavond niet bij bent met haxball! Ik zal extra mijn best doen om het gemis van de beste haxballerer op te vangen.
Wat ging jij af gisterenquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je overstijgt hem technisch hoor, geen probleem.
Ik proef nog wat frustratiequote:Op dinsdag 30 april 2019 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je overstijgt hem technisch hoor, geen probleem.
Dat zie ik dan morgen pas. Dan ben ik het allang vergeten.quote:
Godverdomme.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Inmiddels al op. (het was een groene)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |