quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh vandaar dat ze langer leven in gevangenschap
quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn god, ben je echt zo dom of speel je dit?
Een leeuw wordt in het circus ook ouder... Goed voor hem joh...
Daarom. Die mensen zijn echt wel bereid om hun alles met je te delen en je op weg te helpen zonder dat je iets koopt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
snap sowieso niet hoe mensen het zo kunnen doendat voelt toch echt heel erg kut voor jezelf en voor dat dier
Helemaal als t een dier is waar je weinig tot geen ervaring mee hebt
Wat is jouw excuus?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oei bij mij loopt het ook niet zo soepel, paar afleveringen Saiki op netflix en dat was het wel
ben even uit m'n anime hum
zit je nu weer een meisje belachelijk te maken hier bullebakquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mijn god, ben je echt zo dom of speel je dit?
Een leeuw wordt in het circus ook ouder... Goed voor hem joh...
Je kunt het voor de zekerheid doen. Die kleine bakken kosten toch niks.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Korenslang, dat is makkelijkste. En terrarium van een meter is geen probleem, konijnenkooi was dat dus ook. Maar wil gewoon weten of ik eerst met kleine moet beginnen
En hoe ontsnapte je slang dan
ok thanksquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Daarom. Die mensen zijn echt wel bereid om hun alles met je te delen en je op weg te helpen zonder dat je iets koopt.
heb het zo lang gekeken dat ik nu denk even een pauze van een paar maanden moet nemenquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is jouw excuus?zag ook nieuwe seizoen van Baki trouwens
true, zat meteen aan dure glazen te denken maar kan natuurlijk ook tijdelijk zo'n plastic bakje doenquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt het voor de zekerheid doen. Die kleine bakken kosten toch niks.
Een nieuwe slang is duurder dan een bakje.
In de kleine bak zaten de glazen deurtjes anders, ze kon het deurtje openduwen met haar lijf en dan er uit gaan.
Waar gaat dit over, ook een slang? Heb je ooit eentje gehad?quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:00 schreef Myrr het volgende:
Gaat gelijk kriebelen hier, maar wil geen kleine bak meer dus eerst even een hele poos centjes opzij zetten.
Volgend jaar zomervakantie vind ik wel nice.
wil je mijn slang zienquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
wel typisch dat de 2 sletjes van de SC ook op zoek zijn naar een letterlijke slang
Alle rattenslangen zijn makkelijk te houden dacht ik.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true, zat meteen aan dure glazen te denken maar kan natuurlijk ook tijdelijk zo'n plastic bakje doen
en lees op internet dat korenslang dat ook heel makkelijk doet dus een slotje moet sowieso, makkelijke oplossing welmoet er niet aan denken dat ie mn kat pakt of andersom
wauw denk je dat ik een sletje benquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:01 schreef Der_Mann het volgende:
wel typisch dat de 2 sletjes van de SC ook op zoek zijn naar een letterlijke slang
Voor die van jou trekt een koolmees nog zijn snavel opquote:
oh weetniet, heb me alleen op deze gericht omdat overal staat dat dit echt een heleeeee makkelijke is. Zou best kunnenquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle rattenslangen zijn makkelijk te houden dacht ik.
Snel handtam ook.
Er is zo'n standaard slot dat op iedere grote bak past. En korenslang is te dik om tussen de spleten door te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |