Waaiers zijn het leukst.quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja in die context wel maar na uitleg zou het niet zo gek moeten zijn.
Heb zelf amanogarnalen (japonica) en waaierhand.
hmm ok, thanks. Zin iiiiiiiinquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, volgende reptielenbeurs is pas in juni zo te zien.
Mag hem waarschijnlijk best even vasthouden als het rustig is. Voelt vrij vanzelfsprekend. Ze bewegen langzaam dus je laat ze niet snel vallen.
Als het goed is, heeft de slang die je koopt al wat gegeten, dus dat zal ook vanzelf gaan. En anders eet hij vanzelf wel als hij honger heeft.
Winterslaap verschillen de meningen over. Hangt ook af van de isolatie van je huis en dergelijke. En of de ruimte voor zijn winterslaap goed is qua temperatuur en ziekten.
ze snapt het wel, bij werkloos zijn hoort natuurlijk gewoon gamenquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar ging je toch niet voor?
Maar alles dus binnen en bevalt het?
Eens. Sowieso die beestjes zijn best fascinerend, constant bezig.... leuk om te bekijken.quote:
waarom denk je dat ik niet voor mezelf kan zorgen lieve mannderrquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom denk je dat je voor een slang kunt zorgen als je niet eens voor jezelf kunt zorgen
sowquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom denk je dat je voor een slang kunt zorgen als je niet eens voor jezelf kunt zorgen
https://forum.fok.nl/user/history/257824quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik niet voor mezelf kan zorgen lieve mannderr
Je hebt in de buurt wat verkopers zitten, je kunt best even vragen of je langs kunt komen een uurtje.quote:
goed antwoord, mijn antwoord op je vraag is hetzelfdequote:Op dinsdag 30 april 2019 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/257824
zit er eentje in de wijk, had echt geen ideequote:Op dinsdag 30 april 2019 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt in de buurt wat verkopers zitten, je kunt best even vragen of je langs kunt komen een uurtje.
ALS JE NIET WIL DAT MENSEN OP JE REAGEREN DAN GA JE TOCH NIET OP EEN OPENBAAR FORUM ZITTEN MUTSquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga je echt op iedere post reageren die met mij te maken heeft
een andere vrouwquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je ooit gezoend met een andere vrouw![]()
nicequote:Op dinsdag 30 april 2019 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een andere vrouw
maar ja wel met een vrouw ja, vrouwen
HIJ REAGEERT TOCH NIET OP MIJ KUTJE EN DAARBIJ WAS HET GEEN KRITIEK MAAR WIL MEZELF GEWOON BELANGRIJK VOELEN EN LUKT WEL OP DEZE MANIER HAHAquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ALS JE NIET WIL DAT MENSEN OP JE REAGEREN DAN GA JE TOCH NIET OP EEN OPENBAAR FORUM ZITTEN MUTS
Echt hequote:Op dinsdag 30 april 2019 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ALS JE NIET WIL DAT MENSEN OP JE REAGEREN DAN GA JE TOCH NIET OP EEN OPENBAAR FORUM ZITTEN MUTS
je bent niet goed jijquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HIJ REAGEERT TOCH NIET OP MIJ KUTJE EN DAARBIJ WAS HET GEEN KRITIEK MAAR WIL MEZELF GEWOON BELANGRIJK VOELEN EN LUKT WEL OP DEZE MANIER HAHA
haha wowquote:
andere dan mijn moeder? neequote:Op dinsdag 30 april 2019 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en jij, heb jij wel eens met een andere vrouw gezoend
goed ideequote:Op dinsdag 30 april 2019 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
na 3 dagen geen antwoord kun je jezelf anoniem zetten
Kap met dat gepraat over het feit dat ik care, en laat mij lekker m'n leven leven, ik doe er niemand kwaad mee behalve jullie blijkbaar, maar vooral door blijven gaan met praten over iets waar ik echt al weet niet hoe lang over heb gezegd van ey, laten we dit maar niet meer doen want ik accepteer toch geen hulp op dat vlak.quote:
ben voornamelijk gay, weet nog steeds niet wat ik precies ben. staat nog wel op mijn verlanglijstje om een Lekker wijf met Flinke jetsers te tongen en te sexenquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je al snel dat je gay was?
Ach, klassiekertje is een klassiekertjequote:Op dinsdag 30 april 2019 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is geen nielsje maar iemand van 156 kilo waar niet over gepraat mag worden op FOK!
@yvonnequote:Op dinsdag 30 april 2019 15:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben voornamelijk gay, weet nog steeds niet wat ik precies ben. staat nog wel op mijn verlanglijstje om een Lekker wijf met Flinke jetsers te tongen en te sexen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben voornamelijk gay, weet nog steeds niet wat ik precies ben. staat nog wel op mijn verlanglijstje om een Lekker wijf met Flinke jetsers te tongen en te sexen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach, klassiekertje is een klassiekertjeWaar hangt braddie eigenlijk uit?
Heb ook al lang geen eetvlog meer gezien.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
deze foto stond tussen mn afbeeldingen op mn telefoon en dacht wtf is dit, nu weet ik het thanksquote:
Ah kwaliteit weerquote:
dat zijn wel de eckte paupers, uit pannen vretenquote:
nee thankgod die heeft vandaag zn laatste dag en ik ben vrijquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je nog geneukt met die collega die afscheid neemt van het bedrijf
Je moeder.quote:
maar laatst zei je nog dat je zoiets wel leuk vondquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee thankgod die heeft vandaag zn laatste dag en ik ben vrij
ben je hans zijn zusquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hou je bek kuthoer niks tegen mn moeder
jezusquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hou je bek kuthoer niks tegen mn moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |