ben voornamelijk gay, weet nog steeds niet wat ik precies ben. staat nog wel op mijn verlanglijstje om een Lekker wijf met Flinke jetsers te tongen en te sexenquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je al snel dat je gay was?
Ach, klassiekertje is een klassiekertjequote:Op dinsdag 30 april 2019 15:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is geen nielsje maar iemand van 156 kilo waar niet over gepraat mag worden op FOK!
@yvonnequote:Op dinsdag 30 april 2019 15:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben voornamelijk gay, weet nog steeds niet wat ik precies ben. staat nog wel op mijn verlanglijstje om een Lekker wijf met Flinke jetsers te tongen en te sexen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben voornamelijk gay, weet nog steeds niet wat ik precies ben. staat nog wel op mijn verlanglijstje om een Lekker wijf met Flinke jetsers te tongen en te sexen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach, klassiekertje is een klassiekertjeWaar hangt braddie eigenlijk uit?
Heb ook al lang geen eetvlog meer gezien.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
deze foto stond tussen mn afbeeldingen op mn telefoon en dacht wtf is dit, nu weet ik het thanksquote:
Ah kwaliteit weerquote:
dat zijn wel de eckte paupers, uit pannen vretenquote:
nee thankgod die heeft vandaag zn laatste dag en ik ben vrijquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je nog geneukt met die collega die afscheid neemt van het bedrijf
Je moeder.quote:
maar laatst zei je nog dat je zoiets wel leuk vondquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee thankgod die heeft vandaag zn laatste dag en ik ben vrij
ben je hans zijn zusquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hou je bek kuthoer niks tegen mn moeder
jezusquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hou je bek kuthoer niks tegen mn moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |